فهرست اطلاعات

  • مقالات
چطور پولدار می‌شوید؟
در این‌که همه‌مان دنبال پول هستیم و می‌خواهیم راحت زندگی کنیم، هیچ شکی نیست.اما قبل از هر چیز باید بدانیم که بعد از داشتن مال و اموال فراوان که برای‌مان رؤیایی بزرگ است، چه کار می‌خواهیم بکنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تعیین نرخ کارمزد انواع ضمانت نامه های بانکی
بانک مرکزى نرخ کارمزد خدمات بانکى در بخش ضمانت نامه ها که به تصویب مراجع ذى صلاح رسیده است را به سیستم بانکى ابلاغ کرد.این نرخ ها از ۱۵ مهرماه لازم الاجراست و بانک ها مى توانند در بازار رقابتى و به منظور تصاحب سهم بیشتر در بازار این نرخ ها را تعدیل کنند، به این شرح است:
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راهنمایی‌هایی برای سرمایه‌گذاری
وقتی این مرد گفت اقتصاد جهان به سمت فاجعه پیش می‌رود، مورد تمسخر واقع شد، اما اینک معامله‌گران بازار سهام، اقتصاددانان، حتی‌سازمان فضایی ناسا، برای شنیدن صحبت‌های او هیاهو می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ضمانت‌های بانکی
ضمانت نامه بانکی عبارت است از تعهد غیر قابل برگشت یک بانک به پرداخت وجه مورد ضمانت در صورت عدم ایفای تعهدات تحت قرارداد توسط شخص ثالث (فروشنده یا متعهد انجام قرارداد) انواع ضمانتنامه های صادراتی عبارتند از: ضمانت نامه شرکت در مناقصه و مزایده TENDER (BID) BOND GUARANTEE .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه سرمایه‌گذاری کنیم؟
عصر به خیر دوستان سرمایه‌گذار! امروز یک درخواست ویژه دارم. لطفا آن را جدی بگیرید. من از حامیان این کنفرانس و همه حضار می‌خواهم که دستگاه‌های ضبط صوت خود را خاموش کنید تا بتوانید آزادانه و بی‌پرده راجع به چند مساله بسیار حساس صحبت کنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیین‌نامه جدید جذب سرمایه‌ خارجی
براساس آیین‌نامه جدید سرمایه‌گذاری خارجی در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس که اخیرا نهایی شد، اشخاص خارجی با رعایت این آیین‌نامه و پس از دریافت مجوز معامله، مجاز به معامله اوراق بهادار در بورس یا بازار خارج از بورس در حدود قید شده در مجوز معامله می‌باشند و سایر مقررات حاکم بر معامله و فعالیت اشخاص خارجی در بورس یا بازار خارج از بورس، تابع همان قوانین و مقررات حاکم بر اشخاص ایرانی خواهد بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارلوس سلیم الو چگونه میلیاردر شد؟
بسیاری از مردم در سراسر دنیا نمی‌‌دانند کارلوس سلیم الو چه کسی است، در حالی که او بی شک یکی از مشهورترین افراد در تاریخ مکزیک می‌‌باشد. الو با ثروت خالص 35 میلیارد دلار سومین فرد ثروتمند جهان به حساب می‌آید. ثروت او تنها در سن 26 سالگی به 40 میلیون دلار می‌رسید!
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وارن بافت؛ کسی‌که رکورد بیل گیتس را شکست
در سال 2008 محبوب‌ترین سرمایه‌گذار آمریکا ثروتمندترین مرد جهان بود. اما سال 2009 او با از دست دادن 25 میلیارد دلار طی 12 ماه و با داشتن ثروت خالص 37میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار گرفته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازسازی اقتصاد
آیا بدترین دوره اقتصاد جهان به پایان رسیده است؟ در هفته‌های اخیر بازارهای مالی نشانه‌هایی از بهبود را آشکار کرده‌ا‌ند و از آنجا که نتایج بعضی از آمارها بهتر از پیش‌بینی‌ها بوده است این بازارها با هوشیاری واکنش نشان داده‌اند. سیاستگذاران هم کمی خوشبین تر شده اند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
جنبه‌هایی از ابزارهای مالی جدید که کمتر دیده شده‌اند
شاید فکر کنید که دیگر شکی وجود ندارد که نوآوری‌های مالی مشکل‌زا هستند. اما بانکداران، سرمایه‌گذاران و افراد خیّر این طور فکر نمی‌کنند زیرا می‌دانند که با استفاده از ابزارهای مالی جدید و مبتکرانه می‌توان وضع فقرا را بهبود داد و اهداف اجتماعی را پیش برد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برنامه ریزی مالی
شما ممکن است با اصطلاح برنامه ریزی مالی جدیدا برخورد نموده باشید ومتعجب از اینکه این عبارت به چه معنا است خودتان در حال برنامه ریزی وانجام آن باشید. ولی در عین حال مسیر شروع آنرا نمی دآنید وممکن است در این حین احساس نیاز به یک مشاور را در وجود خود احساس نمائید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت هزینه
‏پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای ‏اقتصادی را ناگزیر از تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و درعین حال با کمترین ‏بهای تمام شده کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اشتباهات متداول در تهیه صورت‌های مالی
در بعضی از شرکت‌ها که صورت‌های مالی نهایی تهیه می‌شود، اشکالات عدیده‌ای در آن صورت‌های مالی و یادداشت‌های پیوست آنها مشاهده می‌شود که بعضی از آن اشکالات عمده و بعضی هم جزئی است. در رابطه با این اشکالات، موضوع عمده یا جزئی بودن آنها را باید کنار گذاشت.صورت‌های مالی نهایی که توسط امور مالی یک شرکت تهیه می‌شود، باید عاری از هرگونه اشتباه، اعم از عمده، جزئی، ظاهری یا از نظر استانداردهای حسابداری باشد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سال مدیران مالی
شرکت‌ها که بیشتر آنها از اثرات اولیه بحران اعتباری فرار کرده‌اند، خواهند دید که فراهم کردن سرمایه مورد نیازشان دشوارتر شده است. اگر به این مشکل، قیمت‌های رو به افزایش و تقاضای رو به کاهش را اضافه کنید متوجه خواهید شد که چرا از مدیران مالی جهت بهبود وضعیت صورتحساب سود و زیان نیز کمک گرفته خواهد شد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تجزیه وتحلیل صورتهای مالی
گسترش فزاینده و پیچیدگی فعالیتهای اقتصادی از یک سو و فراهم آوردن اطلاعات دقیق و وسیع از طریق سیستمهای اطلاعاتی حسابداری از سوی دیگر نیاز به تدوین و ابداع روشها و راه‌حل‌های نوین حسابداری و تسریع در دگرگونی شیوه‌های متعارف را دارد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
حسابداری محیط زیست
در عصر حاضر باتوجه به وجود برخی از محدودیتهای زیست محیطی به ویژه در تجــارت جهـانی و تنگ شدن ‏عرصه رقابت، به ناچار بعضی شرکتهای انتفاعی از یک سو برای رفع این محدودیتها و دستیابی به درآمد ‏بیشتر و یا کسب محبوبیت تجاری، مجبور به تحمل هزینه های زیست محیطی بوده و ازسوی دیگر برای ‏ارزیابی مثبت عملکرد خاص حفاظت ازمحیط زیست، ناچار به کاهش هزینه های مزبور هستند. ‏
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بودجه بندی عملیاتی‏
در ایران علی رغم توسعه روزافزون وظایف و برنامه های دولت و ضرورت استقرار یک سیستم اطلاعاتی موثر ‏و مفید در مدیریت مالی سازمانهای دولتی، حسابداری دولتی تحول و دگرگونی اساسی و قابل ملاحظه ‏ای نداشته است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وضعیت ارزش متعارف در ادبیات استانداردگذاری
‎ ارزشگذاری دارائیهای فاقد بازار:مورد دارائیهای اعتباری ساخت یافته نظیر اوراق رهنی واوراق بهادار ‏مببتنی بر اوراق رهنی
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مقدمه ای بر علم مالی جدید
دانش مدیریت مالی در سال های اخیر رویکردی جدید به واقعیت های پیچیده بازارهای مالی خصوصا بازارهای سرمایه داشته است. با توجه به نقاط ضعف تئوری های مدرن پرتفوی و فرضیه بازار کارای سرمایه و کاهش روز افزون مقبولیت آنها، این رویکرد جدید در بین دانشمندان مالی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روشهای تحلیل گری قیمت سهام در بورس اوراق بهادار
یکی از عواملی که در توسعه و رشد بازار سرمایه نقش موثری دارد آشنایی سرمایه گذاران و معامله گران بازار سرمایه با روشهای تجزیه و تحلیل اوراق بهادار و افزایش توان تحلیل گیری آنها است .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
128 ردیف در 7 صفحه
   << بعدی  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .