فهرست اطلاعات

  • مقالات
نماد تجارت ژاپنی
شرکت سوجیتز (Sojitz Company) یک موسسه بازرگانی در توکیو ژاپن است که در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، جنگلداری، مواد پلاستیکی و شیمیایی، مواد معدنی، محصولات نفتی، منسوجات و تجارت بین‌الملل فعالیت دارد. این شرکت همچنین با شرکت‌های خارجی فعال در ژاپن همکاری می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ثروتمندترین ایرانی جهان
پیر امیدیار بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای‌بی است و با ثروت 2/5 میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رکورددار حفاری در اعماق زمین
کمپانی انی (Eni) یک شرکت نفت و گاز چندملیتی ایتالیایی است که در 70 کشور دنیا حضور داشته و در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت صنعتی ایتالیا با سرمایه‌گذاری تجاری 7/87 میلیارد یورو معادل 138 میلیارد دلار است. 30 درصد از سهم طلایی این شرکت متعلق به دولت ایتالیا است، 20 درصد آن در اختیار خزانه داری و 10 درصد آن نیز در اختیار بانک CDP ایتالیا است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتور کار آفرینی(59)
بهره‌گیری از قدرت روابط‌عمومی یک روابط عمومی آشنا به رمز و راز این حرفه ارتباطی به خوبی می‌داند که چگونه و با استفاده از چه ابزاری از قدرت خود برای ارتقای موقعیت یک بنگاه و کسب‌وکار استفاده کند،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ایرانی تبارهایی که صنعت هند را به دست گرفتند
آدی گودرج، نسل سوم خانواده هندی ایرانی الاصل گودرج است که مالک گروه گودرج هستند. آدی گودرج همراه با ثروت 2/5 میلیارد دلار در جایگاه صد و چهل و هشتم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد. وی یک صنعتگر و فرد خیر هندی و رییس گروه گودرج است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پردرآمدترین شرکت ارتباطات تلفن همراه جهان
وودافون (Vodafone) یک کمپانی بین‌المللی ارتباطی می‌باشد که در نیوبری انگلستان واقع شده است. این شرکت بزرگ‌ترین کمپانی ارتباطات سیار از لحاظ درآمد بوده و تا پایان ژوئن 2010 با داشتن 347 میلیون مشترک، دومین شرکت پرطرفدار مخابراتی پس از «چاینا موبایل» بوده است. وودافون در بیش از 31 کشور فعالیت می‌کند و در 44 کشور دیگر نیز شرکای تجاری دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که رادیو و تلویزیون را به روستاهای آمریکا برد
چارلز ارگن یکی از موسسان و رییس شرکت ارتباطات اکو استار، شرکت مادر شبکه دیش، است. وی با ثروت 2/5میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر دنیا در سال 2010 به شمار می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فروش بالای آخرین بازمانده شرکت روور
روور (Rover) یک کارخانه اتومبیل سازی است که دفتر مرکزی آن در گایدون انگلستان واقع شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر اوکراینی مالک تیم شاختار دونسک
رینات احمدوف، میلیاردر اوکراینی، مالک و رییس شرکت هلدینگ SCM است که با ثروت 2/5میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر جهان در سال 2010 به شمار می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اولین تلویزیون ژاپن را چه شرکتی تولید کرد
شرکت ویکتور ژاپن (Victor Company of Japan) که «جی وی سی» نیز خوانده می‌شود، یک شرکت بین‌المللی ژاپنی لوازم الکترونیک خانگی است که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما واقع شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
داستان بزرگ‌ترین شرکت شیمیایی جهان
شرکت بسف (BASF) بزرگ‌ترین شرکت شیمیایی جهان است و دفتر مرکزی آن در شهر لودویگشافن آلمان واقع شده است. نام اولیه این شرکت، کارخانه جوهر و جوش شیرین ایالت بادن (Baden Aniline and Soda Factory) بوده است که نام کنونی آن از حروف اول این نام تشکیل شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شورون، بزرگ‌ترین تولیدکننده انرژی جهان
شرکت «شورون» (Chevron) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی در سطح جهان است که دفتر مرکزی آن در «سان رامون» ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار داشته که ضمن داشتن شعبه در 90 کشور جهان، در بیش از 180 کشور به فعالیت مشغول است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتور بندرهای یونان
اسپیرو لاتسیس میلیاردر یونانی است که با ثروت 3/5 میلیارد دلار صد و چهل و چهارمین میلیاردر دنیا و ثروتمندترین فرد در یونان در سال 2010 به شمار می‌رود. ثروت خانواده لاتسیس از خدمات مالی، پالایش نفت،‌ املاک و مستغلات،‌ حمل و نقل دریایی و شرکت‌های مسافرتی حاصل شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ثروتمندترین فرد در استرالیا و نیوزیلند
گرائم‌هارت، ثروتمندترین فرد در استرالیا و نیوزیلند، با ثروت 3 /5 میلیارد دلار در سال 2010 از سوی مجله فوربس صد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند دنیا معرفی شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موفقیت همزمان در خودروسازی و کشتی‌سازی
شرکت هیوندای موتور، یک کارخانه اتومبیل سازی در جنوب کره است که از شرکت‌های اصلی گروه «هیوندای کیا»، پنجمین تولیدکننده بزرگ اتومبیل دنیا در سال 2009 است. در سال 2008 و قبل از ادغام با کیا، هیوندای به تنهایی رتبه هشتم این لیست را به همراه رتبه اول سریع‌ترین رشد خودروسازان در اختیار داشت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آرمانی از طراحی ویترین شروع کرد
جورجیو آرمانی،‌ پیش از آن که یک برند معروف در دنیای مد باشد نام میلیاردر ایتالیایی است که با ثروت 3 /5 میلیارد دلار از سوی مجله فوربس به‌عنوان صد و چهل و چهارمین ثروتمند جهان در سال 2010 شناخته شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کیا، موتور اصلی رشد در آینده
شرکت «کیا موتورز» یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اتومبیل‌سازی در کره‌جنوبی است که با فروش بیش از یک میلیون و ششصد هزار خودرو در سال گذشته، به عنوان دومین خودروساز کره‌جنوبی شناخته ‌شد. این شرکت پس از تاسیس، به تولید چندین مدل مزدا تحت لیسانس کیا پرداخت که در آمریکای شمالی و استرالیا فروخته شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
داستان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای آمریکا
کمپانی «کروگر» یک خرده فروشی سوپرمارکت زنجیره‌ای در آمریکا است که توسط برنارد کروگر در سال 1883 در «سینسیناتی» اوهایو، بنا شده است. کروگر بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای خواربار و دومین خرده‌فروش این محصولات از لحاظ حجم فروش در آمریکا است. در کل نیز بعد از والمارت، دومین خرده فروش عمومی‌در این کشور است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سلطان بازی‌های ژاپن
کانیو بوسوجیما موسس شرکت سانکیو، سازنده دستگاه‌های بازی پین بال،‌ است. وی با ثروت 4/5 میلیارددلار صدوچهل و سومین ثروتمند جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مالکان بزرگ‌ترین شرکت نساجی آمریکای لاتین
روتئا استین بروچ بیوه مندل استین بروچ، از موسسان گروه ویکانیا است. وی به همراه فرزندانش کنترل یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده فولاد برزیل به نام شرکت سیدرورجیکا ناسیونال (CSN) را به دست دارد. او با ثروت 5/5 میلیارد دلار در جایگاه صد و سی و ششم فهرست میلیاردرهای فوربز در سال 2010 قرار دارد. گرچه او هیچ مشارکتی در اداره کسب و کار خانوادگی نداشته و پسرش آن را اداره می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .