فهرست اطلاعات

  • مقالات
۳ دلیل اصلی شکست در مذاکرات
بااینکه کتابها و مقالات زیادی درمورد تاکتیک ها، تکنیک ها و استراتژی های مذاکره نوشته شده است اما مطلب چندانی درمورد دلایل شکست مذاکرات در رسیدن به اهداف خود وجود ندارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چه نوع تبلیغاتی موجب فروش می شوند
من تبلیغات را نه به عنوان سرگرمی یا نوعی هنر، بلکه به عنوان یک اطلاع رسانی می بینم. وقتی یک آگهی تبلیغاتی را می نویسم، نمی خواهم بگویید که آن را خلاقانه می بینید، بلکه دوست دارم آن را آن قدر جالب بیابید که محصول موردنظر را بخرید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
100 ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود. در ذیل یکصد نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چند نکته برای کار کردن با خانم ها
اگر رئیس جدیدتان یک زن است، یا اگر به قسمتی از اداره مـنـتـقل شـده اید کـــه مجبورید با همکاران خانم کار کنید،اگر منشی خانم دارید ، اگر در فروشگاه یا کارگاه با خانم ها همکار هستید ، زمـانـش رسیـده است که مهارت هایی را برای کار کردن با آنها یاد بگیرید
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مشکلات واقعی در کسب و کار مجازی
شرکتهای آنلاین برای استفاده از اینترنت به عنوان یک منبع استراتژیک، باید شرایطی را در نظر داشته باشند. نخستین شرط این است که اینترنت باید ظرفیت ایجاد ارزش را داشته باشد. بدین مفهوم که یا هزینه های قبلی شرکت را کاهش دهد، یا درآمد آن را به نسبت زمان، پیش افزایش دهد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ده توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک به‌دلیل محدودیت‌هایی که در بودجه خود دارند ، امکان استفاده از روش‌های بازاریابی پرهزینه را ندارند؛ بنابراین استفاده از روش‌های کم هزینه می تواند بسیار مفید باشد. در این مقاله سعی شده است که تعدادی از این روش‌ها به‌صورت مختصر معرفی شوند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تعیین نرخ کارمزد انواع ضمانت نامه های بانکی
بانک مرکزى نرخ کارمزد خدمات بانکى در بخش ضمانت نامه ها که به تصویب مراجع ذى صلاح رسیده است را به سیستم بانکى ابلاغ کرد.این نرخ ها از ۱۵ مهرماه لازم الاجراست و بانک ها مى توانند در بازار رقابتى و به منظور تصاحب سهم بیشتر در بازار این نرخ ها را تعدیل کنند، به این شرح است:
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فارکس چیست؟
بازار مبادلات ارز که به آن FOREX یا FX نیز گفته می‌شود. بازار فارکس با متوسط گردش مالی روزانه 1.5 تریلیون دلار بزرگترین بازار مالی جهان است . معامله ارز یعنی خرید یک ارز و فروش ارزی دیگر به صورت همزمان . ارزهای جهان نرخ شناور دارند و همواره به صورت دوتایی معامله می‌شوند،; مثلاً یورو/دلار یا دلار /ین .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتور کارآفرینی
برندها و مدل‌های متنوع‌تر و متفاوت‌تر، پوشاک جدیدتر و کمیاب‌تر، رنگ‌بندی‌های متفاوت و در نهایت مشتریانی در کلاس بالاتر و با قدرت خرید بیشتر از جمله دیگر شاخص‌هایی هستند که ما می‌توانیم در این حوزه کسب‌وکار برای خود انتخاب کنیم تا فروشگاه پوشاک ما متفاوت از سایر فروشگاه‌های پوشاک به نظر آید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه محصولاتتان را به دست توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان برسانید؟
مشخص کنید که تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند و چه کسانی را به هیچ وجه مایل نیستید جزو مشتریانتان قلمداد کنید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازاریابی شبکه ای چیست؟
هر وقت که ما درباره چیز های موردپسندمان یا چیزهایی که از آنها خوشمان نمی آید به بقیه اطلاعات می دهیم، بنوعی بازاریابی شبکه ای انجام می دهیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مزایای کار از راه دور
در دنیای مدیریت، پیوسته روش‌ها و تکنیک‌های جدیدی به منظور ارتقای ابعاد مختلف سازمان‌ها ابداع می‌گردد. سازمان‌ها نیز به تبع پیشران‌ها و شرایط محیطی و وضعیت داخلی خود، نسبت به انتخاب و به‌کارگیری این تکنیک‌ها و روش‌ها مبادرت می‌ورزند. مسلما سازمان‌های دولتی ایران نیز از این امر مستثنا نیستند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تجربه موفق یک اقتصاددان در فقرزدایی
محمدیونس با تاسیس بانک گرامین بنگلادش به شش میلیون نفر وام داد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آینده کسب ‌و کار
از ابتدای مه تا پایان ژوئن، بازارهای سهام تمام دنیا به شدت سقوط کردند و رقم این سقوط به بیش از 10‌درصد رسید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ده نکته لازم برای کسب و کارهای کوچک وجدید درکارآفرینی
امروزه کارآفرینی بعنوان یک استراتژی کارآمد برای رویارویی با مشکلات فراروی جوامع ازجمله بیکاری و آثار و تبعات سهمگین آنها و نیز یکی ازمهمترین راهکارهای برون رفت از فضای بسیار بغرنج و پیچیده اقتصادی مورد اهتمام وعنایت ویژه جوامع و افراد و مجامع علمی-دانشگاهی واقع گردیده است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برای فروش بیشتر به مشتری تبدیل شوید
مدیرعامل‌ها، دوره‌هایی را به عنوان کارمندان سطح پایین کار می‌کنند تا بتوانند درک کنند که کارکنان زیر دستشان چه احساسی نسبت به کار کردن در این شرایط دارند. مشاوران اقتصادی عقیده دارند که شرکت‌های کوچک برای بهبود محصولات و استراتژی‌هایشان می‌توانند از همین شیوه استفاده کنند با این تفاوت که به جای قرار گرفتن در نقش کارمند دون پایه، باید خودشان را جای مشتری بگذارند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
12 اعتقاد رهبران بزرگ
چه چیزی باعث مهارت یک مدیر شده و او را پرآوازه می‌کند؟ من برای پیدا کردن جواب این سوال تحقیقات زیادی انجام داده‌ام که به زودی در قالب کتابی تحت عنوان «مدیر خوب، مدیر بد» منتشر خواهد شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سرگذشت یک کسب‌وکار خانوادگی
چگونه یک کارگاه خانوادگی کنسرو مواد غذایی در اسپانیا به یک کارخانه جهانی تبدیل شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راهکارهای تدوین یک طرح کسب و کار
وقتی کارآفرینی وجود یک فرصت کاری را تشخیص می‌دهد، قدم بعدی ایجاد یک طرح کسب و کار برای این فرصت جدید است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارآفرینان موفق به بازخوردهای منفی نیاز دارند
پس از همکاری با بسیاری از شرکت‌های تازه کارتام بلاندی به این نتیجه رسیده است که برای موفقیت هر فعالیت اقتصادی حضور دو عامل، الزامی است.اول اینکه کسی باید ایده خوبی را مطرح کند. سپس بنیانگذار کسب و کار نیاز به شنیدن بازخوردهای منفی درباره آن ایده را دارد. در واقع بازخورد منفی ممکن است عنصر مهم‌تر، در فرمول موفقیت باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
209 ردیف در 11 صفحه
   << بعدی  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .