فهرست اطلاعات

  • مقالات
مدیران پروژه‌ای که از حد می‌گذرانند
به‌عنوان مشاور به سرعت آموختم تا تمرکز خود را بر شاد کردن مشتریانم بگذاریم. یکبار، یکی از شرکایم چنین حرفی زد: «شرکایت نیستند که تو را به سطح شریک ارتقا می‌دهند؛
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اداره شرکت بر اساس خرد جمعی
آموزش کارکنان رسم روز است. شرکت‌های بزرگ و کوچک، حتی خرده‌فروشی‌ها، همگی به آموزش کارکنان متکی‌اند. آنها دوره‌های آموزشی و برنامه‌های خاصی در شرکت برگزار می‌کنند و کارکنانشان را به جلسات و کلاس‌هایی که موسسه‌های مستقل برگزار می‌کنند، می‌فرستند. تمام شرکت‌های بزرگ موسسه‌های مجزایی برای آموزش کارکنان دارند که بدون استثنا به آخرین وسایل آموزشی مجهزند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه اعتماد ‌ایجاد کنیم
افراد کمی‌هستند که بدون داشتن سطح قابل قبولی از اعتماد بتوانند در کسب‌وکار خود موفق شوند. هر کسی، از افراد جوان که اولین شغل واقعی خود را تجربه می‌کنند گرفته تا رهبران مجرب در رده‌های بالای سازمان، لحظه‌ها، روزها، ماه‌ها و سال‌هایی را تجربه کرده‌اند که نسبت به توانایی خود در رویارویی با چالش‌ها، دچار تردید بوده‌اند. هیچکس نسبت به توفان ناامنی در محیط کار خود مصون نیست اما ‌این توفان‌ها نمی‌توانند باعث عقب ماندن شما از دنیای کسب‌وکار شوند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
به یک معیار منصفانه اشاره کنید
بخش سی و یکم در بخش قبل اشاره شد که یکی از قدیمی‌ترین راه‌های حفظ آبرو در یک مذاکره دعوت از یک طرف سوم است (یک واسطه)‌، که می‌تواند در به نتیجه رساندن یک مذاکره بسیار سودمند باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از نیازهای اولیه انسانی غافل نشوید
بخش سی ام خیلی از اوقات ما هم مثل مذاکره‌کننده شرکت کمبل اول با خود فکر می‌کنیم طرف مقابل تنها به دنبال کسب پول بیشتر یا چیز محسوس دیگری شبیه به این است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
من یک رهبر هستم نه یک مدیر
«روی»، یک هنرمند ماهر است که صاحب کسب و کار کوچکی در تولید مبلمان چوبی است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رقبای بزرگ پوما
بخش دوم رقبای بزرگ پوما شامل آدیداس، نایکی، ریبوک، فیلا، پرادا اسپرت و دیزل بودند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه می‌توان با کار کمتر، نتیجه بهتری گرفت؟
دو نفر با مهارت یکسان در یک شرکت کار می‌کنند. در مقایسه این دو نفر با هم می‌توانیم بگوییم هر دو آنها هر روز صبح ساعت 9 وارد شرکت می‌شوند و ساعت 7 بعدازظهر شرکت را ترک می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تغییر در سازمان را از کجا شروع کنیم
نوامبر 2011 وقتی که قرار است تغییری در سطح کل سازمان ایجاد کنید، تلاش خود را روی «کارکنان محوری» معطوف کنید تا به ایجاد روندی پویا و سریع در این زمینه دست یابید (کارکنان محوری در تغییر کارکنانی هستند که بیشترین اتصالات را دارند).
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فراز و نشیب‌های پوما
بخش نخست تاریخچه شرکت: در سال 1924 در دهکده کوچک در منطقه باواریای آلمان، دو برادر به نام‌های آدی و رودی داسلر بنیانگذار کارگاه کفش داسلر بودند. با شروع جنگ جهانی دوم همکاری موفقیت‌آمیز دو برادر به اتمام رسید و آنها از یکدیگر جدا شده و هیچ‌گاه با یکدیگر همکاری نکردند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نکات نا نوشته درباره گزارش وضعیت پروژه
بخش دوم و پایانی در بخش پیش با نکاتی در رابطه با «گزارش وضعیت پروژه» آشنا شدیم که رعایت آنها می‌تواند ما را در مدیریت هر چه بهتر پروژه یاری رساند. همان‌طور که گفته شد، هر چه گزارش وضعیت پروژه بهتر باشد، ارتباط تیم پروژه با ذی‌نفعان پروژه سفت و سخت‌تر است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
با فعالیت‌های سبز مزیت رقابتی ایجاد کنید
درباره فعالیت‌های تجاری سبز چیزی شنیده‌اید؟ به فعالیت‌هایی سبز می‌گویند که با محیط زیست سازگار باشند و آلودگی انسانی و طبیعی به بار نیاورند. کسب‌وکارهای کوچک باید به فعالیت‌های تجاری سبز بپیوندند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کمک کنید! من یک کارمند ناکارآمد هستم
هیچ‌کس دوست ندارد به عنوان کارمندی با کارآیی ضعیف شناخته شود. این مساله می‌تواند شرم آور، ناامیدکننده و گمراه‌کننده باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نتایج اقتصادی فرهنگ اعتماد
نظر شهروندان یک کشور در مورد کشور دیگر می‌تواند روی تجارت و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار باشد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
طرف مقابل را در انتخاب راه‌حل مشارکت دهید
بخش: بیست و هشتم یکی از اشتباهات رایج در مذاکره این است که به طرف مقابل اعلام کنید که شما راه‌حل مشکل را یافته‌اید. برنامه‌ریزان شهری بدون وارد کردن ساکنان محل در فرآیند بررسی و انتخاب مکان جدید، طرح دفع زباله را اعلام می‌کنند، در جواب هم تعدادی از گروه‌های شهروندی در مقابله با این طرح بسیج می‌شوند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برای آنها یک پل طلایی بسازید
بخش: بیست و هفتم برای حریف خود پلی از طلا بسازید تا از روی آن عبور کندعملا فشار بیش از حد، پذیرش توافق برای طرف مقابل را سخت‌تر می‌کند. فشار آوردن، روی این نکته که پیشنهاد از طرف شماست و ایده طرف مقابل نیست تاکید می‌کند. مذاکره به این خاطر که نمی‌تواند خواست‌های آنها را بر آورده کند، شکست می‌خورد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سخنی با وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی
جناب آقای دکتر حسینی، می‌دانم که عهده‌داری سمت وزارت امور اقتصادی و دارایی پس از شوک ناشی از فساد بانکی اخیر کاری بس دشوار است و انتظارات فراوانی از جنابعالی برای اصلاح قوانین و مقررات، ساختار سنتی حاکم بر سیستم بانکی کشور و نیز تقویت نظارت بر بانک‌ها وجود دارد. طبعا در این شرایط، بررسی کارشناسانه موضوع، شناخت نقاط ضعف و اتخاذ تصمیم مناسب به دور از فشارهای موجود، کاملا ضروری است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اشتباه مهلک در مدیریت -تکیه بر مشکلات به جای اهداف
«اسکار بی‌فربی» پسر، رییس شرکت معاملات ملکی «گودمن سگار و هوگان» این اشتباه مهلک را این گونه برای من توضیح داد: «یکی از دلایل عدم کارآیی در حوزه بسیاری از مدیران این است که آنها روی مسائل بسیار جزئی تکیه می‌کنند.»
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چرا تشویق مردم به کارآفرین شدن یک سیاست عمومی نادرست است
در سال‌های اخیر کارآفرینی به شدت مورد توجه محققان و سیاست‌گذاران قرار گرفته است که این مساله اغلب منتج از این دیدگاه است که کارآفرینی می‌تواند یکی از راهبردهای مناسب برای رشد اقتصادی و رفع بیکاری باشد. دیدگاه مذکور به طور زیادی مورد توجه مسوولان کشور ما نیز قرار گرفته است که نمود بارز این مساله را می‌توان در سخنرانی‌ها، مکاتبات و مصوبات مقامات ذی‌نفوذ کشور مشاهده کرد. این مقاله نگاه نقادانه و عمیق‌تری به سیاست‌های کارآفرینی رایج دارد و می‌تواند در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های آتی سیاست‌گذاران حوزه‌های مربوطه بسیار مفید باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
درس‌هایی از بنجامین فرانکلین
استراتژی ۲۲: درس‌هایی از بنجامین فرانکلین
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
537 ردیف در 27 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .