فهرست اطلاعات

  • مقالات
سه برادر میلیاردر کانادایی
جیمز،‌ آرتور و جان ایروینگ برادران میلیاردر کانادایی هستند که با مجموع ثروت برآوردی 4 میلیارد دلار در سال 2010 از سوی مجله فوربز در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان قرار گرفتند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر مسابقات فرمول یک
برنارد اسلستون، کسی که فرمول یک را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های جهان کرد، در سال 2010 با ثروت 4 میلیارد دلار به عنوان دویست و دوازدهمین فرد ثروتمند جهان بود. وی کارآفرینی بریتانیایی در زمینه ورزش است. برنارد اسلستون در حال حاضر رییس شرکت مدیریت فرمول یک است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شرکتی که از ایده‌ کارمند اپل به‌ وجود آمد
شرکت الکترونیک آرت EA شرکتی بین‌المللی است که در زمینه توسعه، ساخت و توزیع بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد.‌ این شرکت در سال 1982 توسط تریپ‌هاوکینز بنیان نهاده شد و یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بازی‌های کامپیوتری خانگی می‌باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بی‌خانمان دیروز، میلیاردر امروز
جان پل دوجوریا فردی خانه به دوش بود که در نهایت تبدیل به یکی از میلیاردرهای جهان شد. او با ثروت 4 میلیارد دلار در سال 2010 از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و دوازدهمین فرد ثروتمند جهان معرفی شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سازنده اولین پرینترهای جهان
«سیکو اپسون» که بیشتر با نام اپسون در سراسر جهان شهرت دارد، یک شرکت ‌فناوری ژاپنی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چاپگر و اطلاعات و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ناگانوی ژاپن قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مالک شرکتی همتای اپل، اما در بخش مدیریت سرمایه‌ها
ری دالیو میلیاردری آمریکایی و موسس شرکت بریج واتر است که با ثروت 4 میلیارد دلار دویست و دوازدهمین ثروتمند جهان در سال 2010 به شمار می‌رود. شرکت بریج واتر در حال حاضر بزرگ‌ترین صندوق تامین سرمایه در جهان است. ریموند تی. دالیو در سال 1950 در آمریکا متولد شد. پدر او یک موزیسین در سبک موسیقی جاز بود. ری اولین سهم خود را در سن 12 سالگی خرید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برندی مشابه دوست
دفتر مرکزی هنکل در دوسلدورف آلمان واقع است. این شرکت بین‌المللی در سه زمینه تولید محصول، فعالیت دارد: مراقبت از خانه با تولید محصولاتی همچون شوینده‌ها، مراقبت فردی با محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولاتی از قبیل چسب‌ها و درزگیرها برای مصارف صنعتی و خانگی.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نابغه صندوق‌های سرمایه‌گذاری
جان آرنولد یک میلیاردر آمریکایی و مدیر صندوق تامین سرمایه گذاری مشاوران سنتائوروس است که در تجارت محصولات مربوط به صنعت انرژی تخصص دارد. وی با ثروت 4 میلیارد دلار در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار دارد. جان آرنولد در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای خودساخته در جهان در جایگاه دوم، پس از مارک زوکربرگ موسس فیس بوک، قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خط هوایی فیلم‌های هالیوودی
ایرفرانس یک شرکت حمل‌ونقل هوایی در نزدیکی پاریس است و یکی از بزرگ‌ترین خطوط هوایی دنیا است. ایرفرانس در 32 مسیر مختلف در فرانسه و 150 مسیر در 90 کشور جهان، پرواز دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نامی‌که توسط موفق‌ترین طراح دنیا از مرزهای ایتالیا فراتر رفت
خانه مد آرمانی (‎Giorgio Armani S.p.A.) یک شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچنج و آرمانی کاسا می‌پردازد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که از صف طولانی مشتریان برای تخفیف ایده گرفت
جرونیمو آرانگو یک میلیاردر مکزیکی است که با ثروت 4 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موفقیت بی‌سابقه شکلات سوئیسی شیری
شرکت شکلات‌سازی «لینت‌اند‌اسپرانگلی» (Lindt & Sprüngli AG) سوئیس یک شرکت بزرگ شیرینی‌سازی و شکلات سوئیسی لوکس است که محصولاتش در بیش از 80 کشور جهان به فروش می‌رسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مالک گروه ویرجین،‌ از فروش صفحات موسیقی تا سفرهای فضایی
ریچارد برانسون کارآفرینی بریتانیایی است که در همه جا حضور دارد و کسب و کار خود را روی زمین،‌ در آب‌ها و حتی در فضا گسترش داده است. وی شهرت و همچنین ثروت خود را مدیون موفقیت چشمگیر گروه شرکت‌های ویرجین است. بیش از 400 شرکت مختلف تحت نام ویرجین در سرتاسر دنیا مشغول به فعالیت هستند. برانسون با ثروت 4 میلیارد دلار دویست و دوازدهمین میلیاردر جهان در سال 2010 به شمار می‌رود‌.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کسب ثروت میلیاردی از چوب پنبه
آمریکو آموریم، مدیر و سهامدار عمده شرکت کورتیسریا آموریوم، با ثروت 4 میلیارد دلار دویست‌ودوازدهمین فرد ثروتمند جهان در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مهم‌ترین برند فرانسوی خودرو
پژو مهم‌ترین برند فرانسوی تولید اتومبیل و بخشی از PSA Peugeot Citroen رتبه دوم بزرگ‌ترین خودروسازی‌هایی است که در اروپا به تولید مشغول می‌باشند و دارای 201690 کارمند در گروه است. این تجارت خانوادگی در سال 1810 آغاز به کار نمود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فراز و فرود کسب و کار لسترها
لستر کراون آمریکایی که با ثروت 1/4میلیارد دلاری در رده دویست و هشتم ثروتمندان جهان در سال 2010 قرار گرفته، از دیگر میلیاردرهای خوش‌شانسی است که ثروت خود را از پدری کارآفرین به ارث برده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
معتبرترین نام تجاری خدماتی در دنیا
آمریکن اکسپرس (American Express) یک شرکت خدمات مالی بین المللی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد و یکی از اجزای اصلی شاخص صنعتی داو جونز می‌باشد. آمریکن اکسپرس آژانس مسافرتی شماره یک جهان است و مجلات متنوعی مثل فود اند واین(Food and Wine) تراول اند لیژر (Travel and Leisure) را منتشر می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر معدن‌دار استرالیایی
اندرو فارست، موسس شرکت فورتسکیو متالز، با ثروت 1/4 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و هشتمین ثروتمند جهان در سال 2010 معرفی شده است. وی در حال حاضر رییس، مدیر عامل و سهامدار عمده گروه فورتسکیو متالز است. فارست ثروت خود را از صنعت معدن به‌دست آورده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
جنرال الکتریک یکی از شناخته شده‌ترین برندهای دنیا
شرکت جنرال الکتریک GE شرکتی آمریکایی است که در نیویورک به ثبت رسیده است. شرکت در پنج بخش زیرساخت‌های انرژی، زیرساخت‌های تکنولوژی، تامین سرمایه، شبکه جهانی NBC و مشتریان و صنعت مشغول به فعالیت است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سازنده فرمول نوشابه‌های انرژی‌زا
چالئو یوویدهیا موسس شرکت تایلندی دارویی تی سی تولید کننده نوشابه‌های انرژی‌زا است که با ثروت 1/4 میلیارد دلار در جایگاه دویست و هشتم ثروتمندان دنیا در سال 2010 قرار دارد. وی در حدود دو دهه پیش به همراه شریک اتریشی خود، دیتریچ ماتچیتز شرکت تولیدکننده نوشابه‌های انرژی‌زای ردبول را تاسیس کرد. یوویدهیا در حال حاضر به عنوان ثروتمندترین فرد در تایلند شهرت دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .