فهرست اطلاعات

  • مقالات
تهدیدها و فرصت‌های شورای عالی «جامعه»
نزدیک به 9 سال از عمر جامعه حسابداران رسمی ایران می‌گذرد. نهادی که به منظور اعمال نظارت مالی بر واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی و حصول اطمینان از قابل اعتماد بودن صورت‌های مالی این واحدها در جهت حفظ منافع عمومی صاحبان سرمایه و دیگر اشخاص ذی‌نفع و ذی‌حق در قالب موسسه‌ای غیردولتی، غیرانتفاعی و دارای استقلال مالی و شخصیت حقوقی مستقل و به موجب قانون، تشکیل شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا حسابرسان باید حسابرسی شوند؟
یکی از مسائل بحث‌برانگیز در بین حسابداران رسمی در سال گذشته، مصوبه شورای‌عالی جامعه حسابداران رسمی ایران در مورد الزام حسابرسی صورت‌های مالی موسسات حسابرسی توسط حسابداران رسمی یا سایر موسسات عضو جامعه و اصلاح اساسنامه موسسات حسابرسی به منظور درج این موضوع در آن است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نقش هوش هیجانی در مدیریت سازمان
رهبری یک‌ سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیط‌های جدید، ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد که عموما مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین خصیصه‌ها که می‌تواند به رهبران و مدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند، هوش هیجانی است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اندیشه‌های بزرگ‌ترین بانک دنیا
بانک HSBC در سال ۱۸۶۵ میلادی در هنگ‌کنگ تاسیس شد و با متحول ساختن شرکت سهامی بانکداری هنگ‌کنگ و شانگهای (hong kong & Shanghahi Banking Corporation)در قرن 19 آغاز به کار کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
12 اعتقاد رهبران بزرگ
چه چیزی باعث مهارت یک مدیر شده و او را پرآوازه می‌کند؟ من برای پیدا کردن جواب این سوال تحقیقات زیادی انجام داده‌ام که به زودی در قالب کتابی تحت عنوان «مدیر خوب، مدیر بد» منتشر خواهد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تحلیل انتخابات شورای‌عالی جامعه حسابداران رسمی
بررسی تحلیلی انتخابات چهارمین دوره شورای‌عالی جامعه حسابداران رسمی ایران حاکی از نکات و پیام‌های زیر است:
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اداره یک جلسه تجاری موثر
جلسات خود را چگونه پر بارمی کنید ؟ در طول جلسه، آیا بیشتر بر روی صورت جلسه تمرکز دارید یا بیشتر به رؤیاهایتان فکر می کنید؟ بسیاری از مطالعات نشان داده است که در جلسات اتلاف وقت، بیشتر از هر فعالیت بازرگانی دیگر صورت می گیرد .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رهبران موفق چگونه فکر می‌کنند؟
ما همواره در تلاشیم تا از اعمال رهبران موفق درس بگیریم. در حالی که باید سعی کنیم که از آنچه در فکر آنها می‌گذرد آگاه شویم؛ از روشی که آنها را قادر می‌سازد که از کشمکش میان ایده‌های متناقض به صورت نوآورانه استفاده کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
توهم مدیریت همزمان امور
در حین کنفرانس تلفنی که با اعضای هیات‌مدیره داشتم، تصمیم گرفتم که یک ایمیل برای یکی از مشتری‌ها بفرستم. آن ایمیل را فرستادم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دو قاعده یک سخنرانی موفق
بیشتر سخنرانی‌ها به علت اینکه سخنرانان خودشان را در دو زمینه به اندازه کافی آماده نمی‌کنند، بسیار بد ارائه می‌شوند. این دو خطای کلاسیک به اندازه ای مهم هستند که می‌توان از آنها، دو قاعده اساسی برای ارائه یک سخنرانی موفق استخراج کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارآفرینان موفق به بازخوردهای منفی نیاز دارند
پس از همکاری با بسیاری از شرکت‌های تازه کارتام بلاندی به این نتیجه رسیده است که برای موفقیت هر فعالیت اقتصادی حضور دو عامل، الزامی است.اول اینکه کسی باید ایده خوبی را مطرح کند. سپس بنیانگذار کسب و کار نیاز به شنیدن بازخوردهای منفی درباره آن ایده را دارد. در واقع بازخورد منفی ممکن است عنصر مهم‌تر، در فرمول موفقیت باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نحوه کسب حداکثر اطلاعات در مذاکرات مدیریتی
همه مدیرانی که من می‌شناسم حداقل یک نیاز مشترک دارند: نیاز به ارتباط صادقانه با دیگران. یکی از راه‌هایی که به بهبود و گسترش ارتباطات کمک می‌کند پرسیدن سوالات دقیق است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نحوه دفاع غیرمنفعلانه از یک ایده جدید
حمایت شدید شما از یک ایده، نشانگر آن است که با تمام وجود به آن ایمان دارید. اینگونه دلبستگی برای مواقعی که عملیاتی شدن طرح یا پیشنهاد ابتکاری شما خیلی اهمیت دارد الزامی‌است؛ چرا که باعث می‌شود بتوانید دیگران را نیز به جبهه خود بیاورید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری با مارک کریستین دیور
برنارد آرنو، رییس و مدیر ارشد اجرایی شرکتLVMH) Louis Vuitton S.A.)، با ثروت 5/16 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد فرانسه و پانزدهمین فرد ثروتمند دنیا می‌باشد. شرکت LVMH مالک سهام عمده بسیاری از برندهای معروف مثل لویی وویتون، دیور و فندی است. مجله تایمز در سال 2007 برنارد آرنو را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یک تجربه موفق در مدیریت نوآوری
شرکت3M یک شرکت آمریکایی چند ملیتی با بیش از 76 هزار کارمند است که بالای 55 هزار نوع محصول از جمله انواع چسب، مواد ساینده، لمینیت، محافظ‌های ضد آتش برای دیوار و در، محصولات دندانپزشکی، محصولات الکترونیک، مدارهای الکترونیک و فیلم‌های نوری و غیره، تولید می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا کارآفرینان باید دروغ بگویند؟
یکی از مدیران باتجربه اخیرا به من گفت که اگرشخصی نداند چگونه در موقع لزوم به طور جدی حقیقت را بپیچاند نمی‌تواند یک کارآفرین شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نکات کلیدی در مدیریت زمان
در اتاق کارم در حال صحبت با مشتری پشت تلفن بودم که ضربه‌ای به در خورد. به ساعتم نگاه کردم ساعت 4 بعدازظهر بود، زمانی که دخترانم از مدرسه برمی‌گردند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نیاز به برنامه ریزی تجاری
یک برنامه تجاری سنگ بنای شروع تجارت است که همچون ابزاری مخصوص در جهت باز نگری ترقی و رشد کمپانی تان به کار می رود . در زیر به 10 برهان کلیدی علت نیاز شما به یک برنامه تجاری اشاره شده است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پایه های حسابرسی فناوری اطلاعات و ضرورت مستند کردن
حسابرس سیستمهای کامپیوتری در طول حسابرسی خود مدارک بسیاری را رسیدگی می‌کند، اطلاعات گوناگونی را مطالعه می‌نماید، گزارشهای سیستمهای فراوانی را می‌بیند، روشهای انجام کارها را مشاهده می‌کند و با کارکنان زیادی به گفت‌وگو می‌پردازد. حاصل این فعالیتها، فراهم آمدن شواهد ارزشمندی درباره
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چالش های استقرار نظام حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه ایران
اصول بنیادی حاکمیت شرکتی بر آن است که جو شفافیت، راستی و پاسخگویی را در مدیریت سازمان تقویت نماید ... اقتصاد هر کشور وابسته به تحرک و کارایی شرکت های آن است. آنها باید آزاد باشند تا شرکت های خود را به سمت جلو پیش ببرند. اما این آزادی باید در چارچوب مسوولیت پاسخگویی اثربخش اعمال شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
537 ردیف در 27 صفحه
   << بعدی  27  26  25  24  23  22  21  20  19  18  17  16  15  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .