فهرست اطلاعات

  • مقالات
آنچه برندگان همه دارند
با بررسی تجارب نایبان مدیرعامل‌ها در سازمان‌های بزرگ می‌بینیم که همگی آنها افراد باهوش و با استعدادی بوده‌اند که توانسته‌اند مراحل ترقی در نردبان سازمانی را پله به پله بالا بروند تا به نیابت مدیر عاملی سازمان ارتقا یابند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تصمیم پذیرش صاحبکار
حسابرسان دسته‌ای از افراد هستند که مردم با اتکا به نظر آنها در مورد وضعیت مالی و نتایج عملیات واحدهای تجاری، تصمیم به سرمایه‌گذاری می‌گیرند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اهداف بلندپروازانه مانع یا راهگشا؟
یکی از اعتقادات رهبران بزرگ به نحوه نگرش آنان و به اهداف جاه‌طلبانه مربوط می‌شود، در این چارچوب که «داشتن هدف‌های بلندپروازانه از اهمیت زیادی برخوردار است، اما فکر کردن زیاد درباره آنها بی‌فایده است. ارج دادن به موفقیت‌های کوچک وظیفه ماست و این کار، افراد ما را قادر می‌سازد که هر روز پیشرفت کوچکی داشته باشند.»
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
حق‌الزحمه آماتوری حسابداران رسمی حرفه‌ای
با وجود مطالبی که تاکنون از منظرهای مختلف پیرامون حق‌الزحمه حسابرسی توسط اساتید و حسابرسان صاحب نام ارائه شده است؛ این نوشتار ناشی از احساس مسوولیت نگارنده نسبت به ارزش‌های حسابرسی و حسابرسان، فراتر از جبهه‌گیری‌های بخش خصوصی و دولتی به تحریر درآمده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ایجاد تغییر از طریق متقاعد کردن
اکثر مدیران زمانی که با نیاز به تغییرات بزرگ مواجه می‌شوند، ابتدا استراتژی سازمان را بازنویسی می‌کنند و در ادامه کارکنان، هزینه‌ها و فرآیند‌ها را تغییر می‌دهند، سعی می‌کنند کارکنان را تغییر دهند و انگیزه‌های آنها را با استراتژی جدید سازمان تطبیق دهند و در پایان کار هم آنهایی را که موفق نشده‌اند یا نخواسته‌اند با تغییرات کنار بیایند، از سازمان بیرون می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اصول مذاکره موفق
در مذاکرات باید به منافع موجود در موضوعات توجه کرد و تمرکز خود را بر وضع عنوان شده و گفتارها و خواسته‌های ظاهری طرف معطوف نکنیم، به عبارت دیگر، در مذاکرات باید به آنچه موجب ایجاد منافع برای دو طرف می‌شود، توجه کرد و تمرکز بر موضع، الزاما موجب یک توافق منطقی نخواهد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هویت سازمان یا هزینه‌های پایین‌تر؟در مدیریت سازمانی ارجح است
هیروکو از میان انبوه کاغذهایی که دستش بود، سرش را بلند کرد تا جواب راننده تاکسی را بدهد که در مورد مجسمه خدای عشق در لندن که روبه‌رویشان بود صحبت می‌کرد. هیروکو سرحال بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رتبه بندی کور
هفته گذشته مقاله «چرا موسسه های حسابرسی باید رتبه بندی شوند؟» به قلم محمدباقر ملکی را مطالعه کردم که در پاسخ به مصاحبه غلامحسین دوانی، عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران در مخالفت با شیوه امتیاز بندی به جای کنترل کیفیت و رتبه بندی بر مبنای امتیاز بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ابهام در رتبه بندی موسسه های حسابرسی
از سال 1383 براساس یک پیشنهاد ناپخته موضوع رتبه بندی موسسات حسابرسی مطرح شد. پایگاه تفکر این پیشنهاد بر آن بود که چون همه موسسات حسابرسی یکسان و یک اندازه نیستند شرکت های بزرگ بورسی توسط موسسات بزرگ حسابرسی مورد حسابرسی قرار گیرند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چرا موسسه های حسابرسی باید رتبه بندی شوند؟
ابتدای هفته قبل یکی از خبرنگاران گروه بورسی در گفت وگویی با «غلامحسین دوانی» نظر وی را درباره رتبه بندی شرکت های حسابرسی جویا شد، وی که عضو شورای عالی حسابداران رسمی بوده، معتقد است که نباید کیفیت کار حسابرسان، ملاک رتبه بندی شرکت های حسابرسی از سوی بورس باشد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چرا مشتری‌ مداری؟
در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولت‌ها، مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونگی حفظ مشتریان اینترنتی
اینترنت به طور اساسی محیطی کاملا متفاوت را برای تجارت ارائه کرده است. این پدیده (اینترنت) بر ایجاد رابطه با مشتریان و حفظ آنها اثر متناقضی دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونگی تخصیص بودجه‌های تبلیغاتی
چگونگی تعیین و تخصیص بودجه‌های تبلیغاتی و تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع در بسیاری از مواقع با ابهام و مشکل رو‌به‌رو است. به یقین برای بالا رفتن فروش و گرفتن سهم بیشتری از بازار نیز به تبلیغ هست،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هفت اشتباه بزرگ در راه اندازی تجارت
اولین سال راه اندازی تجارت مسلما پر فراز و نشیب خواهد بود. هر اندازه که با دقت و دانش پیش بروید، باز هم مرتکب اشتباهاتی خواهید شد. اما اگر ذهن خود را آماده کنید و به تجربیات دیگران توجه کنید، می توانید از وقوع بسیاری از این اشتباهات پیشگیری کنید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت
یکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی می‌باشد. در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل موثر برخرید اخلاقی، نقص‌های مدل‌های نام سازی، ارتباط آن با شهرت شرکت و دیدگاههای مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ویژگیهای مدیریت ارزش
درحالی که جهان وارد هزاره جدید می گردد، همه چیز در معرض تغییر قرار گرفته است. نظرات دیرینه ای که اساس مدیریت موجود را تشکیل می دهند اکنون مورد سوال قرار گرفته اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چالشهای استراتژی در فضای کسب و کار نوین
«استراتژی»، «نقشه راه»، «تاکتیک» و ... از جمله مفاهیمی بود که تا چندی پیش در ادبیات نظامی به کار گرفته می شد، اما هم اکنون با پیچیده شدن فضای کسب و کار، این مفهوم در گستره عملیاتی سازمانها فراگیر شده است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت خطرات تجاری
تمام شرکت‌ها با خطر روبه‌رو هستند. خطرات بخشی ناگزیر از زندگی تجاری محسوب می‌شوند، اما فقط به این دلیل که ناگزیر هستند، نباید نسبت به آن‌ها بی‌توجهی کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هفت نکته آوازه سازی برند
بزرگ ترین گناه در حوزه روابط عمومی این است که عملاً دست روی دست بگذارید و سپس از اینکه رسانه ها هیچ توجهی به شما نمی کنند، تعجب کنید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یک برند بسازید یا در جهنم کالاهای مصرفی به سر برید
به زودی زمانی خواهد رسید که مفهوم بازاریابی منسوخ می‌شود و مفهوم «برند» جایگزین آن خواهد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
537 ردیف در 27 صفحه
   << بعدی  27  26  25  24  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .