فهرست اطلاعات

  • مقالات
مناسب زمان رفتار کنید
زیاد شتاب نکنید. گذر زمان در این منحنی زنگوله‌ای معمولا با سالیان سنجیده می‌شود نه با هفته‌ها و ماه‌ها. این چهار گروه و گذر بین آنها نشانگر مراحل مختلف از عمر محصول شماست. هرکدام از این مراحل بسیار متفاوت هستند. اگر مناسب هرکدام از این مراحل عمر محصولتان رفتار کنید، کارها بسیار بهتر پیش خواهد رفت.دختران نه ‌ساله آرایش غلیظ نمی‌کنند. شصت و پنج ساله‌ها آغاز به دانشگاه رفتن نمی‌کنند. سی و دو ساله‌ها آنگونه که ده سال پیش می‌کردند تمام شب را بیدار نمی‌مانند. (البته روشن است برای هرکدام از این‌ها استثناهایی هم هست)
پویا محمودی
پویا محمودی
کلید موفقیت در بازاریابی
عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی کالا و خدمات وجود دارد. در این مقاله کوتاه، قصد دارم برخی از مهمترین نکات و عوامل را برای آن دسته از دوستانی که اخیراً این سوال را از من پرسیده اند بیان کنم.
پویا محمودی
پویا محمودی
راه های آرام کردن مشتری ناراضی
مواجه شدن و برخورد با یک مشتری ناراضی و عصبانی، کابوسی است که تمامی صاحبان کسب و کارها آن را تجربه می‌کنند. زمانی که اشتباه یا مشکلی در ارایه‌ی خدمات یا محصولی رخ دهد، مشتریان شکایت‌های خود را آغاز می‌کنند. سپس خشم آن‌ها اوج گرفته و تبدیل به فریاد می‌شود.اگرچه لازم است که تمامی افرادی که در کسب و کارهای کوچک هستند، به این گونه خشم و نارضایتی از سوی مشتریان خود پایان داده و به آن‌ها برای برطرف کردن مشکلات موجود اطمینان خاطر دهند، اما یافتن نقطه‌ی پایان این گونه نارضایتی‌ها کار ساده‌ای نیست.
پویا محمودی
پویا محمودی
نیم نگاهی متفاوت به انواع بازار
در این مقاله سعی شده است تا به اختصار انواع رفتارها در بازارهای رایج و متعارف مورد معرفی قرار گیرد .
پویا محمودی
پویا محمودی
سندروم تئوری پردازی در مدیریت
علاقه مندی فعلان رشته مدیریت به ارائه تعاریف گوناگون و تئوری پردازی به معضلی در این حوضه تبدیل شده است
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
رازهای موفقیت 8 برند برتر جهان
امروزه باارزش‌ترین برندها بر ایجاد ارتباط با مصرف‌کنندگان از طریق خلق یک تجربه خوشایند در ذهن وی، تمرکز دارند.شرکت‌های معتبر بر برندینگ احساسی (برندسازی احساسی) Emotional Branding برای ایجاد یک رابطه قوی با مشتری متمرکز هستند.به قول جیم استنجل(مدیر بازاریابی بین‌الملل P&G)، هنگامی‌که مدیریت برند و عملیات برندینگ بر تحریک عواطف و احساسات و درگیر نمودن مصرف‌کنندگان، برنامه‌ریزی‌شده باشد، شما یک میل بسیار قوی‌تر، کسب‌وکار بسیار قوی تر، رشد بسیار قوی‌تر و نتایج بسیار مناسب‌تری خواهید داشت. وقتی به برندهای P&G نگاه می‌نماییم، احساسات بسیاری قوی‌تری بین مصرف‌کننده و این نمانام‌ها در مقابل برندهای رقیب وجود دارد، رشد سهم بازار برندهای پی.اند.جی خیلی بیشتر از سایر رقبایی است که تنها بر برتری عملکردی تمرکز نموده‌اند.
حسینی
حسینی
آیا در تله بازاریابی افتاده اید؟
این جمله را بسادگی باور نکنید" تنها مشکل ما بازاریابی است"
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
استفاده از کلمه نانو اثر منفی یا مثبت در فروش محصولات ما دارد؟
استفاده از کلمه نانو اثر منفی یا مثبت در فروش محصولات ما دارد؟
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن
همزمان با روز جهانی خون (اهدای خون) 14 ژوئن (24 خرداد) کمپینی برای یادآوری هفته ملی خون در لندن شروع به فعالیت نموده است. این کمپین نام عنوان "کمپین حروف حذف‌شده در هفته ملی خون" !National Blood Week's Missing Type campaign به دنبال جذب حداقل 200هزار اهداکننده خون است.
حسینی
حسینی
12 سوال برای انتخاب مدیر فروش مناسب
به‌طورمعمول هنگامی‌که یکی از اعضای سازمان به پست مدیریت انتخاب می‌گردد، تمامی رازهای دستیابی به موفقیت خویش را به افرادی که به او مستقیماً گزارش می‌دهند، در خصوص مهارت‌ها و عوامل مؤثر برافزایش دریافتی‌های خویش در سمت قبلی، آموزش می‌دهد. احتمالاً مدیریت فروش باید یکی از ترفیعات شغلی‌ای باشد که کاملاً با سایر نقش‌هایی که افراد حاضر در فرایند فروش ایفا می‌نمایند، متفاوت است. زیرا توانایی و مهارت‌های خاصی نیاز دارد. البته باید توجه داشت، فردی که رهبری تیم فروش منصوب می‌گردد، در غالب موارد از فروشنده خود درآمدی کمتر کسب می‌نمایند (البته اگر همه‌چیز منصفانه برنامه‌ریزی‌شده باشد).
حسینی
حسینی
جایگاه یابی IBM یه عنوان رهبر "اینترنت اشیاء" (IOT)
امروزه IOT دغدغده ذهنی اکثر بازاریابها می باشد. بر اساس مطالعات اقتصاد دانان در فوریه 2015 بر روی تعداد زیادی از مدیران اجرایی سازمان ها با عنوان " برخواستن بازاریابها" ، اکثر آن ها در این موضوع توافق دارند که IOT در سال 2020 اتقلابی در بازاریابی ایجاد خواهد کرد.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
18نکته زبان بدن که باعث اثرگذاری بیشتر ارتباط اولیه می گردد
پژوهش ها نشان می دهد 60 تا 90 درصد ارتباطات ما غیر کلامی هستند که نشان دهنده اهمیت زبان بدن می باشد.در مجموع ، ارتباط موثر اولیه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا در چند ثانیه اول برخوردمان با افراد درباره شخص و نیات و معتبر بودنش تصمیم می گیریم.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
12 خصوصیت فروشنده حرفه‌ای موفق
جمله‌ای است که می‌گوید : فروشندگان موفق، فروشنده به دنیا می‌آیند. البته که همیشه این‌گونه نیست. بی‌شک، استعداد و پتانسیل‌هایی وجود دارد که با آموزش و کسب تجربه شکوفا خواهند شد. در ادامه به بیان خصوصیات یک فروشنده می‌پردازیم، خصوصیاتی که با آموزش و تقویت، یک فرد مستعد به یک فروشنده حرفه‌ای موفق تبدیل می‌گردد.
حسینی
حسینی
بررسی رابطه بین هزینه های جابجایی و کیفیت ارتباط با وفاداری مشتریان شرکت های تولید کننده قطعات خودرو
می توان گفت یکی از عناصر مهم و استراتژیک در موفقیت سازمان ها ، وفاداری مشتریان می باشد. اینکه این وفاداری چگونه و از چه طریقی ایجاد می گردد به عوامل متعددی بستگی دارد. وفاداری مشتری بر تکرار خرید ، ترجیح دادن برند به رقبا و ... اثر گذار است و بستر ساز موفقیت سازمان ها در عصر رقابت خواهد بود. مطالعه حاضر به برسی وفاداری مشتری و رابطه آن با دو متغیر هزینه های جابجایی و کیفیت ارتباط می پردازد. این پژوهش در زمره پژوهش های همبستگی(توصیفی) می باشد و ماهیت کاربردی دارد. از منظر زمانی مقطعی بوده و جامعه آماری این پژوهش ، شرکت های تولید کننده قطعات خودرو را پوشش می دهد. پس از تایید روایی و پایایی و توزیع 100 پرسشنامه و جمع آوری داده ها و آنالیز آن ها با نرم افزار SPSS ، نتایج حاصله بر اساس تحلیل همبستگی پیرسون ، وجود رابطه مثبت بین کیفیت ارتباط و هزینه های جابجایی با وفاداری مشتریان اثبات گردید.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
هفت نکته مهم برای تعیین قیمت در مذاکره فروش
قیمت‌گذاری Price Setting یکی از تصمیمات حیاتی مدیریت فروش است. سرنوشت یک مذاکره برای رسیدن به سود، به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آنان پیشنهاد قیمتی مناسب است که بخشی از اصول و فنون و تکنیک‌های مذاکره است.
حسینی
حسینی
روش‌ها و راهکارها برای استفاده مثبت از قدرت
یکی از مهمترین معیارهای بالغ بودن، نحوه استفاده افراد از قدرت‌هایشان و هدف آنها از استفاده از آن قدرتها است. قدرتی که در خدمت اهداف ارزشمند به کار گرفته شود، بین سود خود و دیگران تعادل برقرار کرده، که اگر به طور شفاف و قانونی اجرا شود و تقابل و توازن سالم قدرت را حفظ کند، هیجان‌انگیز و نشاط‌آور است. اما هیچ اصول و قواعدی برای نحوه استفاده هوشمندانه از قدرت وجود ندارد. بهترین کاری که می‌توانیم در حال حاضر انجام دهیم این است که اصول و ارزش‌هایی داشته باشیم که استفاده ما از قدرت را هدایت کرده و تعادل‌هایی را به ما نشان دهد که از بروز اشتباهات و سوءاستفاده‌ها از قدرت جلوگیری کند. چالشی که پیش رو داریم این است که ببینیم چطور می‌توانیم به طریقی سازنده و درست از قدرت‌هایمان استفاده کنیم.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
صنعت تبلیغات اسیر تصمیمات نابسامان
ضرورت پرهیز از تصمیمات یکطرفه و توجه به منافع عموم در تدوین قوانین تبلیغاتی به گونه ای که دست اندرکاران این صنف متضرر نشوند و به اشتغال بیشتر کمک شود بخصوص در دوران رکود اقتصادی و در دوران تحریم
مجله دانش تبلیغات
مجله دانش تبلیغات
یازده گام برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتری
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری Customer Service موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:
حسینی
حسینی
خدمت به مشتری نامناسب، کسب‌وکار شما را به کشتن می‌دهد
شما به‌عنوان مدیرعامل و یا مدیر واحد خدمت به مشتری Customer Service اگر تجربه کافی برای جذب و استخدام و یا سرمایه کافی برای جذب افراد مستعد جهت به‌کارگیری آنان در نمایندگی خدمت به مشتری را نداشته‌اید، اکنون زمان آن است که جدا به این مطلب فکر نموده و مدیریت خدمت به مشتری، کارکنان و نمایندگی‌های ضعیف و بی‌کیفیت را آموزش و ارتقاء داده و یا در بدترین حالت، فوراً اخراج نمایید.
حسینی
حسینی
فلش ماب Flash Mob چیست؟
فلش ماب Flash Mob فعالیتی که در آن گروهی از افراد (Mobbers) به‌صورت ناگهانی با هماهنگی قبلی از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی در یک مکان عمومی و پرتردد دست به اقدامی مشابه و غیرمعمول بزنند.
حسینی
حسینی
92 ردیف در 5 صفحه
   << بعدی  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )