فهرست اطلاعات

  • مقالات
برند فروشگاهی و رضایت مصرف‌کنندگان
یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع می‌باشد. مصرف‌کنندگان با توجه به شناخت و ذهنیتی که از برند‌های گوناگون دارند‌، محصولات را انتخاب می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برنامه وفاداری چیست؟
برنامه‌های وفاداری تلاش‌های سازمان‌یافته بازاریابی هستند که با دادن پاداش به رفتارهای خرید وفادارانه (رفتارهای سودآور برای سازمان) سعی در گسترش دادن آنها در مشتریان دارند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه نرخ بازگشت سرمایه (ROI ) را در بازاریابی افزایش دهیم
تعدادی اصول مهم بازاریابی وجود دارد که هر فروشنده ای برای جلب توجه ، ایجاد علاقه ، ایجاد شوق، و ترغیب به اقدام در مشتریان خود ، ناگزیر از اجرای آنها می باشد.اما برای توفیق در بازار رقابتی امروزی چیزی بیشتر از درک و اجرای الگوی سنتیAIDAS (توجه، علاقه، شوق، اقدام، رضایت) و یا۴P (محصول ، مکان ، قیمت ، ترویج ) مورد نیاز است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آخرین دستاورد بازاریابی اینترنتی-فروش کوپنی
ظرف چند سال گذشته میلیون‌ها آمریکایی – در واقع بیش از پنجاه میلیون – برای طرح «پیشنهاد روزانه» یا «کوپن گروهی» نام‌نویسی کرده‌اند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری
به جرات می‌گویم، اکثر فروشنده‌ها نمی‌دانند که مشتریان براساس رفتارهای غیرکلامی (زبان بدن) آنان، قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کنند و نه براساس آنچه فروشنده بر زبان می‌آورد؛
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فروش و بازاریابی برای صادرات
فروش کالاها و خدمات در خارج تا حدود زیادی شبیه فروش آنها در داخل کشور است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هر آنچه می‌خواهید درباره بازاریابی بدانید
گفت‌وگوی رودر رو با فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تجزیه و تحلیل مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی پدیدار شده است
مشتریان بسیار پیچیده شده‌اند و درک آنها مشکل‌تر از گذشته است. مشتریان به خوبی به اطلاعات دسترسی دارند، انتظارات آنها افزایش یافته و درک وفاداری آنها مشکل است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تبلیغات بی‌ثمر
گاهی مدیران ارشد کسب‌وکارها بر این باورند که آنچه بابت تبلیغات هزینه می‌کنند، اتلاف منابع است. فارغ از ناتوانی حسابداران مدیریت در ردیابی دقیق اثر ریالی آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌ها به سطر پایانی صورت‌ سود و زیان (سطر پایانی صورت سود و زیان «سود خالص»/ «سود ویژه» است)، آن بخش از منابع شرکت‌ها که در اختیار بنگاه‌های تبلیغات قرار می‌گیرد، در اغلب موارد موجد ارزش برای سهامداران (که صاحبان این منابعند) نیست.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاثیر هیجان‌ها بر موفقیت‌های تجاری
سیمون چادویک (Simon Chadwick) راجع به عقل (شناخت) در برابر احساس (هیجان)، مصاحبه‌ای با دان هیل (Dan Hill) نویسنده کتاب علم هیجان (Emotionomics) انجام داده است که در زیر می‌خوانید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مشتری‌مداری
میلر تایم، «لیو ریچلی»، این دو کمپین بازاریابی بسیار متفاوت از هم (یکی فروشنده نوشیدنی و دیگری خدمات‌رسان مالی) چه وجوه مشترکی با یکدیگر دارند؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا واقعا می‌توان در هنگام خواب درآمد کسب کرد؟
اگر به هر میزان از اینترنت استفاده کرده باشید، احتمالا با انبوهی از ایمیل‌های بیهوده که ادعا می‌کنند شما می‌توانید در هنگام خواب کسب درآمد نمایید، مواجه شده‌اید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت و بازاریابی به زبان ساده
فرق آموزش با یادگیری در این‌جاست که آموزش گذراندن یک دوره است اما یادگیری آموزشی است که منجر به تغییر رفتار شود. به عبارتی آموزش، ابزار است، اما یادگیری هدف است.
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
فضایی بی نهایت برای تبلیغات شما آمار
گسترش فناوری اطلاعات تبلیغات اینترنتی را رونق می دهد. بسیاری از کارشناسان براین باورند که تبلیغات اینترنتی هنوز در سبد شرکت های تبلیغاتی که در بسیاری از موارد به عنوان مشاور تبلیغ دهندگان، خدماتی را به آنها عرضه می کنند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین خطا در زمان مواجه شدن با مشتریان عصبانی
همه ما با مشتریان عصبانی سر و کار داشته‌ایم و داریم و‌این کار به اندازه‌ای سخت هست که همه را از پا در بیاورد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بانک،بازاریابی و مزیت رقابتی
بانکداری سودآورترین صنعت در دنیاست که در رتبه بندی صنایع مختلف دنیا در سال 2006 با داشتن حدود 800 میلیارد دلار،بالاترین سود را به خود اختصاص داده است (مصاحبه مطبوعاتی دکتر طالبی، 1387) و صنایع: نفت ،گاز، معادن ، فلزات و ... با فاصله بیشتری در رتبه های بعدی قرار دارند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رویارویی و جبران خسارت بعضی از مدیران اجرایی با مشاغل مهم در سال 2011
اکثر مدیران ارشد با تصمیم گیری‌های بزرگ در سال 2011 روبه‌رو هستند به ویژه در زمینه احیای بازار فروش. اما برخی از شرکت‌ها با مشکلات جدی‌تری روبه‌رو هستند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اشتباهات شرکت‌ها هنگام بازاریابی اقلیت‌ها
مدیرعامل گروه DLB می‌گوید: به جای تمرکز بر گروهی خاص، ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و سپس بر افراد دارای روابط عمومی قوی تمرکز نمایید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت زمان در مدیریت بازار
با این که زمان نادرترین منبع ارزشمند در اختیار بشر می باشد، شروع اهمیت یافتن مدیریت آن از انقلاب صنعتی بوده است. در این هنگام رقابت مفهومی جدی و جدید یافت و مدیران و تجار متوجه شدند که زمان منبعی بی مانند است و اگر از دست برود جایگزین نخواهد دا
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برنامه وفاداری، به شما خیانت می‌کند!
چه چیزی با ارزش‌تر از وفاداری پایدار است؟ مسلما یک برنامه وفاداری پایدار. اگرچه برنامه‌های وفاداری در بسیاری از سازمان‌ها از چپ و راست طراحی و پیاده سازی می‌شوند، از طرف دیگر هم به نظر می‌رسد که تعداد بسیار زیادی از آنها بدون اینکه به هدف خود برسند از دور خارج می‌شوند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
272 ردیف در 14 صفحه
   << بعدی  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .