فهرست اطلاعات

  • مقالات
وارث امپراتوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادا
گالن وستون، رییس و مدیر امپراتوری تولیدکننده مواد غذایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جورج وستو که توسط پدربزرگ او جورج در سال 1882 تاسیس شده بود، است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از اردوگاه کار اجباری تا مالکیت بزرگ‌ترین شرکت روسیه
آلیشر عسمانوف میلیاردر روسی با اصلیت ازبک است که با ثروت 2/7 میلیارد دلار در جایگاه صدم فهرست میلیاردرهای فوربز قرار دارد. او از مالک شرکت تولید‌کننده سنگ‌آهن و فولاد متالواینوست است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
صدمین میلیاردر دنیا
لی کان هی رییس و مدیرعامل گروه بزرگ سامسونگ، با ثروت 2/7 میلیارد دلار صدمین میلیاردر جهان است. او پسر موسس گروه سامسونگ، لی‌بیونگ چول است و ثروت اولیه خود را از پدرش به ارث برده، ولی برای میلیاردر شدن تلاش فراوانی کرده است، گرچه او سومین فرزند پسر موسس بود، اما پدرش نسبت به دو فرزند اولش اعتماد نداشت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که صنعت مخابرات روسیه را به‌دست گرفت
ولادیمیر یوتوشنکوف میلیاردر دیگری است که با ثروت 5/7 میلیارد دلار در جایگاه نود و سوم میلیاردرهای دنیا قرار دارد. او ثروت خود را از صنعت ارتباطات دوربرد و مخابرات به‌دست آورده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وارث شرکت خانوادگی بزرگ ژاپنی
نوبوتادا ساجی تاجر و میلیاردر دیگری از ژاپن است. خانواده ساجی از طریق شرکت خانوادگی سانتوری توانسته به ثروتی میلیاردی دست پیدا کند. نوبوتادا ساجی به همراه خانواده‌اش با ثروت 5/7 میلیارد دلار در جایگاه نود و سوم میلیاردرهای فهرست فروبس در سال 2010 قرار دارند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برادران میلیاردری که از صفر شروع کردند
دیوید و سایمون روبن، برادران میلیاردر بریتانیایی هستند که در سال 2010 با ثروت 5/7 میلیارد دلار در جایگاه نود و سوم ثروتمندان جهان قرار گرفته‌اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از تولید چمدان تا لباس‌های اسکار
در سال ۱۹۱۳ ماریو پرادا و برادرش مارتینو، یک خانه مد در میلان ایتالیا بنا کردند و نام آن را Fratelli Prada یا همان «برادران پرادا» گذاشتند. آنها در ابتدا چمدان‌های بزرگ و کیف‌های دستی چرمی تولید می‌کردند و سپس به تهیه لباس‌های بسیار شیک و زیبا از جنس چرم برای افراد ثروتمند پرداختند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پورشه؛ اتومبیلی به قدمت تاریخ اتومبیل
در 19 سپتامبر 1909 فردنیاند آنتون ارنست پورشه معروف به فری پورشه، در دهکده‌ای از توابع وین به دنیا آمد. در سال 1923 پدر باید در کارخانه دایملر مشغول به کار می‌شد و آنها به همراه خانواده به اشتوتگارت نقل مکان کردند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
املاک هنگ‌کنگ در دستان خانواده کواک
خانواده هنگ‌کنگی کواک، یکی از قدرتمندترین خانواده‌های هنگ‌کنگ، با مجموع ثروت هفده میلیارد دلار در جایگاه بیست و هشتم لیست ثروتمندان سایت فوربز درسال2010 قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از زندان نازی‌ها تا رقابت با فروشگاه اینترنتی آمازون
مایکل اوتو، رییس گروه آلمانی اوتو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سفارش و فروش اینترنتی دنیا، به همراه خانواده‌اش با ثروت 7/18 میلیارد دلار در جایگاه بیست و یکم ثروتمندان جهان قرار دارد. گروه اوتو هر کالایی از اسباب بازی تا تجهیزات ساختمانی را می‌فروشد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رویترز در دست ثروتمندترین خانواده کانادا
دیوید تامسون، رییس شرکت تامسون رویترز با ثروت 19 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه بیستم میلیاردرهای دنیا قرار دارد. دیوید تامسون در 12 ژوئن سال 1957 در کانادا متولد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یک آفریقایی چینی‌تبار، در جمع ثروتمندترین‌های دنیا
پاتریک سون شیونگ، جراح آفریقایی-آمریکایی و موسس، رییس و مدیرعامل شرکت آبراکسیس بیوساینس است که در سال 2009 از سوی مجله فوربز با ثروت 5/5 میلیارد دلاری در جایگاه هشتاد و هفتم میلیاردرهای جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه یک سخنرانی ماندگار ایراد کنیم؟
مدیران در هر زمان و مکانی باید آماده ارائه مطالب مختلف، به مخاطبان متفاوت باشند. مدیران در این سخنرانی‌ها به دنبال اطلاع‌رسانی، ترغیب یا تاثیرگذاری بر تصمیمات یا بهبود عملکرد هستند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
زمانی که یک موفقیت حتمی ‌به شکست می‌انجامد
نتیجه همه تحقیقات انجام شده پیش‌بینی می‌کرد که مغازه‌های «راند بعد TF» یک موفقیت حتمی‌خواهند بود. پس چه شد؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر ساختارشکن و ریسک‌پذیر ژاپن
تاداشی یانایی ثروتمندترین فرد ژاپن با ثروت 6 میلیارد دلار هفتاد و ششمین فرد ثروتمند دنیا است. تاداشی یانیایی متولد 7 فوریه سال 1949 در ژاپن، موسس و رییس شرکت فست ریتیلینگ است که یکی از زیر مجموعه‌های آن یونیکلو (به معنای شرکت پوشاک منحصر به فرد) است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتوری که از نوانخانه‌ آمد
لئوناردو دل وکیو متولد 22 مه سال 1935 در میلان ایتالیا، موسس و رییس شرکت لوکسوتیکا، طراح و سازنده قاب‌های با کیفیت عینک است. این کارآفرین ایتالیایی با ثروت 3/6 میلیارد دلاری در جایگاه هفتاد و یکم ثروتمندان دنیا قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شرکتی که با پرتاب سکه کار خود را آغاز کرد
در سال 1934 ویلیام هیولت (William Hewlett) و دیوید پاکارد (David Packard) در رشته مهندسی برق از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شدند و زمانی که از طرف «فردریک ترمان» یکی از اساتید دانشگاه استنفورد بورس تحصیلی دریافت کردند، آمریکا در رکود اقتصادی شدیدی قرار داشت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
Xهایی که باتیستای برزیلی را میلیاردر کرد
ایک باتیستا، کارآفرین برزیلی که قسم خورده بود ثروتمندترین فرد برزیل شود، در سال گذشته به خاطر رشد 900 میلیون دلاری در ثروت خالص خود، به این رویا دست پیدا کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر فرانسوی، از الوارفروشی تا گوچی
فرانسوا پینو، مالک عمده سهام گروه کالاهای لوکس PPR که دارای برندهایی چون گوچی، ایو سنت لورن و پوما می‌باشد، با ثروت 6/7 میلیارد دلار شصتمین میلیاردر دنیا می‌باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پسر میلیاردر باکو
وحید آلکپروف که در اول سپتامبر سال 1950، در خانواده‌ای بزرگ در شهر نفتی آذربایجان، باکو، متولد شده، با ثروت 8/7 میلیارد دلار، پنجاه و هفتمین میلیاردر جهان است. وی یک تاجر آذربایجانی و یکی از روسای شرکت نفتی روسی پیشتاز به نام لوک اویل (LUK OIL) می‌باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .