فهرست تازه های پورتال

مقالات/ مشتری در جایگاه شریک
به گفتة تولستوی: "معنی واقعی زندگی، خدمت کردن به دیگران است."
مهران بشیری
مهران بشیری
تاریخ ثبت: 18/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ نکاتی مهم برای آنها که میخواهند اکسل را حرفه ای یاد بگیرند
یکی از ایراداتی که برای علاقمندان به اکسل وجود دارد نداشتن یک راهنما و مشاور خوب در یادگیری است . گرچه یادگیری خوب ترکیبی است از تلاش فرد ، کتاب و منبع خوب و استاد مسلط میباشد.ولی از یک مشاور و راهنمای خوب در یادگیری نیز نباید غافل شد . همواره این نکته را در ذهن داشته باشید که ابتدا باید اکسل را یاد بگیرید سپس به سراغ حل مسئله بروید . یادگرفتن اکسل مثل یک پازل میماند تا شما ان را تکمیل نکنید تصویر نهایی کاملا مشخص نمیگردد . بنابراین در یادگیری از تفکر و بکاربردن جملاتی مانند من به حد نباز یاد گرفتم پر هیز کنید و در ادامه بگذارید اکسل را بیاموزید سپس آن را به مرحله اجرایی ببرید . این گفته بنده ناقض این حرف نیست که اکسل را در مرحله اجرا بهتر یاد میگیریم. نظر بنده این است که اکنون در حال یادگیری هستید . ابتدا تمام تلاش خود را برای یادگیری بکار ببرید و مرحله اجرایی کردن را نیز باید در برنامه خود قرار دهید . شاید در مرحله اجرا فرصت امتحان و آزمایش نباشد.
محمد ترابی
محمد ترابی
تاریخ ثبت: 13/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ ویژگی افراد موفق را بشناسیم
افراد موفق همیشه سعی می‌کنند به شکل‌های مختلف به اهداف خودشان دست پیدا کنند. این افراد خصوصیت‌هایی دارند که باعث می‌شوند از سایرین متمایز باشند. به‌تازگی گروهی از محققان دانشگاه Strayer کشور آمریکا تحقیقاتی انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که افراد موفق سعی می‌کنند که به‌هدف‌های شخصی خودشان دست پیدا کنند. این افراد با رسیدن به هدف‌های شخصی خودشان می‌توانند روی افراد دیگر هم تاثیرگذار باشند. این موفقیت در زمینه‌های مختلف مانند سلامت فیزیکی و روحی، خانواده و حتی شغل بوده است. البته شاید آن‌ها در کار خودشان خوب نباشند، اما از انجام دادن آن بسیار راضی هستند.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
تاریخ ثبت: 13/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ 10 مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم
هنگامی‌که برای اولین بار تیم فروشی را استخدام نمودم، دریافتی فروشندگانم فقط به صورت پورسانت بود و حقوق ثابتی نداشتند. در طی سال‌های پس از آن با هر تیپ شخصیتی از فروشنده برخورد داشتم از اعجوبه‌های دنیای فروش تا تن‌پرورترین آنان. از سوی دیگر به تجربه آموخته‌ام که دنیای فروشندگان حرفه‌ای‌ که با حقوق ثابت پایین و پورسانت بالا کار می‌نماید با دنیای فروشندگانی که فقط با پورسانت با شما همکاری می‌کنند، دو دنیای بسیار متفاوت است.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 10/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان
به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید. در این رویدادها حتی ممکن است برنامه‌هایی بصورت جانبی برای اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها تدارک دیده ‌شده باشد که فرصت‌هایی را برای ملاقات چهره به چهره افراد و جذب مخاطبین فراهم می‌آورد.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 10/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ 5 روش آینده پژوهی برای توسعه بازار شرکت‌ها
استفاده ار روش های آینده پژوهی در بازاریابی یا توسعه کسب و کارها در سطح هولدینگ های بزرگ و شرکت های معظم امری رایج و اثرگذار میباشد. ابتدا چهار سرفصل مشترک بین بازاریابی و آینده پژوهی ذکر میشود و درادامه پنج روش آینده پژوهی مرتبط به اختصار معرفی میگردد
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 10/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ در مورد اهدافتان حرف نزنید!
تصور کنید که درکافه اى کنار دوستانتان مشغول صحبت کردن درباره مسائل کارى و زندگیتان هستید. هرکدام مشتاقانه درباره موفقیت ها و دستاوردهایتان در زندگى صحبت میکنید. وقتى نوبت به شما میرسد ، ناخودآگاه تصمیم میگیرید درمورد رویاها و اهدافتان و برنامه هایى که براى رسیدن به آنها دارید ، صحبت کنید.. میگویید:"احساس میکنم وقتش رسیده که کسب و کار شخصى خودم را راه بیاندازم ، میخواهم خودم را در اتاق کارم حبس کنم ، سخت کار کنم تا به هدفم برسم .حتما موفق میشم ، از حالا به خاطر این موفقیت خوشحالم"
شرکت موج برتر اندیشه
شرکت موج برتر اندیشه
تاریخ ثبت: 05/08/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ پیشگیری از رد بی رویه دفاتر
رویکرد قوانین مالیاتی به رد یا پذیرش دفاتر قانونی مودیان ، رویکردی مکانیکی و سخت گیرانه نمی باشد . لیکن باز بودن دست ماموران تشخیص برای رد دفاتر و شرایط فقدان مدارک و مستندات و شواهد و ساختار و سازمان لازم برای رسیدگی به مدارک و واقعیت ها ، باعث گردیده رد دفاتر و تشخیص علی الراس درآمد مشمول مالیات مودی ، که طبعا آسان ترین راه می باشد ، بر سایر وش ها ارجحیت یابد . در زیر نمونه هایی از رویکرد مناسب قوانین و دستورالعمل ها برای بهره برداری و ترویج فرهنگ شفافیت و رسیدگی به مدارک را مشاهده می نمایید :
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 02/08/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ استراتژی بازاریابی 71 درصد شرکت‌ها اشتباه است
نتایج تحقیقات سالانه موسسه SBI بررسی و ارزیابی تعداد زیادی از واحدهای بازاریابی سازمان‌ها بین‌المللی می‌پردازد، نشان می‌دهد که 71 درصد از استراتژی‌های بازاریابی اشتباه است. به این معنا که این میزان از فروش در سطح بین‌المللی تنها ناشی از 29% از فعالیت‌های بازاریابی است.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 30/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ وعده وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو چگونه تحقق می یابد ؟
وعده وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو چگونه تحقق می یابد ؟
گروه مشاوران مالی ضیا
گروه مشاوران مالی ضیا
تاریخ ثبت: 28/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ راهکار های حسابداران مالیاتی در برابر تشخیص علی الراس
ناعادلانه و نامتناسب بودن ضرایب با واقعیت فعالیت های اقتصادی امری نیست که از دید مسئولان مالیاتی کشور پنهان مانده باشد بلکه خود ایشان نیز با صراحت و در برخی موارد به طور تلویحی به آن اقرار نموده اند . بدین خاطر در صورت اعمال ضریب بر روی بهای تمام شده خرید (یا بهای تمام شده کالای وارداتی ) برای محاسبه مبلغ فروش کالا ، در مواردی که مبلغ فروش ثبت نشده یا به دلیل مردود شمرده شدن دفاتر مورد قبول و استناد ماموران تشخیص نباشد ، نتیجه محاسبه به مبلغ گزافی بالغ خواهد شد که سود خالص ، و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده آن نیز رقم قابل ملاحظه ای می گردد . در چنین شرایطی حسابداران ، مدیران مالی یا حسابداران مالیاتی شرکت ها برای سرعت بخشیدن به نهادینه گردیدن اعتنا به مدارک و واقعیات ، دو راه پیش رو دارند ، از طرفی با نزدیک تر ساختن ماموران تشخیص به تشخیص درآمد بر اساس مدارک و مستندات و از سوی دیگر با فراهم ساختن امکانات ، بستر و ابزار مناسب برای ماموران تشخیص برای اینکه بتوانند وظیفه خود را به انجام برسانند . نزدیک تر ساختن ماموران تشخیص با الزام و تشویق آنان به رعایت قوانین ، دستورالعم
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 26/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ علامت تجاری
موسسه «برندفایننس»، در گزارش 2015 خود، فهرستی از 100 برند ملی برتر جهان منتشر کرد که ایران ازنظر رشد سریع برندینگ ملی، در رتبه نخست قرار گرفت. در این گزارش، ایران با 159 میلیارد دلار ارزش کل برند بازرگانی‌ و 59 درصد رشد ارزش نسبت به سال پیش، در رده 46 جهان قرار گرفته است. ارزش برندهای ملی ایران در سال 2014 میلادی 100 میلیارد دلار بوده است. همچنین درجه قدرت برندهای ایران نیز A- ارزیابی شده است.
رسول علی کرمی
رسول علی کرمی
تاریخ ثبت: 24/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چرا بعضی آدم ها هرگز موفق نمی شوند؟
در کتاب"بهترین فروشنده ی دنیا" اثر اُ.جی مندینو به واقعیت خیلی مهمی اشاره شده بود که می گفت: "از میان هزار شخص دانا، ۲ نفر موفقیت را با کلامی مشابه تعریف خواهندکرد، اما شکست همیشه به یک طریق توصیف می شود.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
تاریخ ثبت: 21/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ بررسی رابطه بین سودحسابداری ، درجه اهرم عملیاتی ، درجه اهرم مالی ودرجه اهرم کل (مرکب) باریسک سیستمات
این تحقیق، به بررسی ارتباط اطلاعات حسابداری با ریسک سیستماتیک شرکت ها دربازارسرمایه ایران پرداخته است .در این تحقیق رابطه تعدادی ا زمتغیرهای حسابداری ازجمله سودحسابداری ، درجه اهرم عملیاتی ، درجه اهرم مالی ، درجه اهرم کل (مرکب) به عنوان نمادهایی از اطلاعات حسابداری انتخاب شده اند که با ریسک بازار (سیستماتیک )شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار تهران ، مورد آزمون قرار گرفته است . دراین تحقیق روش گردآوری اطلاعات ، روش کتابخانه ای وبرای آزمون فرضیه ها ، روش میدانی ونیزاستفاده ازداده های تجربی می باشد .درراستای این هدف ، تعداد87 شرکت که اطلاعات موردنیاربرای دوره 10 ساله مورد تحقیق (85- 76) درمورد آنها قابل دسترس بود انتخاب شدند. نتایج تحقیق بیان می کند که بین سود حسابداری ودرجه اهرم مالی با ریسک سیستماتیک باسطح اطمینان 90% رابطه مستقیم وجود دارد وبین درجه اهرم عملیاتی و درجه اهرم کل با ریسک سیستماتیک رابطه معنی داروجودندارد. البته تاثیرمتغیرها برریسک سیستماتیک متفاوت است ، که تاثیرسودحسابداری برریسک سیستماتیک بیشترازتاثیردرجه اهرم مالی برریسک سیستماتیک ودرجه اهرم مالی بی
محمدکاظم زمانی
محمدکاظم زمانی
تاریخ ثبت: 19/07/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ 100 برند ارزشمند جهان در سال 2015 از سوی شرکت اینتربرند آمریکا اعلام شد
شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند آمریکا Interbrand "متخصص در حوزه مدیریت برند و ارزش گذاری برند" لیست 100 برند ارزشمند دنیا در طی سال 2015 را برای 16امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات این اطلاعات برای شما محیا نموده است..
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 19/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ تاریخچه پیدایش نرم افزارهای حسابداری در ایران ( مقاله مستند )
نرم افزارهای حسابداری و مالی از دهه 60 در ایران رواج پیدا نمود و حرفه حسابداری نیز از این موهبت بهرمند گردید تا حسابداران و موسسات و شرکتها بتوانند با بهره گیری از اینگونه نرم افزارها عملیات حسابداری و مالی خود را در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل اشتباهات انجام دهند . این پژوهش در مورد تاریخچه پیدایش نرم افزارهای حسابداری در ایران بوده و اولین طراح و برنامه نویس نرم افزارهای حسابداری و بنیانگذار آن را در ایران مشخص و نمایان ساخته است .
گروه نرم افزاری یاران
گروه نرم افزاری یاران
تاریخ ثبت: 19/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ آلودگی های نفتی و اثرات آن بر روی محیط زیست
این مقاله جهت بیان اثرات مخرب انتشار نفت و آلودگی های نفتی و پیامدهای منفی آن بر روی سیستم زنده محیط های دریایی است و اقدامات حفاظتی و کنترلی مبارزه با این انتشار نفت و آلودگی های ناشی از آن را شرح میدهد و نشان می دهد که تکنولوژی زیستی چگونه در تجزیه مواد نفتی و شکستن حلقه های هیدروکربنی که جزء مهمترین ترکیبات آلوده کننده نفتی می باشند ما را تا حدی در حفظ محیط زیست دریایی پس از آلودگی کمک می کند و همچنین این مقاله روشهای جدید بهره گیری از این آلودگی ها را نشان می دهد که تولید سیمان با استفاده از این پسماندها یکی از این روشهاست که برای نخستین بار در سطح خاورمیانه ، یک واحد فناوری مستقر در مرکز رشد جامع اصفهان، با استفاده از لجنهای آلوده نفتی اقدام به تولید سیمان کرد، تا با این روش معضل چندین ساله زیست محیطی پسماندهای نفتی مرتفع شود. و در آخر نیز پیشنهادهایی نظیر احداث مراکز واکنش و کنترل محلی در طول خط ساحلی و همچنین همکاری صنایع پتروشیمی با مراکز تحقیقی جهانی و دولتی برای کاهش فراوانی پیامدهای منفی انتشار نفت را ارائه می دهد. کلمات کلیدی : انتشار نفت، آلاینده، پسماند، تجزیه
morteza
تاریخ ثبت: 12/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ ضرورت توسعه انرژی های پاک به انواع منابع جدید انرژی
دسترسی کشورهای درحال توسعه به انواع منابع جدید انرژی، برای توسعه اقتصادی آنها اهمیت اساسی دارد و پژوهش های جدید نشان داده که بین سطح توسعه یک کشور و میزان مصرف انرژی آن، رابطه مستقیمی برقرار است. با توجه به ذخایر محدود انرژی فسیلی و افزایش سطح مصرف انرژی در جهان فعلی، دیگر نمی توان به منابع موجود انرژی متکی بود و درکشور ما نیز، با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و کم شدن منابع انرژی فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست، کاهش آلودگی هوا، محدودیت های برق رسانی و تأمین سوخت برای نقاط و روستاهای دورافتاده و... استفاده از انرژی های نو مانند: انرژی باد، انرژی خورشید هیدروژن، انرژی های داخل زمین می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد بنابر این انتظار می رود با توسعه بهره برداری از انرژی های پاک در جمهوری اسلامی ایران، طبق نتایج ارائه شده دراین رساله و برمبنای راهبردی وبرنامه ای مدون بتوان بسیاری از چالش ها را شناسایی و راهکارهای مناسب را انتخاب و تبیین نمود. امید است روند کاری ارائه شده بتواند به ابهامات و سؤالهای مهمی چون: 1- میزان پتانسیل هر یک از حامل های انرژی تجدیدپذیر در ایران؛ 2- شناسایی وانتخاب مناطق مناسب(سایت یابی)؛ 3- چشم اندازی مدون برای آینده انرژی های تجدیدپذیر (به ویژه انرژی پاک هیدروژن) در ایران؛ 4- توجیه اقتصادی با توجه با عوامل گوناگون مطروحه؛ 5- برنامه ریزی، نحوه و ظرفیت سرمایه گذاری، با تشخیص ارجحیت برای هر یک از انرژی های تجدیدپذیر؛ 6- برنامه ای مدون جهت توسعه فناوری های مربوط در ایران؛ 7- ظرفیت وقابلیت جانشین؛ وپاسخ گو باشد. واژه های کلیدی: انرژی - توسعه اقتصادی- منابع فسیلی- فناوری
morteza
تاریخ ثبت: 12/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ ریکاوری ( بازیافت و بازگردانی فایل های حذف یا فرمت شده )
....... بنابراین در مورد یک شرکت که با ورژن های متفاوت نرم افزارهای مختلف ، بانک های اطلاعاتی سال های متوالی و گاه موازی ، سیستم عامل و ساختار شبکه متفاوت و چند گانه ، کار می کند بازگردانی اطلاعات و برپایی مجدد فضای کاری درهم ریخته ، گاه ، کاری اورژانس به حساب می آید .
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 08/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ پنج راهکار برای توسعه کسب و کار فعلی شما
امروزه افرادی که کسب و کاری دارند سود حاصل از آن رو به سختی می‌توانند روی زمین و سکه و دلار و بورس.. صرف کنند و دنبال فرصتی و ایده‌هایی هستند تا پولشان خواب نداشته باشد و بتوانند لااقل ارزش آن را حفظ کنند و به شکل حداکثری هم به چرخشش دربیاورند و سود بیشتری کنند. در ادامه چند راهکار برای توسعه کسب و کار فعلی شما بیان می‌شود.
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 05/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ 16 خصوصیت فروشنده خوب و فروشنده بد
سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی آن است و فروشنده به‌عنوان یک نیروی انسانی، مجری برنامه‌های مدیریت فروش و عاملی اثرگذار بر سطح فروش سازمان است. حضور در فعالیت‌های سازمانی برای هر فروشنده مانند یک دوره آموزش فروش است. فروشنده در مورد ویژگی‌های محصولات و فرایندهای کسب‌وکار اطلاعاتی زیادی می‌آموزد. اما آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید که چه چیزهایی موجب می‌گردد که یک فروشنده خوب یا یک فروشنده بد به‌حساب آید. این سوالی است که اغلب مدیران فروش با آن درگیر هستند. (دقت نمایید که فروشنده خوب همان فروشنده حرفه‌ای است).
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ شرکت خود را به سبک 212 درجه رهبری کنید
یک قانون ساده علمی می‌گوید در 211 درجه فارنهایت آب داغ است اما در 212 درجه در حال جوش است، تولید بخار می‌کند و این بخار است که می‌تواند یک لکوموتیو را به حرکت درآورد. این همه تمایز را فقط یک درجه ایجاد کرد. شما سازمانتان را چگونه رهبری می‌کنید؟
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ قلق‌های تصمیم‌گیری بر سر دو راهی
قدرت تصمیم گیری یکی از توانمندیهای مهم است که در صورت زاه اندازی کسب و کار باید به آن مجهز باشید.
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ اصول آداب معاشرت تجاری
آنچه در پی می آید بخش هایی از کتاب «اصول آداب معاشرت تجاری» اثر باربارا پچر است. پچر درباره مهارت های خاصی صحبت می کند که حرفه ای های تجارت باید آنها را یاد بگیرند تا قرارهای کاریشان را خراب نکنند. به کمک همین مهارت های ساده، رابطه های حرفه ای بهتری برقرار خواهید کرد.
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ بعد از توافق هسته ای، چگونه بازاریابی کنیم؟! ا
بیایید باهم فرض کنیم توافق هسته ای(فارغ از خوب یا بد یا مشروط بودن) رخ دهد، حال در این شرایط بررسی نماییم تغییراتی که در فضای کسب و کار عمومی رخ می‌دهد چه اثری بر برنامه بازاریابی ما می‌تواند داشته باشد و ما چه اقداماتی را مناسب است در کوتاه مدت انجام دهیم.
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 28/06/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ شش گام اساسی برای شراکت با هرکسی
دوستان و همکاران و خویشاوندان متعددی در روزگار اخیر به فکر شروع کسب و کاری هستند! عموماً از طریق آشنایان سرمایه یا ایده یا کاری جور می‌شود. دعواها و جدا شدن ها و اختلافات متعدد آنها به این فکر انداخت که متنی حداقلی بنویسم و خطاهای خودمان رو برای دیگران به اشتراک بگذاریم.
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 28/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چرا مصرف‌کنندگان امروزی به نسبت محتاط تر از هر زمان دیگر شده‌اند؟
دوره رکود اقتصادی در سراسر دنیا تأثیر بلندمدتی بر باورها و رفتارهای مردم داشته و در کشور خودمان ایران هم که سابقه طولانی داشته و همچنان دارد. یکی از تأثیراتی که عموماً رکود بر رفتار مصرف‌کننده از خود بر جای می‌گذارد این است که مصرف‌کننده‌ها اغلب اقبال بیشتری به کسب‌وکارهای شناخته‌شده و قدیمی‌تر و یا حتی در برخی از موارد محلی از خود نشان می‌دهند که صاحبان و مدیران آنها را خودشان می‌شناسند.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 28/06/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنیم؟
چطور برای بودجه بازاریابی تصمیم بگیریم؟ هزینه است یا سرمایه‌گذاری؟ زمان اجبار برای کاهش هزینه چه اتفاقی برای آن می‌افتد؟ در این مطلب به بودجه بازاریابی پرداخته و می‌پرسیم “یک مشتری چقدر ارزش دارد؟” اجازه دهید قدری در مورد پول صحبت کنیم، بازاریابی چه هزینه برای شما دارد و در عوض از آن چه چیزی عاید شما می‌شود؟ برخی در مورد بازاریابی با عنوان “هزینه” صحبت می‌کنند و برخی دیگر با عنوان “سرمایه‌گذاری”.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 28/06/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ ✅ چرا آلمانی‌ها با ساعات کاری کمتر بهره‌وری بالاتری دارند؟
چرا آلمانی‌ها با ساعات کاری کمتر بهره‌وری بالاتری دارند
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 19/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ داستان مدیریتی
برداشت مشتری مدارانه در شیوه ی برخورد و مدیریت مشتری براساس مثال عملی واقعی
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 19/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ مناسب زمان رفتار کنید
زیاد شتاب نکنید. گذر زمان در این منحنی زنگوله‌ای معمولا با سالیان سنجیده می‌شود نه با هفته‌ها و ماه‌ها. این چهار گروه و گذر بین آنها نشانگر مراحل مختلف از عمر محصول شماست. هرکدام از این مراحل بسیار متفاوت هستند. اگر مناسب هرکدام از این مراحل عمر محصولتان رفتار کنید، کارها بسیار بهتر پیش خواهد رفت.دختران نه ‌ساله آرایش غلیظ نمی‌کنند. شصت و پنج ساله‌ها آغاز به دانشگاه رفتن نمی‌کنند. سی و دو ساله‌ها آنگونه که ده سال پیش می‌کردند تمام شب را بیدار نمی‌مانند. (البته روشن است برای هرکدام از این‌ها استثناهایی هم هست)
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 18/06/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ کلید موفقیت در بازاریابی
عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی کالا و خدمات وجود دارد. در این مقاله کوتاه، قصد دارم برخی از مهمترین نکات و عوامل را برای آن دسته از دوستانی که اخیراً این سوال را از من پرسیده اند بیان کنم.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 18/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ راه های آرام کردن مشتری ناراضی
مواجه شدن و برخورد با یک مشتری ناراضی و عصبانی، کابوسی است که تمامی صاحبان کسب و کارها آن را تجربه می‌کنند. زمانی که اشتباه یا مشکلی در ارایه‌ی خدمات یا محصولی رخ دهد، مشتریان شکایت‌های خود را آغاز می‌کنند. سپس خشم آن‌ها اوج گرفته و تبدیل به فریاد می‌شود.اگرچه لازم است که تمامی افرادی که در کسب و کارهای کوچک هستند، به این گونه خشم و نارضایتی از سوی مشتریان خود پایان داده و به آن‌ها برای برطرف کردن مشکلات موجود اطمینان خاطر دهند، اما یافتن نقطه‌ی پایان این گونه نارضایتی‌ها کار ساده‌ای نیست.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 18/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ نیم نگاهی متفاوت به انواع بازار
در این مقاله سعی شده است تا به اختصار انواع رفتارها در بازارهای رایج و متعارف مورد معرفی قرار گیرد .
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 18/06/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ کلید رابطه سالم بین زوج ها
زوج های سالم و خوشبخت، بر اساس رموزی با هم ارتباط دارند که بسیاری از ما تجربه اش را نداریم.... من پرس و جوی زیادی درباره اینکه روابط سالم چه شکلی هستند و یا اینکه قرار است چه شکلی باشند کرده ام. پاسخ ساده این است که برای هر زوجی متفاوت به نظر می رسد. اگرچه، من سالها قبل متوجه شدم که اگر ما در کنار والدینی که شیوه های شگفت انگیز ارتباطی نداشته اند، رشد کرده باشیم، پس واقعا هیچ جای دیگری نمیتوانیم زوج سالمی را پیدا کنیم تا این مهارت را از آنها بیاموزیم. این بیان می کند که زوج های سالم و خوشبخت، بر اساس رموزی با هم ارتباط دارند که بسیاری از ما تجربه اش را نداریم. بنابراین امیدوارم که مقاله زیر بتواند ایده هایی عمومی در رابطه با کارکرد زوج های سالم به شما ارائه بدهد اگرچه جزییاتش میتواند تاحدودی توسط هر یک از زوجین تکمیل شود.
امیر کشاورزی
امیر کشاورزی
تاریخ ثبت: 16/06/1394        آخرین مشاهده: 08/01/1403

مقالات/ مقایسه ی جاذب های معدنی زئولیت و بنتونیت با جاذب آلی مایکوزورب و جاذب آلی- معدنی بیوتکس
مایکوتوکسین­ها متابولیت­های ثانویه­ ی تولید شده توسط قارچ­ها، متعاقب آلوده شدن محصولات خوراکی هستند. یکی از مؤثرترین روش­ها برای مقابله با مسمومیت آفلاتوکسینی استفاده از جاذب­های سموم قارچی است. هدف این مطالعه مقایسه­ ی جاذب­های مختلف شامل بنتونیت، زئولیت، جاذب تجاری آلی (مایکوزورب) و جاذب تجاری معدنی-آلی (بیوتکس) بر اساس توانایی آن­ها برای جذب آفلاتوکسین B1 می­باشد. برای این منظور برنج آلوده شده به AFB1 پس از تلقیح با سویه­ ی قارچی آسپرژیلوس پارازیتیکوس PTTC 5286 تولید و مقادیر آفلاتوکسین تولید شده توسط روش HPLC تعیین شد. آفلاتوکسین B1 با استفاده از کلروفرم از برنج استخراج شد. جاذب­ها به صورت جداگانه در سه نسبت مختلف سم به جاذب (1:1000، 1:5000 و 1:15000 وزنی/وزنی) با AFB1 مخلوط شده، نمونه­ ها سانترفیوژ شدند و مایع شفاف رویی برای تعیین غلظت آفلاتوکسین B1 توسط کیت الایزا آنالیز شد. طرح مورد استفاده، طرح کاملأ تصادفی به روش فاکتوریل 3×4 بود. نتایج نشان داد، در نسبت سم به جاذب 1:15000، زئولیت، مایکوزورب و بیوتکس به ترتیب حدود 8/0، 81/0 و 83/0AFB1 را جذب کردند و بازده­ی جذب سم با کاه
سواری
سواری
تاریخ ثبت: 10/06/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ پردازش ابری Cloud computing
مفهوم پردازش ابری یا Cloud Computing که امروزه در دنیا مطرح شده و هر روز بر تعداد استفاده کنندگان از آن افزوده می گردد در واقع بر این نکته تاکید دارد که ذخیره و پردازش اطلاعات افراد به جای سیستم های شخصی بر روی سرورهای کمپانی های بزرگ انجام شده و از این طریق دسترسی به اطلاعات مربوطه در هر زمان و هر مکان به آسانی انجام پذیرد....
فناوری اطلاعات تدبیر
تاریخ ثبت: 23/04/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ سندروم تئوری پردازی در مدیریت
علاقه مندی فعلان رشته مدیریت به ارائه تعاریف گوناگون و تئوری پردازی به معضلی در این حوضه تبدیل شده است
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 18/04/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ رازهای موفقیت 8 برند برتر جهان
امروزه باارزش‌ترین برندها بر ایجاد ارتباط با مصرف‌کنندگان از طریق خلق یک تجربه خوشایند در ذهن وی، تمرکز دارند.شرکت‌های معتبر بر برندینگ احساسی (برندسازی احساسی) Emotional Branding برای ایجاد یک رابطه قوی با مشتری متمرکز هستند.به قول جیم استنجل(مدیر بازاریابی بین‌الملل P&G)، هنگامی‌که مدیریت برند و عملیات برندینگ بر تحریک عواطف و احساسات و درگیر نمودن مصرف‌کنندگان، برنامه‌ریزی‌شده باشد، شما یک میل بسیار قوی‌تر، کسب‌وکار بسیار قوی تر، رشد بسیار قوی‌تر و نتایج بسیار مناسب‌تری خواهید داشت. وقتی به برندهای P&G نگاه می‌نماییم، احساسات بسیاری قوی‌تری بین مصرف‌کننده و این نمانام‌ها در مقابل برندهای رقیب وجود دارد، رشد سهم بازار برندهای پی.اند.جی خیلی بیشتر از سایر رقبایی است که تنها بر برتری عملکردی تمرکز نموده‌اند.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 15/04/1394        آخرین مشاهده: 05/01/1403

مقالات/ آیا در تله بازاریابی افتاده اید؟
این جمله را بسادگی باور نکنید" تنها مشکل ما بازاریابی است"
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 08/04/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

4375 ردیف در 110 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )