فهرست اطلاعات

  • مقالات
مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR)
مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یا CSR موضوع حساسیت‌برانگیز و رو به توجه در سال‌های اخیر بوده است تا آنجا که سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و اتحادیه اروپا، استانداردهایی را در این زمینه ارائه کرده‌اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ساختن یک تیم موفق؛ تلفیق تفاوتها
ضرورت تشکیل تیم‌ها و کارگروهی در سازمانها اهمیت مطالعات بر­روی مقوله کار تیمی را آشکار می­سازد. از آنجایی که ایجاد هماهنگی و دستیابی به یک ترکیب بهینه از افراد می تواند به عملکرد بالای تیمی منجر شود
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رهبران تغییر
امروزه در مورد غلبه بر مقاومت در برابــــر تغییرات، که تا ۱۰ یا ۱۵ سال پیش از متــــداول ترین موضوعهای کتابهای مدیریت و سمینارهای مدیریتی بود، کمتر می شنویم. هر شخص تاکنون پذیرفته است که تغییر غیرقابل اجتناب است. اما هنوز هم تلویحاً گفته می شود که تغییر مانند مرگ یا مالیات است که بایستی تا آنجا که امکان دارد به تاخیر بیفتد و هیچ تغییری همواره کاملاً مطبوع نخواهد بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روابط‌عمومی و مدیریت بحران
بحران یعنی عدم انطباق بین نیازها و منابع؛ تغییر ناگهانی ، بروز حوادث غیرمنتظره و خطرناک و نداشتن اطمینان از اوضاع و بر هم خوردن تعادل. به عبارت دیگر تغییر ناگهانی، شدیدتر از حالت عادی و غافل‌گیری تهدیدآمیز، از جمله معیارهای تعریف بحران هستند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
همه افراد حق دارند و علاقه مند هستند که از نتایج عملکرد روزانه خود آگاه باشند واین مسأله در مورد کارکنان وجه دیگری هم پیدا می کند و آن این است که کارکنان علاقه دارند از نظرات سازمان در مورد خود مطلع گردند و از سوی دیگر
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
حذف آگهی‌های مزاحم در وب‌سایت‌ها و مجلات
به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار کوچک یا یک سرمایه‌گذار، بسیاری از ما در محاصره اطلاعات مالی هستیم که ما را ناچار کرده بیشتر به تصمیمات خود بیندیشیم و فرصت‌های مغفول مانده را دنبال کنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
زمانتان را تلف نکنید
یک محدودیت بسیار تاثیرگذار روی عملکرد مالی بسیاری از سازمان‌ها، ظرفیت مدیریت ارشد سازمان برای تصمیم‌گیری سریع و کارآ است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا می‌توان وظایف یک مدیر را در قالب مشخص قرار داد؟
یک صدای مردانه از درون موبایلی که در دست «آنی»، مدیر بخش نیروی انسانی سازمان بارکر فودز بود گفت: «او دارد ساختمان را‌ترک می‌کند.» آنی به مدیر عامل سازمان «کالین» نگاه کرد که آن طرف میز رو به روی او نشسته بود و او دستش را به نشانه «بگذار برود» تکان داد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تصویر یک مدیر
«جورج رکنریچ» با همکاری «پلونج ون میر» در یک پژوهش منحصر به فرد، به خلق آثارهنری و بررسی مفهوم ارزش، در میان گروهی از مدیران بین‌المللی پرداختند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مهارت‌های تفکر سیستمی
یک متفکر پویا (در مقابل متفکر استاتیک) فردی است که همیشه این نکته که «همه چیز تغییر می‌کند» در ذهنش وجود دارد و توانایی متغیر دیدن بسیاری از چیز‌هایی را دارد که بسیاری از انسان‌ها آنها را ثابت می‌پندارند. به عبارت دیگر تفکر دینامیک، آگاهی مستمر نسبت به تغییر است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
زمانی که برنده شدن همه چیز است
تا حالا شده است در گیر و دار رقابت شدید تصمیمی بگیرید که بعدا با خودتان فکر کنید: «من چی فکر می‌کردم؟» چنین تصمیم‌گیری‌هایی که در میان رقابت شدید اتفاق می‌افتند، به دلیل یک حالت احساسی شدید به نام تحریک رقابتی به وجود می‌آیند. چنین شرایطی در کسب و کارهابسیار شایع است و معمولا هم منجر به اشتباهات پر هزینه می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تلــه تجربــه
افراد برای تصمیم‌گیری، از منابع داده موجود در ذهنشان که به آنها مدل‌های ذهنی گفته می‌شود، استفاده می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سود و مسوولیت اجتماعی درشرکت‌ها
آنیل کارانی می‌گوید: این تصور که وظیفه شرکت‌ها مبارزه با مشکلات اجتماعی است نه تنها درست نمی‌باشد، بلکه سبب نادیده گرفتن راه‌های صحیح برای حل این نوع مشکلات می‌شود.»
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
استون مارتین چگونه از ورشکستگی‌های پیاپی نجات یافت
استون مارتین لاگوندا یک شرکت انگلیسی تولید کننده خودروهای لوکس است. دفتر مرکزی این شرکت در گایدون، وارویکشایر انگلستان قرار دارد. نام استون مارتین از دهکده «استون کلینتون» در باکینگهام شایر، به همراه یکی از بنیانگذاران شرکت به نام «لیونل مارتین» گرفته شده‌است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مرز بین اعتماد به نفس و تکبر
«رابرت ولف» 30 سال پیش به عنوان دانشجویی جوان و علاقه‌مند به فوتبال در دانشگاه پنسیلوانیا‌، پا به دانشکده وارتون نهاد، او اخیرا بازگشته‌، اما این‌بار با سمت رییس و مدیر عامل گروه آمریکایی و مدیر بانک سرمایه‌گذاریUBS.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برند سازمانی: کمک یا مانع؟
آندره با جعبه قرص‌های خواب آور بازی می‌کرد. او فکر کرده بود که در طول پرواز 20 ساعته به ریو دوژانیرو در هواپیما کمبود خوابش را جبران می‌کند. حالا زمان‌ این پرواز بود ولی نور آبی رنگ لپ‌تاپش او را وسوسه می‌کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یافتن و مراقبت از افراد نوآور
یافتن و پرورش دادن نوآوران به شدت خلاق مشکل همه سازمان‌هایی هستند که به دنبال رشد هستند. بیش از دو سوم رهبران سازمان‌های بین‌المللی ادعا دارند که نوآوری لازمه موفقیت بلند مدت است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت بحران – چالشی برای رهبری
اخیرا مدیریت بحران به عنصری مهم در مدیریت تجارت تبدیل گشته است. در شرایط حاضر، هیچ تجارتی از وجود بحران در امان نیست. بحران می‌تواند به یک سازمان در شکل حمله تروریستی، حوادث صنعتی، فراخواندن محصول یا بلایای طبیعی ضربه وارد نماید. زمانی که وجهه و آبروی شرکت در خطر می‌افتد، مدیریت بحران ارتباط نزدیکی با روابط عمومی پیدا می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ساخت برند شرکت و محافظت از آن
مطابق با اعلام سازمان مالکیت معنوی جهانی سازمان ملل، دارایی‌های معنوی یک شرکت، از جمله برند آن می‌تواند 80 درصد ارزش کل آن شرکت را به خود اختصاص دهد،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
حضور زنان در سمت‌های مدیریتی
طی دهه‌های اخیر زنان در اقتصاد‌های پیشرفته دنیا موجب سود آوری قابل‌توجهی در محل کاری خود بوده‌اند. با این حال، هرچه به رده‌های بالاتر شغلی بنگریم درصد کمتری از زنان را مشاهده می‌کنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
537 ردیف در 27 صفحه
   << بعدی  26  25  24  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .