فهرست اطلاعات

  • مقالات
چهار موردکاوی در زمینه کسب و کار
وین آرمیتاژ که مخارج زندگی خود را از راه رانندگی تاکسی در می‌آورد، از عمویش پول قرض گرفت و یک آژانس کوچک مسافرتی تاسیس کرد. این شرکت سه مینی‌بوس و دو اتوبوس بین‌شهری دارد و در کار قرارداد شرکتی تخصص پیدا کرده‌ است. اما دورنمای مدیریت عملیات برای وین اضطراب‌آور بود و به فکر فرو رفت که چگونه آی تی می‌تواند به دادش برسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نگاهی به چگونگی ثبت یک شرکت
نگاهی به چگونگی ثبت یک شرکت در سال های اخیر سیاست های اقتصادی کشور در چهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی به سوی خصوصی سازی گام بر می دارد و واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی مستلزم آن است که افراد به تأسیس شرکت های مختلف مبادرت نمایند و با انجام فعالیت های تجاری در نظر گرفته شده باعث کاهش تصدی گری دولت در امور اقتصادی شوند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارآفرینی وتجارت الکترونیک‏
افزایش جمعیت در کشورهای در حال رشد، کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای ‏اجتماعی ‏واقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی ‏بنیادین یا ‏مقطعی برای آنها شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت ‏
برای ایجاد یک چرخه‌ی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاش‌های بازاریابی کوتاه و بلند مدت می‌شوند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
‏10 اشتباه فاحش در بازاریابی ‏
‏10 اشتباه فاحش در بازاریابی ‏
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت ارتباط با مشتری ‏
در جامعه مصرفی امروز، وفاداری مشتری پاداشی با ارزش است که نوید دهنده افزایش سوددهی در یک دوره درازمدت، رضایت بیشتر مشتری و حمایت مداوم در برابر پیشرفتهای رقابتی است. وفاداری فرایندی دو طرفه بر اساس احساس و تحویل ارزش است. برنامه ریزی و ایجاد وفاداری نشانگر تعهدی درازمدت است، اما اگر استراتژی بر پایه وفاداری صحیح باشد و به درستی کنترل شود، پاداشهای نهانی قابل توجه خواهند بود. سازمان امروزی از وفاداری مشتری برحسب میزان مخاطرات آن چشم پوشی می کند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ثروت آفرینی در هزاره سوم از منظر لستر تارو
در طول تاریخ، این اولین بار است که بشر می تواند مواد جدید بسازد و نانوتکنولوژی بیافریند. پایه های قدیم کامیابی فروریخته است. در تمام طول تاریخ بشر، منشا کامیابی، دستیابی به منابع طبیعی مانندزمین، طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هفت اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار
اولین سال راه اندازی تجارت مسلما پر فراز و نشیب خواهد بود. هر اندازه که با دقت و دانش پیش بروید، باز هم مرتکب اشتباهاتی خواهید شد. اما اگرذهن خود را آماده کنید و به تجربیات دیگران توجه کنید، می توانید از وقوع بسیاری ازاین اشتباهات پیشگیری کنید. در این فرصت به 7 اشتباه بزرگ تازه کاران و راهحلهائی برای گریز از آنها اشاره می کنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
قورباغه راقورت بده‎!‎
این کتاب مهمترین و سخت ترین کار در زندگی رابه قورباغه زشتی تشبیه شده که شما مجبورید در هر حال آن را بخورید.همان کاری که اگرهمین الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد برای انجام آن تنبلی خواهیدکرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
209 ردیف در 11 صفحه
  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .