فهرست اطلاعات

  • مقالات
درسی که می‌توان از تویوتا گرفت
مدیران تویوتا در سال 2002 تصمیم گرفتند 15 درصد صنعت خودروسازی جهان را به مالکیت خود درآورند تا از جنرال موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز جهان، پیشی بگیرند. برای رسیدن به این نقطه تویوتا باید 50 درصد رشد کند. به این منظور تویوتا باید در ایالات متحده، چین و دیگر نقاط در آسیا کارخانه می‌ساخت و چندین مدل جدید را معرفی می‌کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نام‌های تجاری
مصرف‌کننده‌ها برای کالاهای دارای نام تجاری، نسبت به محصولاتی که دارای نام تجاری تثبیت شده‌ای نیستند، قیمت بالاتری می‌پردازند.چرا؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تفاوت بازارها و موسسات تجاری
مایکل مانگر(Michael Munger) اقتصاددان و استاد دانشگاه و رئیس دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه آمریکایی دوک است.وی علاوه بر استادی دانشگاه به فعالیت های مطبوعاتی هم علاقه دارد و از رجال سیاسی به شمار می رود.مانگر در مقاله زیر نگاه تازه ای به پدیده قیمت کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت ‏
برای ایجاد یک چرخه‌ی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاش‌های بازاریابی کوتاه و بلند مدت می‌شوند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
CRMاز نوع ایرانی ‏
crmیک استاندارد و شگرد بازاریابی است که توسط آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می کنند تا وی را همیشه نگه دارند و به یک خریدار و مشتری دائمی تبدیل کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مفاهیم بازاریابی و وظایف مدیریت بازار ‏
عبارت بازاریابی به چه معنی و مفهومی می‏باشد؟ اکثر مردم به طور اشتباه، بازاریابی را فقط به عنوان فروش و فعالیت‏های پیشبرد فروش مثل تبلیغات، تصور می‏کنند ولی فروش تنها یکی از وظایف بازاریابی می‏باشد و مهمترین جزء به شمار نمی‏رود. اگر بازاریاب بتواند با یک بررسی کامل در شناخت کالاهای موردنیاز مصرف‏کننده توفیق یافته
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دوازده ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف‌ ‏
همواره‌ تفکر بازاریابی‌ داشته‌ باشید.واین بدان مفهوم است که ذهنتان را خلاقانه در جهت گسترش بازار به روز نگه دارید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تحقیقات بازاریابی ‏
تحقیقات بازاریابی باعث حذف تصمیماتی می‌شود که بر اطلاعات نادرست و یا حدسیات استوار است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بهترین ابزار بدترین بازار ‏
تبلیغات مسموم مانند دشمنی نامرئی است که خود را در لباس زیبای دوست پنهان کرده و در عمق افکار و عقاید نفوذ می کند و بزرگترین تأثیرات را برجای می گذارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موفقیت در بازاریابی خرده‌فروشی ‏
یک بازاریاب ممکن است بخواهد برای خرده‌فروشی‌های شرکتش آگهی و تبلیغات کند یا برای ‏فروش عمده محصولات به خریداران بزرگ و اشخاص حقوقی. هرکدام از این دو نوع بازار‌یابی فنون خاص ‏خودش را دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نگاهی به فلسفه های مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هر یک در رابطه با “ سازمان”، “ مشتریان” و “جامعه”، موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مفهوم جدید خدمت به مشتری‎ ‎
خدمت به دو معنا به کار می رود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارائه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور باشد و مصرف کننده نیز حداکثر رضایت خاطر را بدست آورد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
272 ردیف در 14 صفحه
  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .