فهرست اطلاعات

  • مقالات
ماریا خرسند بانوی موفق ایرانی در عرصه جهانی
ماریا خرسند در سال 1957 (1336) در شهر سارى متولد شد.او در سال 1975 به لس آنجلس مهاجرت کرد و فوق‌لیسانس کامپیوتر خود را از دانشگاه فولرتون Fullerton کالیفرنیا گرفت
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
غول صنعت فلزات و معادن هندوستان
آنیل آگاروال غول صنعت فلزات و معادن هندی صد و سیزدهمین میلیاردر دنیا است. مجله فوربز در سال 2010 ثروت او را حدود 4/6 میلیارد دلار تخمین زده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پادشاه زغال‌سنگ
ایگور زیوزین، پادشاه زغال‌سنگ روسی، صد و سیزدهمین میلیاردر دنیا است. ثروت او در سال 2010 حدود 4/6 میلیارد دلار برآورد شده است. او مدیر و سهامدار عمده شرکت متالورژی و معدن مشل (Mechel) است. ثروت او در سال 2008 در حدود 1/13 میلیارد دلار بود، اما در سال 2009 به میزان زیادی کاهش یافت و به یک میلیارد دلار رسید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آئودی، پیشرفت از طریق تکنولوژی برتر
در روز 12 اکتبر سال 1868، «آگوست‌هارش» در شهر وینینگن آلمان متولد شد. او پس از دوران ابتدایی به آهنگری پرداخت، ولی بعد از مدتی دست از این کار کشید و برای ادامه تحصیل به کالج «میتویدا» رفت. پس از گرفتن مدرک مهندسی، در یک کارخانه کشتی‌سازی مشغول به کار شد. از سال 1896 به بعد نیز مدتی برای کارل بنز کار کرد و در نوامبر سال 1899 شرکت‌ هارش را در کلن آلمان تاسیس کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خانواده مالک اولین بانک اسلامی عربستان
سلیمان الرجاحی رییس و سهامدار عمده بانک اسلامی الرجاحی، میلیاردر دیگری از دنیای عرب است که با ثروت 5/6 میلیارد دلاری صد و نهمین ثروتمند جهان در سال 2010 به شمار می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وارث شرکت حمل‌ونقل، فاتح دریاها
کلاوس میشائیل کوئهن، میلیاردری آلمانی است که گروه لجستیک کوئهن و نگل را طی چهار دهه گذشته اداره کرده است. کوئهن حدود 56 درصد سهام این شرکت را که پدربزرگش آگوست کوئهن موسس آن بود، در اختیار دارد. او با ثروت 6/6 میلیارد دلار صد و هشتمین میلیاردر جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیکیا چگونه توانست لوازم خود را ارزان بفروشد
در روز 30 مارس سال 1926 «اینگوار فئودور کمپراد» در مزرعه ای به نام المتارید (Elmtaryd) در اسمالند سوئد متولد شد. خانواده او اصالتا آلمانی هایی بودند که به سوئد مهاجرت کرده بودند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
غول نفتی جهان، شرکتی که از ایران متولد شد
در روز 11 اکتبر 1849 ویلیام ناکس دارسی در نیوتون آبوت انگلستان متولد شد. پدر او وکیل موفقی بود و پسرش را به مدرسه وستمینستر فرستاد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ریاست شرکت بزرگ فولاد روسیه در سی سالگی
آلکسی مورداشوف مدیر عامل و سهامدار شرکت تولید فولاد سورستال (فولاد شمال)، با ثروت 9/9 میلیارد‌دلار هفتادمین میلیاردر جهان است. این شرکت یک شرکت روسی است که عمده فعالیت آن در زمینه فولاد و معدن و دومین شرکت بزرگ فولاد در روسیه است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نامی برای سه نسل میلیاردر
آگوست فون فینک پسر، نوه ویلهلم فون فینک، موسس شرکت بیمه آلیانس و بانک خصوصی مرک فینک اند کو است که ثروتی خانوادگی را به ارث برده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سی گیت، شرکتی که از دل IBM بیرون آمد
در روز 27 سپتامبر 1930، «آلن فیلد شوگارت» در لس‌آنجلس کالیفرنیا متولد شد. آلن در سال 1951 پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «ردلندز» در رشته فیزیک مهندسی، به شرکت IBM در سن خوزه پیوست و پس از ارتقای شغلی در آن شرکت، سرپرستی تحقیقات برای تولید نخستین دیسک درایو جهان را بر عهده گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پادشاه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بریتانیا
سر فیلیپ گرین، میلیاردر بریتانیایی که مالک تعدادی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بریتانیا شامل گروه آرکادیا است، با ثروت 7/6 میلیارد دلار در جایگاه صد و هفتم میلیاردرهای جهان قرار دارد. او همچنین سومین میلیاردر بریتانیا در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ایندرا نویی، زنی با 300 میلیون دلار درآمد در سال
برترین تاجران دنیای امروز چه کسانی هستند؟ در این ستون از این پس به تجارت و تاجران برتر دنیای امروز می‌پردازیم که از سوی پایگاه‌های معتبری همچون فورچون، بلومبرگ و ... معرفی شده‌اند. نفر اول این فهرست در میان زنان ایندرا نویی (Indra Nooye) رییس شرکت پپسی کولا (Pepsico (pep است که پارسال برای چهارمین سال متوالی با درآمد سالانه 300 میلیون دلار در صدر فهرست زنان بازرگان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برترین شرکت تولید و عرضه محصولات لبنی
آیزاک کاراسو (Issac Carasso) در سال 1874 در شهر سلانیک اسپانیا متولد شد. او در رشته پزشکی تحصیل کرد و در تحقیقاتش راجع به باکتری‌های موجود در ماست به نتایجی دست یافته بود که چندی بعد به خاطر آن جایزه نوبل دریافت کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بیش از 100 پله صعود در لیست میلیاردرها در یک سال
اولگ دریپاسکا میلیاردری که از سال 2009 تا 2010 بیش از صد پله در لیست میلیاردرهای دنیا بالا آمده در حال حاضر با 7/10 میلیارد دلار پنجاه و هفتمین میلیاردر دنیا است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
گاهی یک معامله ساده آغاز راه میلیاردر شدن است
آیریس فونت‌بونا همسر دوم آندرونیکو لوکسیک، میلیاردر و کارآفرین شیلیایی که پس از مرگ همسرش در سال 2005 ثروت او را به ارث برد، در حال حاضر با ثروت 11 میلیارد دلار به همراه خانواده‌اش پنجاه و دومین میلیاردر دنیا محسوب می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اصلاحات اقتصادی در روسیه عامل اصلی میلیاردر شدن پوتانین
ولادیمیر پوتانین، یکی دیگر از افراد سرشناس روسیه که سال‌ها با میخائیل پروخوروف، میلیاردر روسی، شراکت داشت، با ثروت 3/10 میلیارد دلار در سال 2010 شصت و یکمین میلیاردر جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چنگ یوتونگ کیست؟
چنگ یو تونگ میلیاردر دیگری از هنگ‌کنگ با ثروت 8/6 میلیارد دلار است. او با این ثروت صد و ششمین میلیاردر جهان در سال 2010 محسوب می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سلطان فولاد دنیا
«فرصتی است تا در قرن بیست ویکم، یک صنعت جذاب و پایدار خلق کنیم.» این گفته لاکشمی نارایان میتال پنجمین فرد ثروتمند جهان در سال 2010 است. او در 2 سپتامبر 1950 در راجستان هند متولد شد. پدرش مالک و مدیر یک کارخانه فولاد در هند بود
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کودکان را بخندانید تا میلیاردر شوید
ژانگ کینگو کارآفرین، موسس، رییس و مدیرعامل گروه‌هانگژو واهاها، شرکت مواد غذایی و نوشیدنی پیشتاز در چین است. او با ثروت 7 میلیارد دلاری خود صد و سومین میلیاردر جهان در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .