فهرست اطلاعات

  • مقالات
۸ قانون برای ارائه خدمات مناسب به مشتری
خدمات مناسب به مشتریان، شریان حیاتی هر کسب و کاری است. شما می‌توانید با تبلیغات و قیمت‌های مناسب، خریداران جدیدی جذب کنید، ولی اگر نتوانید آنها را مجاب به خرید مجدد کنید، کسب و کار شما در بلندمدت سودآور نخواهد بود. کیفیت مناسب خدمات همان چیزی است که مشتریان را مجاب به خرید مجدد می‌کند و باعث می‌شود مشتریان را خوشحال بدرقه کنید- آنقدر خوشحال که بازخورد مناسبی از کار شما به دیگران بدهند (تبلیغات دهان به دهان ایجاد شود، مترجم). اگر شما فروشنده خوبی هستید، می‌توانید هر چیزی را فقط برای یک بار به هر کسی بفروشید، ولی این نگرش شما به کیفیت خدمات است که تعیین می‌کند شما باز هم می‌توانید به او چیزی بفروشید یا نه! در واقع این ماهیت کیفیت خدمات است که یک رابطه بلندمدت با مشتری را شکل می‌دهد. رابطه‌ای که هر یک از مشتریان احساس کند مایل است شما را دنبال کند. تاکنون برای ایجاد چنین رابطه‌ای چه کاری کرده‌اید؟ این ضرب‌المثل را به یاد داشته باشید که شما با اعمالتان مورد قضاوت قرار می‌گیرید و نه با گفته‌هایتان. اگر می‌خواهید خدمات مناسبی به مشتریانتان ارائه دهید، مطمئن شوید کارهای زیر را انجام می‌دهید:
مهران بشیری
مهران بشیری
160 نکته در مدیریت
کی از ویژگی های دوران معاصر، سرعت و شتابی است که زندگی و کار به خود گرفته اسـت . براساس ویژگی های این دوره، حتی ادبیات، روزنامه نگاری و اطلاع رسانی نیز تغییراتـی کـرده است. به عبارت دیگر در حوزه داستان نویسی، پس از رمان های چند جلدی دهههـ ای نخسـت قرن بیستم، شاهد ظهور داستان های مینی مالیستی و کوتاه هستیم، در حوزه روزنامه نگـاری و اطلاعرسانی هم، خبرنویسـی و ارائـه اطلاعـات بـا کمتـرین حجـم و بیشـترین اطلاعـات از پیامدهای روزگار معاصر است . در این ارتباط، 160 نکتـه کـاربردی و اجرایـی در مـدیریت را برای مط العه مدیران، سرپرستان و کلیه افرادی که به طور مستقیم با انسانها سـروکار دارنـد، ارائه کردهایم که میتواند چکیده دهها کتاب و اثر علمی مدیریتی در این خصوص باشد . از این رو از امروز هر هفته تعدادی از این نکات را به اشتراک می گذاریم تا همه دوستان از ان استفاده نمایند
مهران بشیری
مهران بشیری
شناخت مسئله و تهیه برنامه کاری رایگان با تظاهر به واگذاری کار .
شناخت مسئله و تهیه برنامه کار رایگان ! . سرفصل روابط نادرست در فضای کسب و کار : شناخت مسئله و تهیه برنامه کاری رایگان با تظاهر به واگذاری کار . در فرهنگ ما ( به دلیل سبک تفکر مکانیکی ironic ) سیر مراحل و گام هایی که به تشخیص و شناخت مسئله , و راهکارهای حل آن منتهی می گردد "کـــــار" محسوب نمی گردد ، معمولا از این مراحل ، بیشتر ، به "گفتگو کردن" ، "صحبت کردن" ، یا "حرف زدن" ، یاد می کنند . مانند این که : بیماری که به پزشک متخصصی مراجعه نموده است ممکن است در بازگشت ، رخدادهای جلسه تشخیصی درمانی را چنین گزارش کند : "این جلسه فقط حرف زدیم کاری برای ام انجام نداد" ! . آشکار است که چنین سبک تفکری در محیط های کسب و کار نیز مسئله ساز می شود . برخی فعالان اقتصادی ، کارآفرینان ، صاحبان کسب و کار ، بازرگانان ، مدیران اجرایی شرکت ها : به دریافت راهکار و برنامه انجام کار و لیست های انجام کار رایگان عادت کرده اند . انتظار دارند برای تشخیص مسئله و مشکل شان و این که چه کاری قرار است و بایست انجام شود ، این که بهترین راهکار چیست ؟ وجهی پرداخت نکنند ، هزینه ای .
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
درجه بندی نظر مشتری
مقیاسی می توان در نظر گرفت که نظر مشتری و میزان رضایت یا عدم رضایت او را به 5 طبقه و یا درجه تقسیم کرد. دامنه این مقیاس می تواند از 2 –تا ِ2+ قابل گسترش باشد: 2+ 1+ 0 1- 2- شیفته شاد راضی ناراضی خشمگین
مهران بشیری
مهران بشیری
مشتری در جایگاه شریک
به گفتة تولستوی: "معنی واقعی زندگی، خدمت کردن به دیگران است."
مهران بشیری
مهران بشیری
ویژگی افراد موفق را بشناسیم
افراد موفق همیشه سعی می‌کنند به شکل‌های مختلف به اهداف خودشان دست پیدا کنند. این افراد خصوصیت‌هایی دارند که باعث می‌شوند از سایرین متمایز باشند. به‌تازگی گروهی از محققان دانشگاه Strayer کشور آمریکا تحقیقاتی انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که افراد موفق سعی می‌کنند که به‌هدف‌های شخصی خودشان دست پیدا کنند. این افراد با رسیدن به هدف‌های شخصی خودشان می‌توانند روی افراد دیگر هم تاثیرگذار باشند. این موفقیت در زمینه‌های مختلف مانند سلامت فیزیکی و روحی، خانواده و حتی شغل بوده است. البته شاید آن‌ها در کار خودشان خوب نباشند، اما از انجام دادن آن بسیار راضی هستند.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
10 مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم
هنگامی‌که برای اولین بار تیم فروشی را استخدام نمودم، دریافتی فروشندگانم فقط به صورت پورسانت بود و حقوق ثابتی نداشتند. در طی سال‌های پس از آن با هر تیپ شخصیتی از فروشنده برخورد داشتم از اعجوبه‌های دنیای فروش تا تن‌پرورترین آنان. از سوی دیگر به تجربه آموخته‌ام که دنیای فروشندگان حرفه‌ای‌ که با حقوق ثابت پایین و پورسانت بالا کار می‌نماید با دنیای فروشندگانی که فقط با پورسانت با شما همکاری می‌کنند، دو دنیای بسیار متفاوت است.
حسینی
حسینی
چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان
به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید. در این رویدادها حتی ممکن است برنامه‌هایی بصورت جانبی برای اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها تدارک دیده ‌شده باشد که فرصت‌هایی را برای ملاقات چهره به چهره افراد و جذب مخاطبین فراهم می‌آورد.
پویا محمودی
پویا محمودی
5 روش آینده پژوهی برای توسعه بازار شرکت‌ها
استفاده ار روش های آینده پژوهی در بازاریابی یا توسعه کسب و کارها در سطح هولدینگ های بزرگ و شرکت های معظم امری رایج و اثرگذار میباشد. ابتدا چهار سرفصل مشترک بین بازاریابی و آینده پژوهی ذکر میشود و درادامه پنج روش آینده پژوهی مرتبط به اختصار معرفی میگردد
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
استراتژی بازاریابی 71 درصد شرکت‌ها اشتباه است
نتایج تحقیقات سالانه موسسه SBI بررسی و ارزیابی تعداد زیادی از واحدهای بازاریابی سازمان‌ها بین‌المللی می‌پردازد، نشان می‌دهد که 71 درصد از استراتژی‌های بازاریابی اشتباه است. به این معنا که این میزان از فروش در سطح بین‌المللی تنها ناشی از 29% از فعالیت‌های بازاریابی است.
حسینی
حسینی
علامت تجاری
موسسه «برندفایننس»، در گزارش 2015 خود، فهرستی از 100 برند ملی برتر جهان منتشر کرد که ایران ازنظر رشد سریع برندینگ ملی، در رتبه نخست قرار گرفت. در این گزارش، ایران با 159 میلیارد دلار ارزش کل برند بازرگانی‌ و 59 درصد رشد ارزش نسبت به سال پیش، در رده 46 جهان قرار گرفته است. ارزش برندهای ملی ایران در سال 2014 میلادی 100 میلیارد دلار بوده است. همچنین درجه قدرت برندهای ایران نیز A- ارزیابی شده است.
رسول علی کرمی
رسول علی کرمی
چرا بعضی آدم ها هرگز موفق نمی شوند؟
در کتاب"بهترین فروشنده ی دنیا" اثر اُ.جی مندینو به واقعیت خیلی مهمی اشاره شده بود که می گفت: "از میان هزار شخص دانا، ۲ نفر موفقیت را با کلامی مشابه تعریف خواهندکرد، اما شکست همیشه به یک طریق توصیف می شود.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
100 برند ارزشمند جهان در سال 2015 از سوی شرکت اینتربرند آمریکا اعلام شد
شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند آمریکا Interbrand "متخصص در حوزه مدیریت برند و ارزش گذاری برند" لیست 100 برند ارزشمند دنیا در طی سال 2015 را برای 16امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات این اطلاعات برای شما محیا نموده است..
حسینی
حسینی
16 خصوصیت فروشنده خوب و فروشنده بد
سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی آن است و فروشنده به‌عنوان یک نیروی انسانی، مجری برنامه‌های مدیریت فروش و عاملی اثرگذار بر سطح فروش سازمان است. حضور در فعالیت‌های سازمانی برای هر فروشنده مانند یک دوره آموزش فروش است. فروشنده در مورد ویژگی‌های محصولات و فرایندهای کسب‌وکار اطلاعاتی زیادی می‌آموزد. اما آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید که چه چیزهایی موجب می‌گردد که یک فروشنده خوب یا یک فروشنده بد به‌حساب آید. این سوالی است که اغلب مدیران فروش با آن درگیر هستند. (دقت نمایید که فروشنده خوب همان فروشنده حرفه‌ای است).
حسینی
حسینی
قلق‌های تصمیم‌گیری بر سر دو راهی
قدرت تصمیم گیری یکی از توانمندیهای مهم است که در صورت زاه اندازی کسب و کار باید به آن مجهز باشید.
معصومه فرخی
معصومه فرخی
اصول آداب معاشرت تجاری
آنچه در پی می آید بخش هایی از کتاب «اصول آداب معاشرت تجاری» اثر باربارا پچر است. پچر درباره مهارت های خاصی صحبت می کند که حرفه ای های تجارت باید آنها را یاد بگیرند تا قرارهای کاریشان را خراب نکنند. به کمک همین مهارت های ساده، رابطه های حرفه ای بهتری برقرار خواهید کرد.
معصومه فرخی
معصومه فرخی
بعد از توافق هسته ای، چگونه بازاریابی کنیم؟! ا
بیایید باهم فرض کنیم توافق هسته ای(فارغ از خوب یا بد یا مشروط بودن) رخ دهد، حال در این شرایط بررسی نماییم تغییراتی که در فضای کسب و کار عمومی رخ می‌دهد چه اثری بر برنامه بازاریابی ما می‌تواند داشته باشد و ما چه اقداماتی را مناسب است در کوتاه مدت انجام دهیم.
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
شش گام اساسی برای شراکت با هرکسی
دوستان و همکاران و خویشاوندان متعددی در روزگار اخیر به فکر شروع کسب و کاری هستند! عموماً از طریق آشنایان سرمایه یا ایده یا کاری جور می‌شود. دعواها و جدا شدن ها و اختلافات متعدد آنها به این فکر انداخت که متنی حداقلی بنویسم و خطاهای خودمان رو برای دیگران به اشتراک بگذاریم.
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
چرا مصرف‌کنندگان امروزی به نسبت محتاط تر از هر زمان دیگر شده‌اند؟
دوره رکود اقتصادی در سراسر دنیا تأثیر بلندمدتی بر باورها و رفتارهای مردم داشته و در کشور خودمان ایران هم که سابقه طولانی داشته و همچنان دارد. یکی از تأثیراتی که عموماً رکود بر رفتار مصرف‌کننده از خود بر جای می‌گذارد این است که مصرف‌کننده‌ها اغلب اقبال بیشتری به کسب‌وکارهای شناخته‌شده و قدیمی‌تر و یا حتی در برخی از موارد محلی از خود نشان می‌دهند که صاحبان و مدیران آنها را خودشان می‌شناسند.
پویا محمودی
پویا محمودی
چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنیم؟
چطور برای بودجه بازاریابی تصمیم بگیریم؟ هزینه است یا سرمایه‌گذاری؟ زمان اجبار برای کاهش هزینه چه اتفاقی برای آن می‌افتد؟ در این مطلب به بودجه بازاریابی پرداخته و می‌پرسیم “یک مشتری چقدر ارزش دارد؟” اجازه دهید قدری در مورد پول صحبت کنیم، بازاریابی چه هزینه برای شما دارد و در عوض از آن چه چیزی عاید شما می‌شود؟ برخی در مورد بازاریابی با عنوان “هزینه” صحبت می‌کنند و برخی دیگر با عنوان “سرمایه‌گذاری”.
پویا محمودی
پویا محمودی
92 ردیف در 5 صفحه
   << بعدی  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )