فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام دانشجوی رشته نرم افزار و فن آوری اطلاعات هسم.خواستار راه اندازی کسب وکاری هستم.لطفا راهنمایی فرمایید(مانند:نمایندگی بیمه یا شرکت کامپیوتری و...) (امکانات موجور:مغازه ای20متری اجاره ای و2ملیون پول) باتشکر
سلام دانشجوی رشته نرم افزار و فن آوری اطلاعات هسم.خواستار راه اندازی کسب وکاری هستم.لطفا راهنمایی فرمایید(مانند:نمایندگی بیمه یا شرکت کامپیوتری و...) (امکانات موجور:مغازه ای20متری اجاره ای و2ملیون پول) باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما مشاور محترم من در یکی از نیروگاههای کشور مشغول کار می باشم.متاسفانه مدیر این نیروگاه از سطح فرهنگی بسیار پایینی برخوردار است و هنگام برخورد با پرسنل از الفاظ رکیک استفاده می کند .نحوه برخورد ایشان با پرسنل به گونه ای است که ابتدا شخص را به داخل دفترش فراخوانده و در زمانی که با فرد خاطی تنها شد.هرگونه که می خواهد اهانت می کند .تا کنون چندین نامه به اداره کار شهرستان از جانب پرسنل این نیروگاه زده شده است درضمن نامه های مذکور به علت ترس از مدیریت نیروگاه بدون امضا و نام بوده است و اداره کار شهرستان نیز هیچگونه برخوردی تا کنون انجام نداده است.حال می خواهم مرا راهنمایی کنید که با این چنین فردی که به شخصیت نفر توهین می کند چگونه باید به صورت قانونی برخورد کنیم تا موجب از دست دادن کارمان نیز نشویم.خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
با سلام خدمت شما مشاور محترم من در یکی از نیروگاههای کشور مشغول کار می باشم.متاسفانه مدیر این نیروگاه از سطح فرهنگی بسیار پایینی برخوردار است و هنگام برخورد با پرسنل از الفاظ رکیک استفاده می کند .نحوه برخورد ایشان با پرسنل به گونه ای است که ابتدا شخص را به داخل دفترش فراخوانده و در زمانی که با فرد خاطی تنها شد.هرگونه که می خواهد اهانت می کند .تا کنون چندین نامه به اداره کار شهرستان از جانب پرسنل این نیروگاه زده شده است درضمن نامه های مذکور به علت ترس از مدیریت نیروگاه بدون امضا و نام بوده است و اداره کار شهرستان نیز هیچگونه برخوردی تا کنون انجام نداده است.حال می خواهم مرا راهنمایی کنید که با این چنین فردی که به شخصیت نفر توهین می کند چگونه باید به صورت قانونی برخورد کنیم تا موجب از دست دادن کارمان نیز نشویم.خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من به مدت دو سال در یک شرکت خصوصی مهندسی با داشتن قرار داد کار کردم. این شرکت در سال 90 با تعییر مدیریت تغییر نام داد. در پایان سال 90 با اتمام زمان قرار داد برای امضای قرار داد جدید با میزان حقوق ببیشتر بصورت شفاهی با کارفرما به توافق رسیدم اما تا پایان فروردین 91 قرارداد برای امضا به من داده نشد و در این زمان بدون اعلام قبلی کارفرما از ادامه حضور من در شرکت امتناع ورزید یعنی به مدت یکماه بدون داشتن قرارداد کتبی کار می کردم. با این تفاسیر چه حق و حقوقی به من تعلق می گیرد؟ آیا اخراج شده محسوب می شوم؟ اگر کارفرما از پرداخت مطالبات سر باز زند به چه صورت باید شکایت کنم؟ با تشکر
با سلام من به مدت دو سال در یک شرکت خصوصی مهندسی با داشتن قرار داد کار کردم. این شرکت در سال 90 با تعییر مدیریت تغییر نام داد. در پایان سال 90 با اتمام زمان قرار داد برای امضای قرار داد جدید با میزان حقوق ببیشتر بصورت شفاهی با کارفرما به توافق رسیدم اما تا پایان فروردین 91 قرارداد برای امضا به من داده نشد و در این زمان بدون اعلام قبلی کارفرما از ادامه حضور من در شرکت امتناع ورزید یعنی به مدت یکماه بدون داشتن قرارداد کتبی کار می کردم. با این تفاسیر چه حق و حقوقی به من تعلق می گیرد؟ آیا اخراج شده محسوب می شوم؟ اگر کارفرما از پرداخت مطالبات سر باز زند به چه صورت باید شکایت کنم؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 16/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید. اگر کارگری تاکنون بیمه نشده باشد و دارای سابقه کار هم نباشددر ماههای اول استخدام با حداقل حقوق در سال 91 هزینه بیمه ی آن چقدر می باشد؟آیا 30% به طور کامل بر عهده ی کارفرما است؟ممنون
سلام و خسته نباشید. اگر کارگری تاکنون بیمه نشده باشد و دارای سابقه کار هم نباشددر ماههای اول استخدام با حداقل حقوق در سال 91 هزینه بیمه ی آن چقدر می باشد؟آیا 30% به طور کامل بر عهده ی کارفرما است؟ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام ملکی که دارای ساختمان تجاری و مسکونی میباشد و زمین آن دارای سند ششدانگ بوده و ساختمان آن دارای پایان کار سال 88 بوده را با قیمت کلی در سال 89 خریداری نمودم . در مراحل اداری استعلامات , شهرداری عنوان نموده ملک در طرح تفصیلی دارای عقب نشینی بوده بترتیبی که یک سوم از زمین ملک کاسته میشود که توسط فروشنده در خط عادی که نوشته شده و دو نفر شهود دارد ذکر نشده است. فروشنده حاضر به تعدیل قیمت نیست و فسخ قرارداد نیز از جنبه مالی ( به جهت گذشت دو سال از قرارداد و کاهش شدید ارزش پول ) به صلاح بنده نیست. آیا راهکار قانونی برای تعدیل مبلغ کل قرارداد وجود دارد؟
سلام ملکی که دارای ساختمان تجاری و مسکونی میباشد و زمین آن دارای سند ششدانگ بوده و ساختمان آن دارای پایان کار سال 88 بوده را با قیمت کلی در سال 89 خریداری نمودم . در مراحل اداری استعلامات , شهرداری عنوان نموده ملک در طرح تفصیلی دارای عقب نشینی بوده بترتیبی که یک سوم از زمین ملک کاسته میشود که توسط فروشنده در خط عادی که نوشته شده و دو نفر شهود دارد ذکر نشده است. فروشنده حاضر به تعدیل قیمت نیست و فسخ قرارداد نیز از جنبه مالی ( به جهت گذشت دو سال از قرارداد و کاهش شدید ارزش پول ) به صلاح بنده نیست. آیا راهکار قانونی برای تعدیل مبلغ کل قرارداد وجود دارد؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 07/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید / من یک سال است که در جایی مشغول کار هستم و من را به صورت ساعتی قرارداد بستند و ساعتی 3.500 تومان به من پول می دهند، الان که می خوام منو بیمه کنند می گن نمیشه ولی من واقعا نمی دونم چیکار کنم/ ازدواج هم کردم ولی می گن هیچ ربطی به تاهل نداره و همش تفره می رن و حق مسکن، حق خوار بار و کمک عایله مندی و حق اولاد و اینها رو هم اصلا با من طی نکردند و وقتی هم که می گم می گن ربطی به ازدواجت نداره و فقط پاداش ازدواج می دیم. لطفا منو کامل و با استناد به ماده های قانون کار به من بگیئ تا من با استناد به قانون بتونم حقم رو بگیرم. شدیدا منتظر جوابتون هستم . با تشکر .
با سلام و خسته نباشید / من یک سال است که در جایی مشغول کار هستم و من را به صورت ساعتی قرارداد بستند و ساعتی 3.500 تومان به من پول می دهند، الان که می خوام منو بیمه کنند می گن نمیشه ولی من واقعا نمی دونم چیکار کنم/ ازدواج هم کردم ولی می گن هیچ ربطی به تاهل نداره و همش تفره می رن و حق مسکن، حق خوار بار و کمک عایله مندی و حق اولاد و اینها رو هم اصلا با من طی نکردند و وقتی هم که می گم می گن ربطی به ازدواجت نداره و فقط پاداش ازدواج می دیم. لطفا منو کامل و با استناد به ماده های قانون کار به من بگیئ تا من با استناد به قانون بتونم حقم رو بگیرم. شدیدا منتظر جوابتون هستم . با تشکر .
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و درود فراوان استاد ارجمند جناب آقای سعادت نژاد خیلی خرسند و شادمانم که سوالم را از شخص با تجربه ای مثل شما بزرگوار میپرسم و درست مرا راهنمایی میکنید اینجانب با توجه به علاقمند بودن به شغل و هنر بازاریابی و فروش ، اقدام به اخذ نمایندگی و سرپرستی پیشرفته ترین نسل دستگاه های تصفیه آب ، تصفیه هوا و بیده های دیجیتال و بعضی از لوازم ریز خانگی اصل کره در غرب کشور نمودم ، ولازم به ذکر میباشد که بنده در این مدت 5ماه شناخت بیشتر از محصولات واقعا به کیفیت بالای آن ایمان بیشتری آوردم و حال میخواهم که با استفاده از تجربیات بسیار ارزشمند شما راه جدید و جالبی را برای فروش محصولات در نظر بگیریم و متفاوت تر اینکار را انجام دهیم و نظر شخص شما برای ما اهمیت بسیاری دارد.و نکته ای که وجود دارد بنده از نقطه زیر صفر شروع کردم و با توکلی که به خدای رزاق داشتم تا الان با توجه به نبود سرمایه عملکرد بسبتا خوبی داشتم ولی باز از خودم راضی نیستم و به امید خدا میخواهم بسیار بسیار بیشتر موفقیت بدست آورم حالا شما بزرگوار چه راههایی را پیشنهاد مینمایید ؟ ممنون وسپاسگذارم از راهنماییهای با ارزشتون روزگارتان شیرین شادیتان افزون
با عرض سلام و درود فراوان استاد ارجمند جناب آقای سعادت نژاد خیلی خرسند و شادمانم که سوالم را از شخص با تجربه ای مثل شما بزرگوار میپرسم و درست مرا راهنمایی میکنید اینجانب با توجه به علاقمند بودن به شغل و هنر بازاریابی و فروش ، اقدام به اخذ نمایندگی و سرپرستی پیشرفته ترین نسل دستگاه های تصفیه آب ، تصفیه هوا و بیده های دیجیتال و بعضی از لوازم ریز خانگی اصل کره در غرب کشور نمودم ، ولازم به ذکر میباشد که بنده در این مدت 5ماه شناخت بیشتر از محصولات واقعا به کیفیت بالای آن ایمان بیشتری آوردم و حال میخواهم که با استفاده از تجربیات بسیار ارزشمند شما راه جدید و جالبی را برای فروش محصولات در نظر بگیریم و متفاوت تر اینکار را انجام دهیم و نظر شخص شما برای ما اهمیت بسیاری دارد.و نکته ای که وجود دارد بنده از نقطه زیر صفر شروع کردم و با توکلی که به خدای رزاق داشتم تا الان با توجه به نبود سرمایه عملکرد بسبتا خوبی داشتم ولی باز از خودم راضی نیستم و به امید خدا میخواهم بسیار بسیار بیشتر موفقیت بدست آورم حالا شما بزرگوار چه راههایی را پیشنهاد مینمایید ؟ ممنون وسپاسگذارم از راهنماییهای با ارزشتون روزگارتان شیرین شادیتان افزون
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 22/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ چنانچه مبلغ واریزی به بیمه از30%کمتر باشد و کارفرما بعد از موعدمطلع شود چه باید بکند و در صورت جریمه شدن میزان جریمه چقدر می باشد؟ باتشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 25/02/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت جناب اقای دکترمعماری خواهش میکنم بنده رو راهنمایی بفرمائین شاید افکار شما راه تازه ای پیش روی بنده بگذاره,بنده حدود 6سال در مرز پرویزخان در قصرشیرین بعنوان صادر کننده مشغول فعالیت بودم لذا با توجه به اینکه نحوه فعالیت در این مرز نا متعارف و بدور از رعایت چارچوب و عرف بازارهای معتبربود بنده بعد از اینکه در سال 84حدود 650/000دلار صادرات داشتم تصمیم گرفتم تا دیگر در این بازار فعالیت نکنم چرا که پشتوانه مالی نداشتم و بیم انرا داشتم که سرمایه اندکم توسط طرفهای عراقی از بین برود فراموش کردم که خدمت شما عرض کنم بعد از این ماجرا تصمیم به کار در تولیدی مبل گرفتم که تا حدود زیادی موفق بودم اما به دلایلی مجبور به بازگشت به دیارم شدم (قصرشیریرن)شهر مرزی که آب و هوای گرم و خشکی دارد بدون امکانات مکفی با آمار جمعیت بیکار بالا,بعد از این ماجراها تصمیم به ادانه تحصیل گرفتم و حالا دارای کارشناسی جغرافیا هستم و اما اصل مطلب (با این شرایط اگر بخواهم کسب و کار موفقی راه بیندازم که در ان موفقیت چشمگیری داشته باشم شما چه پیشنهادی دارین )قبلا از راهنماییتون سپاسگذارم.
با سلام خدمت جناب اقای دکترمعماری خواهش میکنم بنده رو راهنمایی بفرمائین شاید افکار شما راه تازه ای پیش روی بنده بگذاره,بنده حدود 6سال در مرز پرویزخان در قصرشیرین بعنوان صادر کننده مشغول فعالیت بودم لذا با توجه به اینکه نحوه فعالیت در این مرز نا متعارف و بدور از رعایت چارچوب و عرف بازارهای معتبربود بنده بعد از اینکه در سال 84حدود 650/000دلار صادرات داشتم تصمیم گرفتم تا دیگر در این بازار فعالیت نکنم چرا که پشتوانه مالی نداشتم و بیم انرا داشتم که سرمایه اندکم توسط طرفهای عراقی از بین برود فراموش کردم که خدمت شما عرض کنم بعد از این ماجرا تصمیم به کار در تولیدی مبل گرفتم که تا حدود زیادی موفق بودم اما به دلایلی مجبور به بازگشت به دیارم شدم (قصرشیریرن)شهر مرزی که آب و هوای گرم و خشکی دارد بدون امکانات مکفی با آمار جمعیت بیکار بالا,بعد از این ماجراها تصمیم به ادانه تحصیل گرفتم و حالا دارای کارشناسی جغرافیا هستم و اما اصل مطلب (با این شرایط اگر بخواهم کسب و کار موفقی راه بیندازم که در ان موفقیت چشمگیری داشته باشم شما چه پیشنهادی دارین )قبلا از راهنماییتون سپاسگذارم.
هادی معماری
هادی معماری
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام 1- من پارسال یک شرکت با مسولیت محدود ثبت کردم که موضوع فعالیت آن سخت افزار است حالا می خواهم حوزه نرم افزار هم به آن اضافه کنم . چه کار های باید انجام دهم . 2- و دیگر این که می گویند مجوز می خواهد سوال اینجا است از کجا ها و این محل ها به چه مدارکی نیاز دارند . مثلا من دانشجو نرم افزار هستم آیا به لیسانس نیاز دارند یا نه
با سلام 1- من پارسال یک شرکت با مسولیت محدود ثبت کردم که موضوع فعالیت آن سخت افزار است حالا می خواهم حوزه نرم افزار هم به آن اضافه کنم . چه کار های باید انجام دهم . 2- و دیگر این که می گویند مجوز می خواهد سوال اینجا است از کجا ها و این محل ها به چه مدارکی نیاز دارند . مثلا من دانشجو نرم افزار هستم آیا به لیسانس نیاز دارند یا نه
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ درصورت ارائه نکردن لیست حقوقی ماهانه به داراریی چه جریمه ای برای آن در نظر گرفته می شود؟
درصورت ارائه نکردن لیست حقوقی ماهانه به داراریی چه جریمه ای برای آن در نظر گرفته می شود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم ببینم اگر بخواهم سابقه بیمه دوران سربازی رو به سابقه الانم اضافه کنم چکار باید بکنم و چقدر هزینه آن میشود.؟" تاریخ پایان خدمت 1371 "
با سلام میخواستم ببینم اگر بخواهم سابقه بیمه دوران سربازی رو به سابقه الانم اضافه کنم چکار باید بکنم و چقدر هزینه آن میشود.؟" تاریخ پایان خدمت 1371 "
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 23/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام با عرض خسته باشید میخواستم درباره استهلاک انباشته و سود و زیان سنواتی سئوال کنم که چه چیزهایی .شامل استهلاک انباشته و چه چیزهایی شامل سودو زیان سنواتی میشوند اگه لطف کنید با چند ثبت برای من توضیح دهید طول عمر شما را از درگاه پروردگار خواستارم
سلام با عرض خسته باشید میخواستم درباره استهلاک انباشته و سود و زیان سنواتی سئوال کنم که چه چیزهایی .شامل استهلاک انباشته و چه چیزهایی شامل سودو زیان سنواتی میشوند اگه لطف کنید با چند ثبت برای من توضیح دهید طول عمر شما را از درگاه پروردگار خواستارم
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 22/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من در مورد طرح طبقه بندی مشاغل سوال داشتم و نمیدانم باید از چه کسی راهنمایی بگیرم میخواهم ببینم حسابداری بادوسال سابقه کار دارای لیسانس حسابداری و دارای پست مسول مالی شرکت در شرکت تعاونی دارای چه پایه حقوقی باید باشد باتشکر
با سلام من در مورد طرح طبقه بندی مشاغل سوال داشتم و نمیدانم باید از چه کسی راهنمایی بگیرم میخواهم ببینم حسابداری بادوسال سابقه کار دارای لیسانس حسابداری و دارای پست مسول مالی شرکت در شرکت تعاونی دارای چه پایه حقوقی باید باشد باتشکر
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 02/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام.کارمند رسمی صدا و سیمای مرکز زاهدان هستم با 10 سال سابقه.حدود 6 ماه است که همسرم به مشهد منتقل شده و تنها فرزندم را نیز با خود برده است.آیا با استفاده از قانون انتقال به تبعیت از همسر میتوان برای انتقالم اقدام نمایم؟ آیا به صرف کمبود نیروی انسانی مرکز میتواند از انتقال بنده جلوگیری کند؟ با تشکر
باسلام.کارمند رسمی صدا و سیمای مرکز زاهدان هستم با 10 سال سابقه.حدود 6 ماه است که همسرم به مشهد منتقل شده و تنها فرزندم را نیز با خود برده است.آیا با استفاده از قانون انتقال به تبعیت از همسر میتوان برای انتقالم اقدام نمایم؟ آیا به صرف کمبود نیروی انسانی مرکز میتواند از انتقال بنده جلوگیری کند؟ با تشکر
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 22/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب ضمن تشکر از پاسخگویی شما در موارد قبلی در خط آخر یک قرارداد چنین قید شده است " کلیه مفاد قرارداد به رویت طرفین قرارداد رسیده و امضاء ذیل صفحات به منزله قبول کلیه مفاد این قرارداد میباشد." آیا در این قرار داد تمام صفحات آن باید دارای امضاء طرفین باشد و یا صفحه آخر کفایت میکند ؟از آنجا که در قراراداد مطروحه فقط صفحه آخر امضاء دارد و صفحه اول آن که شامل قیمت قرارداد میباشد و هیچ دستخط و نوشته ای نیز درون آن نمیباشد.آیا این قرارداد برای دادگاه سندیت دارد یا خیر ؟ درصورت اعتراض به امحاء و الحاق برگ اول قرارداد وعوض نمودن مبلغ آن، تشخیص این مسئله بر عهده بازپرس بوده و یا میبایست کارشناس جعل (سند مجعول ) درخواست نمود؟ حال اگر کارشناس مالی بر اساس همین سند (قیمت مندرج در آن ) که الحاق و امحاء در آن صورت گرفته است نظر خود را ابزار کرده باشد بایستی درخواست هیئت 3 نفره نمود و یا کارشناس اول میبایست نظر خود را اصلاح نماید ؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 19/05/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام، اول من یادم نیست که این سوال از شما پرسیدم یا نه؟ ولی یه مشکلی دارم که برای حل آن باید سوال را بپرسم ببینید من از طریق صرافی پول به حساب شرکتی در دوبی واریز کردم کاملا غیر قانونی- و بعد از انجام حمل در گمرک رفتم صلح نامه نوشتم و به اسم یک شخص حقیقی مثلا آقای اصغری کل اختیارات محموله را واگذار کردم،‌برگ گمرک به نام آقای اصغری صادر شده و نهایتا بار ترخیص شد به روش غیر رسمی. من در حسابها چگونه این خرید را ثبت کنم؟ نظر خودم بر این هست که خرید از شخص حقیفی بزنم و از شماره ملی آقای اصغری استفاده کنم، آیا این کار درست است؟ ممنون میشم جواب من رو بدین با توجه به اینکه باید معاملات فصل رو ارسال کنم هر چند تمدید شده ولی میخوام تصمیم بگیرم.
باعرض سلام، اول من یادم نیست که این سوال از شما پرسیدم یا نه؟ ولی یه مشکلی دارم که برای حل آن باید سوال را بپرسم ببینید من از طریق صرافی پول به حساب شرکتی در دوبی واریز کردم کاملا غیر قانونی- و بعد از انجام حمل در گمرک رفتم صلح نامه نوشتم و به اسم یک شخص حقیقی مثلا آقای اصغری کل اختیارات محموله را واگذار کردم،‌برگ گمرک به نام آقای اصغری صادر شده و نهایتا بار ترخیص شد به روش غیر رسمی. من در حسابها چگونه این خرید را ثبت کنم؟ نظر خودم بر این هست که خرید از شخص حقیفی بزنم و از شماره ملی آقای اصغری استفاده کنم، آیا این کار درست است؟ ممنون میشم جواب من رو بدین با توجه به اینکه باید معاملات فصل رو ارسال کنم هر چند تمدید شده ولی میخوام تصمیم بگیرم.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 01/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر معماری لطفا ما را راهنمایی بفرمایید که از چه منابعی برای پاسخ به سوالات تخصصی آزمون استخدامی کارشناس اشتغال وبازاریابی اداره کار می توانیم استفاده کنیم ؟ با تشکر
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر معماری لطفا ما را راهنمایی بفرمایید که از چه منابعی برای پاسخ به سوالات تخصصی آزمون استخدامی کارشناس اشتغال وبازاریابی اداره کار می توانیم استفاده کنیم ؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید خواستم بدونم زمان ثبتنام ازمون سردفتری سال 91 چه تاریخیه و زمان ازمونش کیه؟ ممنونم
سلام خسته نباشید خواستم بدونم زمان ثبتنام ازمون سردفتری سال 91 چه تاریخیه و زمان ازمونش کیه؟ ممنونم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام دستمزد ماهانه یک کارگر که طبق قانون کار 44 ساعت در هفته کار میکند و فقط در شب چیست؟
با سلام دستمزد ماهانه یک کارگر که طبق قانون کار 44 ساعت در هفته کار میکند و فقط در شب چیست؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/12/1390        آخرین مشاهده: 29/03/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خداقوت خدمت شما دوست گرامی. من مدت 70 روزه برای یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی بصورت پورسانتی ونه حقوق ثابت بازاریابی میکنم. آیا عیدی و سنوات و مزایا و... به من تعلق میگیرد؟ اگر جواب مثبت است به چه میزان؟ متشکرم.
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما دوست گرامی. من مدت 70 روزه برای یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی بصورت پورسانتی ونه حقوق ثابت بازاریابی میکنم. آیا عیدی و سنوات و مزایا و... به من تعلق میگیرد؟ اگر جواب مثبت است به چه میزان؟ متشکرم.
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 26/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت شما مشاور عزیز چگونه میتوان مبلغ گزارش فصلی را صفر رد کرد و TTMSرا ارسال نمود وکد رهگیری از سایت گرفت چون هنگام ارسال پیغام میدهد که اطلاعاتی جهت ارسال موجود نیست لطفا راهنمایی کنید با تشکر
باسلام خدمت شما مشاور عزیز چگونه میتوان مبلغ گزارش فصلی را صفر رد کرد و TTMSرا ارسال نمود وکد رهگیری از سایت گرفت چون هنگام ارسال پیغام میدهد که اطلاعاتی جهت ارسال موجود نیست لطفا راهنمایی کنید با تشکر
داریوش ثابت
داریوش ثابت
تاریخ ثبت: 26/11/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و احترام شرکتی برای کاهش مزد ثابت (حقوق پایه) کارکنان خود به روشهای ذیل تمسک می جوید: 1- رقم حق الزحمه پایه را پس از کسر کسورات قانونی و بصورت خالص در قرارداد می نویسند و با استناد به آن برای پرداخت سنوات و بیمه ، بجای رقم ناخالص حقوق ، رقم خالص را مبنا قرار می دهند که اختلاف ایجاد شده در مقیاس کلان قابل توجه است. 2- رقم قابل توجهی از حقوق را تحت عنوان کارانه پرداخت می کنند تا مزد ثابت را کمتر نشان بدهند و البته این رقم در متن قرارداد ذکر شده است و هر ماه بدون اینکه ریالی از آن کم شود بطور ثابت پرداخت می گردد.(پرینت فیش حقوقی گویای این امر است) سوال: کسانی که بخاطر روش فوق ، دریافتی کمتری از جهت اضافه کار ، حق مأموریت و حق سنوات داشته اند در چه صورتی می توانند نسبت به دریافتی خود شکایت نمایند. با تشکر
با عرض سلام و احترام شرکتی برای کاهش مزد ثابت (حقوق پایه) کارکنان خود به روشهای ذیل تمسک می جوید: 1- رقم حق الزحمه پایه را پس از کسر کسورات قانونی و بصورت خالص در قرارداد می نویسند و با استناد به آن برای پرداخت سنوات و بیمه ، بجای رقم ناخالص حقوق ، رقم خالص را مبنا قرار می دهند که اختلاف ایجاد شده در مقیاس کلان قابل توجه است. 2- رقم قابل توجهی از حقوق را تحت عنوان کارانه پرداخت می کنند تا مزد ثابت را کمتر نشان بدهند و البته این رقم در متن قرارداد ذکر شده است و هر ماه بدون اینکه ریالی از آن کم شود بطور ثابت پرداخت می گردد.(پرینت فیش حقوقی گویای این امر است) سوال: کسانی که بخاطر روش فوق ، دریافتی کمتری از جهت اضافه کار ، حق مأموریت و حق سنوات داشته اند در چه صورتی می توانند نسبت به دریافتی خود شکایت نمایند. با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 22/09/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت شما مشاور گرامی من دانشجوی رشته ی حقوق هستم از دانشگاه پیام نور ایا میتوانم در ازمون سردفتری شرکت کنم یا شرایط خاصی دارد با تشکر
باسلام خدمت شما مشاور گرامی من دانشجوی رشته ی حقوق هستم از دانشگاه پیام نور ایا میتوانم در ازمون سردفتری شرکت کنم یا شرایط خاصی دارد با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 06/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام: احتراما اینجانب در لواسان یک قطعه زمان وقفی با کاربری کشاورزی دارم .می خواهم بدانم آیا می شود کاربری این زمین رابه مرغداری تبدیل کرد و راه قانونی این اقدام چیست؟
با سلام: احتراما اینجانب در لواسان یک قطعه زمان وقفی با کاربری کشاورزی دارم .می خواهم بدانم آیا می شود کاربری این زمین رابه مرغداری تبدیل کرد و راه قانونی این اقدام چیست؟
ابراهیم روحانی
ابراهیم روحانی
تاریخ ثبت: 19/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام من دانشجوی ارشد حسابداری هستم موضوعی که در رابطه با پایان نامه انتخاب کردم مربوط به ارزشیابی منصفانه ابزار های مالی می شود مشکلی که دارم ، عدم اطلاع از میزان استفاده شرکت های ایرانی از این ابزار هاست دوم اینکه نحوه ارزش یابی این ابزار ها با توجه به عدم وجود استاندارد مربوطی چگونه است ؟ سوم اینکه آیا اصلا کار روی چنین موضوعی با توجه به کاربرد کم آن در ایران ( البته تاکنون ) به عنوان پایان نامه منطقی و درست هست یا نه یعنی امکان جمع آوری مطالب در ایران برایم میسر هست یا نه ؟
سلام من دانشجوی ارشد حسابداری هستم موضوعی که در رابطه با پایان نامه انتخاب کردم مربوط به ارزشیابی منصفانه ابزار های مالی می شود مشکلی که دارم ، عدم اطلاع از میزان استفاده شرکت های ایرانی از این ابزار هاست دوم اینکه نحوه ارزش یابی این ابزار ها با توجه به عدم وجود استاندارد مربوطی چگونه است ؟ سوم اینکه آیا اصلا کار روی چنین موضوعی با توجه به کاربرد کم آن در ایران ( البته تاکنون ) به عنوان پایان نامه منطقی و درست هست یا نه یعنی امکان جمع آوری مطالب در ایران برایم میسر هست یا نه ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض سلام وخسته نباشید. اهل یکی از مراکز استانها هستم . کارمند و البته سابقادر حوزه خدمات کامپیوتر بصورت آزاد شاغل بودم . اخیرا از طرف یکی از دوستان که در تهران در زمینه قطعات گوشیهای تلفن همراهفعال میباشند و بصورت مستقیم قطعات مورد نظر را از چین وارد کشور میکنند پیشنهاد همکاری به بنده شد . بدین شکل که با اجاره فروشگاهی لوکس اقدام به فروش لوازم جانبی تلفن همراه( accessories) نمایم که طبق گفته های ایشان از سود سرشاری برخوردار است . حال مانده ام از کجا شروع کنم ؟ با وضعیت بحرانی که کشور از نظر اقتصادی در آن بسر میبرد و عدم ثبات در اقتصاد حقیقتآ جرات انجام این کار را ندارم . لطفا راهنمایی فرمایید متشکرم
ضمن عرض سلام وخسته نباشید. اهل یکی از مراکز استانها هستم . کارمند و البته سابقادر حوزه خدمات کامپیوتر بصورت آزاد شاغل بودم . اخیرا از طرف یکی از دوستان که در تهران در زمینه قطعات گوشیهای تلفن همراهفعال میباشند و بصورت مستقیم قطعات مورد نظر را از چین وارد کشور میکنند پیشنهاد همکاری به بنده شد . بدین شکل که با اجاره فروشگاهی لوکس اقدام به فروش لوازم جانبی تلفن همراه( accessories) نمایم که طبق گفته های ایشان از سود سرشاری برخوردار است . حال مانده ام از کجا شروع کنم ؟ با وضعیت بحرانی که کشور از نظر اقتصادی در آن بسر میبرد و عدم ثبات در اقتصاد حقیقتآ جرات انجام این کار را ندارم . لطفا راهنمایی فرمایید متشکرم
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 13/07/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  103  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  86  85  84  83  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )