فهرست اطلاعات

  • مقالات
میلیاردری که ردبول را به جهان معرفی کرد
دیتریچ ماتچیتز میلیاردری از اتریش است که با ثروت 1/4 میلیارد دلار دویست و هشتمین ثروتمند جهان در سال 2010 به شمار می‌رود. وی یکی از موسسان شرکت تولید کننده نوشابه‌های انرژی زای ردبول است. ماتچیتز همچنین 49 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارتیه متحول کننده طراحی جواهرات
کارتیه شرکتی فرانسوی در تولید جواهرات و ساعت است. نام کارتیه از نام خانواده‌ای که مدیریتش بر شرکت در سال 1964 پایان یافت، مانده است. دفتر مرکزی هم اکنون در پاریس واقع می‌باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
گودریچ بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تایر
شرکت BF Goodrich یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال 1870 توسط دکتر بنجامین گودریچ پایه‌گذاری شد. بنجامین در نیویورک به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته فیزیک به پایان رساند. او اولین فردی بود که در اوهایو در منزل خود تلفن داشت و آن را مستقیما‌ از الکساندر گراهام بل هدیه گرفته بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
«سای» که از شدت فقر تصمیم گرفت میلیاردر شود
هنری سای ثروتمندترین فرد در فیلیپین است. وی با ثروت 2/4میلیارد‌‌ دلار در جایگاه دویست و یکم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شرکت برادران وارنر
شرکت برادران وارنر یک شرکت آمریکایی تولید فیلم و محصولات تلویزیونی است. وارنر برادرز، زیرمجموعه‌های زیادی شامل تولیدات فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و انیمیشن دارد و نیمی از سهام تلویزیون CW متعلق به این شرکت است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر بازی‌های ویدئویی ژاپن
هیروشی یامائوچی بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت نینتندو، یک شرکت چندملیتی در کیوتو ژاپن است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در جایگاه دویست و یکم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین شرکت تولید کریستال و جواهرات
کمپانی زاواروفسکی (Swarovski) یک شرکت تولید جواهرات برش خورده خاص و لنزهای قوی و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های تولیدات صنایع اپتیک در جهان است که طی بیش از یک قرن سابقه‌ای درخشان در تولیدات اپتیکی،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اسطوره تکنولوژی اطلاعات هند
شیو نادار صنعتگر و میلیاردری هندی است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار رتبه دویست و یکم ثروتمندان دنیا را در اختیار دارد. وی موسس،‌ رییس و مدیر استراتژی شرکت تکنولوژی‌های HCL است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که از واکس زدن و مکانیکی شروع کرد
دنیس واشنگتن صنعتگری آمریکایی است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار در جایگاه دویست و یکم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد. مجله فوربز واشنگتن را به عنوان پنجاه و هشتمین فرد ثروتمند آمریکایی معرفی کرده است. او یکی از مالکان و سهامداران یک کنسرسیوم بزرگ خصوصی به نام شرکت‌های واشنگتن است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
3M الگوی جهانی نوآوری
شرکت3M که به نام استخراج و ساخت معادن مینسوتا (Minnesota Mining and Manufacturing) معروف است، یکی از شرکت‌های ملیتی آمریکا است. با بیش از 76000نفر کارمند، این شرکت بیش از 55000 محصول شامل: انواع چسب،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مهندسان شرکت رقیب، ایسوس را تاسیس کردند
شرکت کامپیوتری ایسوس تک (ASUSTeK Computer Incorporated)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا می‌باشد که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سه تفنگدار خریدهای استقراضی
هنری کراویس میلیاردر پیشتاز در خریدهای استقراضی با ثروت 2/4 میلیارد دلار در جایگاه دویست‌و‌یکم ثروتمندان جهان قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هارلی دیویدسون، قهرمان مسابقات موتورسیکلت سواری
هارلی دیویدسون که معمولا به صورت خلاصه H-D نشان داده می‌شود، کارخانه موتورسیکلت سازی آمریکایی است و در دهه اول قرن بیستم در میلواکی آغاز به کار کرد و یکی از دوکارخانه موتورسیکلت سازی آمریکا است که از بحران جهانی جان سالم به در برد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بانکی برای کشاورزان به ثروت میلیاردی خانواده برزیلی منجر شد
آلویسیو دو آندراده فاریا بانکدار میلیاردری است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در جایگاه دویست و یکم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موفقیت بزرگ‌ایده ترجمه با یک کلیک
کمپانی بابیلون (Babylon Ltd) یک شرکت زیر مجموعه کمپانی فورمولا (Formula) است. ‌این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه «دیکشنری بابیلون» نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001‌این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می‌نمود و از آن پس، اقدام به ارائه و فروش نسخه تجاری نمود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر رسانه‌های ونزوئلا
گوستاو سیسنروز یکی از مدیران برجسته آمریکای جنوبی در رسانه‌های ونزوئلا است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار دویست و یکمین ثروتمند جهان در سال 2010 به شمار می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر خوشنام، پیام‌آور صلح هنگ‌کنگ
پیتر وو، رییس شرکت ویلاک و شرکت وارف است. وی با ثروت 3/4 میلیارد دلار صد و نود و هفتمین فرد ثروتمند جهان در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر کیک‌های برنجی و شیرهای طعم دار
تسای انگ- منگ رییس و مدیرعامل و مدیراجرایی شرکت وانت وانت، میلیاردری تایوانی است که با ثروت 3/4 میلیارد دلار در جایگاه صد و نود و هفتم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد. وی بیش از 30 سال سابقه کار در صنعت مواد غذایی و نوشیدنی دارد که برایش تجربه و دانش زیادی را در این صنعت به همراه داشته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دکتری که از فروش کفش میلیاردر شد
هاینز هورست دیشمان کارآفرین آلمانی است که اداره بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کفش اروپا به نام‌هاینریش دیشمان را بر عهده دارد. وی با ثروت 3/4 میلیارد دلار در جایگاه صد و نود و هفتم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بانک سانتاندر:تلاشی موفق برای جهانی شدن
تاریخ سانتاندر از 15 مه 1857 زمانی که ملکه ایزابل دوم طی امضای حکم سلطنتی اختیار کامل شرکت را به بنیان‌گذاران آن اعطا نمود، آغاز شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .