فهرست اطلاعات

  • مقالات
مجموعه بزرگترین شرکت‌های بیمه بریتانیا
«آویوا» یک شرکت بیمه بین‌المللی است که دفتر مرکزی آن در لندن قراردارد. این کمپانی ششمین شرکت بیمه جهان از لحاظ درآمد اولیه بوده و بیش از 53 میلیون مشتری در 28 کشور دنیا دارد. آویوا، پیشرو بازار بیمه عمومی‌و بیمه عمر در انگلستان است و کسب و کار بزرگی در قاره اروپا، آمریکای شمالی و آسیا دارد. سهام اصلی آن در بازار سهام لندن مبادله می‌شود و سهام ثانویه آن نیز در بازار سهام نیویورک خرید و فروش می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ایده فروش ابزارآلات ساختمانی به میلیاردها دلار تبدیل شد
جان منارد (پسر)، کارآفرین آمریکایی، با ثروت 5/5 میلیارد دلار صد و سی و ششمین ثروتمند جهان در سال 2010 است. وی موسس و مالک شرکت مناردز، یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و عمده وسایل بازسازی و دکوراسیون خانه در ایالت‌های شمالی و مرکزی ایالات متحده است. منارد همچنین یکی از شرکای رابی گوردون موتور اسپرتز است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که هنوز از فقر می‌ترسد
هارولد هام، مدیرعامل، موسس و سهامدار عمده شرکت Continental Resources (منابع قاره‌ای) که ثروتش طی 12 ماه به میزان دو میلیارد دلار افزایش پیدا کرد، در حال حاضر با ثروت 5/5 میلیارد دلار در جایگاه صدو سی و ششم میلیاردرهای دنیا قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
استیو جابز، از یک گاراژ تا دنیای اپل و والت دیسنی
استیو جابز نامی آشنا در اذهان مردم جهان است. مجله فوربز در سال 2010 استیو جابز را با ثروت 5/5 میلیارد دلار به عنوان صدوسی‌وششمین میلیاردر دنیا معرفی کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خیّری که کارمندانش را به خودکشی وامی‌دارد
تری گو، میلیاردری تایوانی است که هدایت شرکت هون‌های پرسیژن را برعهده دارد. وی با ثروت 5/5 میلیارد دلار صدوسی‌وششمین میلیاردر جهان در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتوری کواندت‌ها در آلمان
استفن کواندت وارث 17.4 درصد از سهام شرکت BMW، میلیاردر، صنعتگر و مهندسی آلمانی است که با ثروت 7/5 میلیارد دلار در حال حاضر صد و سی و دومین میلیاردر جهان به حساب می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتور کار آفرینی(52)
بیشتر افرادی که برای طرح ایده‌های کارآفرینی خود در برنامه تلویزیونی لانه اژدها حضور یافته و موفق به جلب سرمایه‌گذار می‌شوند، طوری رفتار می‌کنند که گویی در یک رقابت نفس‌گیر به پیروزی رسیده‌اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دست راست رییس دومین شرکت نفتی روسیه
لئونید فدان، ارتشی اسبق روسی، با ثروت 5/5 میلیارد دلار صد و سی و ششمین میلیاردر جهان در سال 2010 است. او ثروت خود را از شرکت لوک‌اویل و دوستی با وحید آلکپروف، میلیاردر معروف روسی، به‌دست آورده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر محافظه‌کار کلمبیایی
لوییس کارلوس سارمیینتو میلیاردر کلمبیایی مالک و رییس گروه بانکداری عظیم آوال اکسیونز ای والورس، با ثروت 6/5 میلیارد دلار صد و سی و پنجمین میلیاردر جهان در سال 2010 است. وی به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از 90 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خلاقیت یک کارگر روستایی ایرانی که میلیاردر شد!
این پول در آن زمان برای عباس زیاد بود و او را به این فکر انداخت که بهترین راه برای کسب و کار می‌تواند پذیرایی از گردشگران در یک روستای با صفا باشد ابتکار یک روستایی در تبدیل روستایش به قطب گردشگری9 سال پیش در یک شب بارانی دو گردشگر موتور سوار آلمانی در راه ماندند و برای اینکه بتوانند در یک جای امن شب را به صبح برسانند به خانه یک روستایی پناه بردند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راههای کسب پول و ثروت
با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود قادرید تا اندوخته ی مالی خود را افزایش دهید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
داستان سازنده سوپر ماریو
«نینتندو» یک شرکت چندملیتی در «کیوتو» ژاپن است که در 23 سپتامبر سال 1889 توسط «فوساجیرو یامایوشی» تاسیس شده و از هر نظر قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین کمپانی در صنعت بازی بوده است. این شرکت تا اکتبر سال 2008 بیش از 470 میلیون دستگاه و حدود 7/2 میلیارد نرم افزار برای این دستگاه‌هایش فروخته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از فروش پیچ هم می‌توان میلیاردر شد
رینهولد وورت، میلیاردر دیگری از آلمان است که با ثروت 7/5 میلیارد دلاری مثل همتای دیگر میلیاردر خود، استفن کوانت در جایگاه صد و سی و دوم فهرست میلیاردرهای فوربز در سال 2010 قرار دارد. وی کارآفرینی آلمانی است که یک شرکت تجاری پیچ و بست و اتصالات را راه‌اندازی کرده که در حال حاضر با بیش از 60 هزار کارمند در بازارهای جهانی در تکنولوژی چفت و بست و مونتاژ پیشتاز است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر دلسوز اجتماع
الی براود میلیاردر آمریکایی اهل دیترویت در ایالت میشیگان با ثروت 7/5میلیارد دلار، صد و سی و دومین میلیاردر دنیا است که ثروت خود را از ساخت املاک و سرمایه‌گذاری کسب کرده است. وی در 6 ژوئن سال 1933 در برونکس آمریکا متولد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خلاصه کتاب کسب و کار به شیوه بیل گیتس
درسال 1977یک فرد غیر حرفه ای وناشناخته دانشگاه هاروارد را تمام نکرده رها کرد تادریک شرکت کوچک نرم افزار کامپیوتری کار کند.همین فرد در سال 1980برنده مناقصه ای شد که برای کامپیوترشخصی آی بی ام سیستم عامل تهیه کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مک دونالد؛ نمونه کامل کنترل ها
چند شرکت محدود تجاری می توانند در جهان امروز همانند مک دونالد از رشد باثبات برخوردار باشند. مک دونالد ابتدا با محصول ساده یعنی همبرگر شروع و تنوع آن را با گذشت زمان زیاد کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مالک هندی ایرانی‌الاصل بزرگ‌ترین شرکت ساخت‌وساز هند
پولانجی شاپورجی میستری فردی سرشناس در زمینه ساخت‌وساز است که اصلیتی پارسی دارد. او با ثروت 8/5 میلیارد دلاری صد و بیست و نهمین میلیاردر دنیا در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نیروی مخرب موفقیت طلبی
اگر تمرکز بر موفقیت بیش از اندازه باشد، در آن صورت اعتماد از بین می‌رود و روحیه کارکنان آسیب می‌بیند که در نهایت به کاهش کارآیی کارکنان و تنزل اعتماد به نفس مدیریت می‌انجامد. تحقیقات نشان می‌دهد که مدیران با استعداد بسیاری هر چه فشار بیشتری برای موفقیت بیشتر به خود و کارکنانشان وارد کرده‌اند، به جای پیشرفت کردن، بیشتر در هم شکسته‌اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کمپانی دارویی با بیش از 250 سال قدمت
شرکت داروسازی «نوارتیس» سوئیس در سال 1996 از ادغام دو شرکت «سیبا گایگی» (Ciba Geigy) و ساندوز لابراتوریز تشکیل شد. هر دو این شرکت‌ها دارای قدمت زیادی بوده و مجموعا‌ نوارتیس را دارای تاریخچه عظیم 250 ساله نمودند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
عوامل مؤثر در موفقیت اقتصادی
اکثر آگاهان امور اقتصادی براین اعتقادند که فعالیت های اقتصادی با تمام مزایایش عرصه مبارزه ای جدی و مخاطره آمیز است . از این رو، آگاهی وشناخت اصول پایه ای و حیاتی تأثیر گذار بر روند مثبت فعالیت های اقتصادی نه تنها به عنوان یک ضرورت برای ساماندهی کار تجارت مطرح است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .