فهرست اطلاعات

  • مقالات
میلیاردری از بروبچه‌های گوگل
لاورنس (لاری) پیج متولد 26 مارس سال 1973، سرمایه دار بزرگ آمریکا و یکی از موسسان شرکت گوگل به همراه سرگی‌برین می‌باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برترین نام تجاری دخترانه در دنیا
متل (Mattel) بزرگ‌ترین کمپانی اسباب بازی‌سازی در دنیا است که در سال 1945 توسط «هارولد مت متسون» و «الیوت هندلر» در ایالت کالیفرنیای جنوبی آمریکا تاسیس شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دونالد برن میلیاردر ساخت و ساز
دونالد ال. برن (Donald L. Bren) متولد سال 1932 در آمریکا، رییس شرکت ایروین است. وی با ثروت 12میلیارد دلار بیست و ششمین فرد ثروتمند جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کوکاکولا با ضرر آغاز کرد
در سال 1863 نوشابه‌ای تولید شد که استفاده از برگ‌های کوکا را برای مصارف دارویی باب کرد. این نوشیدنی «ون ماریانی» نام داشت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر دنیای کامپیوتر
مایکل دل، نام آشنایی است که به پادشاه دنیای کامپیوتر شهرت دارد. او که مدیرعامل و موسس شرکت دل(Dell) است، با ثروت 3/12 میلیارد دلار،بیست و پنجمین فرد ثروتمند جهان است. مایکل که فرزند یک دندانپزشک و دلال سهام بود، در 23 فوریه سال 1965 در شهر هوستن ایالت تگزاس در آمریکا متولد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر شدن با گل‌های پلاستیکی
کا شینگ‌لی متولد 13 ژوئن سال 1928 در چین، با ثروت خالص 2/16 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد در شرق آسیا و نفر 16 در لیست ثروتمندترین افراد در جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تویودا از ریسندگی تا تولید خودرو
در ابتدای قرن بیستم تویوتا یک کارخانه ریسندگی بود. ساکیشی تویودا که سال‌ها در راه شغل پدر خود، یعنی فروش فرش فعالیت می‌کرد این کارخانه را راه انداخته بود و در سال ۱۸۹۴ با هوش سرشار خود یک ماشین بافندگی صنعتی ابداع کرده بود. او در سال ۱۹۲۴ نوع تمام اتوماتیک آن را ساخت و دو سال بعد کارخانه اتوماتیک ریسندگی تویوتا، پابه عرصه وجود نهاد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری با مارک کریستین دیور
برنارد آرنو، رییس و مدیر ارشد اجرایی شرکتLVMH) Louis Vuitton S.A.)، با ثروت 5/16 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد فرانسه و پانزدهمین فرد ثروتمند دنیا می‌باشد. شرکت LVMH مالک سهام عمده بسیاری از برندهای معروف مثل لویی وویتون، دیور و فندی است. مجله تایمز در سال 2007 برنارد آرنو را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آدیداس چگونه آغاز کرد؟
آدولف دسلر مغز متفکر اصلی نام تجاری آدیداس را مردم به عنوان پایه‌گذار صنعت لوازم ورزشی مدرن می‌شناسند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردرها
کارل آلبرشت، ثروتمندترین فرد آلمان و ششمین فرد ثروتمند جهان، با ثروت 5/21 میلیارد دلار، صاحب سوپرمارکت زنجیره‌ای «آلدی سود» با کالاهای ارزان قیمت است. این فروشگاه زنجیره‌ای به خوبی توانست رکود اقتصادی اخیر دنیا را پشت سر بگذارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یک آشپز کلاسیک فست‌فود را متحول کرد
کارآفرینی با انگیزه رستوران بسیار کوچکی با غذایی سریع و ساده راه‌‌‌اندازی می‌کند. او خیلی زود رستوران دوم و سوم را نیز راه‌‌‌اندازی می‌کند. سرمایه‌گذارانی که جذب سبک کمال‌گرای مالک آن شده‌‌اند، به شرکت هجوم می‌‌آورند. درمدت کوتاهی شعبه‌های مشابه آن رستوران‌ کوچک در مراکز خرید در سرتاسر کشور گسترش می‌یابد. کمی‌بعد فست‌فود زنجیره‌ای تصمیم می‌گیرد که وارد بازار جهانی شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارلوس سلیم الو چگونه میلیاردر شد؟
بسیاری از مردم در سراسر دنیا نمی‌‌دانند کارلوس سلیم الو چه کسی است، در حالی که او بی شک یکی از مشهورترین افراد در تاریخ مکزیک می‌‌باشد. الو با ثروت خالص 35 میلیارد دلار سومین فرد ثروتمند جهان به حساب می‌آید. ثروت او تنها در سن 26 سالگی به 40 میلیون دلار می‌رسید!
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وارن بافت؛ کسی‌که رکورد بیل گیتس را شکست
در سال 2008 محبوب‌ترین سرمایه‌گذار آمریکا ثروتمندترین مرد جهان بود. اما سال 2009 او با از دست دادن 25 میلیارد دلار طی 12 ماه و با داشتن ثروت خالص 37میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارآفرینی که سدها را شکست
در بین داستانهای تجاری، ماجرای آفیس ماکس (OFFICE MAX) واقع در کلیولند و زنجیره فروشگاههای زیبای آن، نمونه بی‎نظیری است. این شرکت کار خود را با یک صفحه کاغذ آغاز کرد و مدیریت بنیانگذاران آن ، میشل فور و روبرت هورویتز در مدت زمان 5 سال، تعداد 300 فروشگاه خرده‎فروشی را به وجود آورد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ده مهارت اساسی پولی در شرایط نامساعد اقتصادی
اوضاع اقتصادی درهم ریخته است. بازار سهام به سراشیبی افتاده، تعداد بیکاران افزایش یافته و بازار مسکن همچنان یک‌وری می‌رود.کسانی که می‌شناسم، عصبی و متشنج شده‌اند. آنها نگرانند که رکود بدتر شده و بودجه شخصی‌شان سرانجام از هم بپاشد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چهار موردکاوی در زمینه کسب و کار
وین آرمیتاژ که مخارج زندگی خود را از راه رانندگی تاکسی در می‌آورد، از عمویش پول قرض گرفت و یک آژانس کوچک مسافرتی تاسیس کرد. این شرکت سه مینی‌بوس و دو اتوبوس بین‌شهری دارد و در کار قرارداد شرکتی تخصص پیدا کرده‌ است. اما دورنمای مدیریت عملیات برای وین اضطراب‌آور بود و به فکر فرو رفت که چگونه آی تی می‌تواند به دادش برسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه در مسیر درست سرمایه‌گذاری حرکت کنیم
اغلب شنیده می‌شود که سهام و دارایی‌های مالی تنها برای افراد حرفه‌ای یا معامله‌گران باتجربه سودمند است و بیشتر سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تجاری خود به موفقیت نمی‌رسند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
‏10 اشتباه فاحش در بازاریابی ‏
‏10 اشتباه فاحش در بازاریابی ‏
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اندیشه های پیتر دراکر ‏
پیتر دراکر در سال 1909 در وین پایتخت اتریش به دنیا آمد. او دکترا دررشته حقوق عمومی و بین الملل را از دانشگاه فرانکفورت اخذ کرد. او تاکنون 31 جلدکتاب به جامعه بشری عرضه کرده که به بیش از 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. نیمیاز این کتا ب ها در زمینه مدیریت و نیم دیگر درباره زمینه های اجتماعی، اقتصادی وسیاست است. علاوه بر این او مقالات متعددی را در مجلات معتبر و بین المللی منتشرکرده است. او از جوانی به کار مشاوره با شرکت های بزرگ صنعتی، مالی و اقتصادی نظیرجنرال موتورز و جنرال الکتریک پرداخته
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ثروت آفرینی در هزاره سوم از منظر لستر تارو
در طول تاریخ، این اولین بار است که بشر می تواند مواد جدید بسازد و نانوتکنولوژی بیافریند. پایه های قدیم کامیابی فروریخته است. در تمام طول تاریخ بشر، منشا کامیابی، دستیابی به منابع طبیعی مانندزمین، طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .