فهرست اطلاعات

  • مقالات
خانواده مالک بزرگ‌ترین شرکت قهوه‌ساز آلمان
میشائیل هرتز، یکی از فرزندان بارون ماکس هرتز است که ثروت پدرش را به ارث برده است. او با ثروت 8/3 میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و هفتم ثروتمندان جهان در فهرست سال 2010 مجله فوربز قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شرکتی که راه خود را از کشورش جدا کرد
شرکت ایسر، یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در تایوان واقع شده و به تولید کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ، PDA، سرور، دستگاه‌های ذخیره اطلاعات (Storage Device)، صفحه نمایش و لوازم جانبی کامپیوتر می‌پردازد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خانم میلیاردر فعال در توسعه املاک چین
وو یا ژون خانم میلیاردر خودساخته‌ای است که در سال 2010 با ثروت 9/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و سی‌و دومین ثروتمند جهان معرفی شد. وی مدیرعامل بنگاه توسعه املاک و مستغلات لانگفور است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که از اصطبل‌داری به انبارداری رسید
بردلی وین هیوز موسس و رییس شرکت پابلیک استورج (انبار عمومی)‌‌، بزرگ‌ترین شرکت انبار امانات آمریکا است که با ثروت 9/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در سال 2010 در جایگاه دویست و سی و دوم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برادر دوقلوی رولزرویس
بنتلی شرکت خودروسازی انگلیسی، تولیدکننده خودروهای لوکس است. این کمپانی بارها در مسابقات لیمانز شرکت داشته و 6 بار از سال 1924 تا 2003 در این مسابقات به مقام نخست و چندین بار به مقام‌های دوم و سوم رسیده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فروش ماشین‌های دست دوم در پارکینگ‌های بزرگ
کارمکس شرکتی زنجیره‌ای است که اتومبیل‌های دست‌دوم را به فروش می‌رساند. البته‌این شرکت حق امتیاز خرید اتومبیل‌های صفر کیلومتر را هم دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر هتل دار و مالک شرکت نفت سینکلر
رابرت هولدینگ یک میلیاردر خودساخته دیگر آمریکایی است که از سوی مجله فوربز در سال 2010 با تخمین ثروت 9/3 میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و دوم فهرست میلیاردرهای‌این مجله قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که با سواچ به صنعت ساعت سوئیس، حیاتی دوباره بخشید
نیکولاس ج.هایاک، یکی از موسسان و مدیرعامل و رییس هیات مدیره گروه سواچ بود که در 28 ژوئن سال 2010 در سن 82 سالگی از دنیا رفت. او در زمان مرگش با ثروت 9/3 میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و دوم ثروتمندان فهرست فوربز در سال 2010 قرار داشت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر سیاسی کانادایی
پل دمارس یک مدیر مالی کانادایی در مونترال است که با ثروت 9/3میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و دوم ثروتمندان فهرست مجله فوربز در سال 2010 قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتوری چهارمین ثروتمند کانادایی
جیم پاتیسون کارآفرین و میلیاردر کانادایی است که با ثروت 4 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست‌ودوازدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت. پاتیسون همچنین چهارمین فرد ثروتمند کانادا به شمار می‌رود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اولین خودرو لوتوس با قرض ساخته شد
لوتوس از تولیدکنندگان اتومبیل‌های اسپورت و مسابقه انگلیسی است و در فرودگاهی متعلق به زمان جنگ دوم جهانی در نورفولک به کار مشغول است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مهاجرانی از فلسطین مالک شرکت بزرگ ساختمان سازی در آمریکا
ریچارد له فراک، نوه هری له فراک است که شرکت املاک و مستغلات له‌فراک را تاسیس کرد. ریچارد له فراک در سال 2010 با ثروت 4 میلیارد دلار در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت. او بیش از 35 سال تجربه در زمینه توسعه، ساخت و بازاریابی برای املاک دارد. وی همچنین در گروه‌های کسب و کار، سیاسی و خیریه حضوری پر رنگ دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هفت نکته در باره هدف گذاری و برنامه ریزی
تحقیقات درباره صدها شرکت و کسب و کار موفق نشان می دهد همه آن ها در یک ویژگی مشترک بوده اند. نظریه پردازان کارآفرینی با بررسی مشخصات شرکت ویژگی های مدیران و کارکنان آن ها به این نتیجه رسیده اند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری که توفان مالی آسیا را تبدیل به فرصت کرد
هویی کا یان موسس گروه املاک و مستغلات اورگرند است. وی با ثروت 4 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و دوازدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روزنامه‌ای به قیمت یک سنت
نیویورک تایمز روزنامه آمریکایی است که از سال 1851 در نیویورک آغاز به کار نموده است. تایمز تاکنون موفق به دریافت 104 جایزه پولیتزر که به بهترین روزنامه نگاران اعطا می‌شود شده است که در مقایسه با سایر نشریات رقم بالایی است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فرزند میلیاردر تاثیرگذارترین بانو در کسب و کار در قرن بیستم
لئونارد لودر‌ پسر استه لودر معروف است که امپراتوری لوازم آرایشی و بهداشتی مادرش را به ارث برده است. او با ثروت 4 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین شرکت تولید بلندگو
شرکت الترومدیا (Elettromedia) بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های آمپلی‌فایر صوتی، بلندگوی خودرو و نیز سایر قطعات و ملزومات پیشرفته آنها است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پدر و پسری ثروتمند از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک
چارلز جانسون به همراه برادرش،‌ روبرت جانسون پسر، رییس صندوق سرمایه‌گذاری مشترک (mutual fund) منابع فرانکلین است. چارلز جانسون با ثروت 4 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و دوازدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
واشنگتن پست قدیمی‌ترین روزنامه‌ آمریکایی
واشنگتن پست که در سال 1877 کار خود را آغاز نمود، بزرگترین روزنامه شهر واشنگتن و قدیمی‌ترین روزنامه‌ای است که هنوز به چاپ می رسد. محل دفتر مرکزی واشنگتن‌پست در مرکز ایالات متحده آمریکا است و این روزنامه با تاکید بر سیاست‌های ملی هر روز در واشنگتن، مریلند و ویرجینیا توزیع می‌شود. این روزنامه در بزرگترین سایز کاغذی به چاپ می‌رسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راز تئوری راز
تئوری راز که از آن به عنوان قانون جذب هم یاد می‌شود، موضوعی است که امروزه در جای جای دنیا از آن سخن گفته میشود. سخنرانان، روانشناسان، فیلم سازان، نویسندگان همه و همه این موضوع را به بحث گذاشته وآن را تبلیغ می‌کنند و به عنوان یک قانون مسلم ازآن دفاع می‌کنند. این تئوری به طور خلاصه چنین است:
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .