فهرست تازه های پورتال

مقالات/ استفاده از کلمه نانو اثر منفی یا مثبت در فروش محصولات ما دارد؟
استفاده از کلمه نانو اثر منفی یا مثبت در فروش محصولات ما دارد؟
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 08/04/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن
همزمان با روز جهانی خون (اهدای خون) 14 ژوئن (24 خرداد) کمپینی برای یادآوری هفته ملی خون در لندن شروع به فعالیت نموده است. این کمپین نام عنوان "کمپین حروف حذف‌شده در هفته ملی خون" !National Blood Week's Missing Type campaign به دنبال جذب حداقل 200هزار اهداکننده خون است.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 01/04/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ اثر آموزش تکنیک‌های فروش بر اثربخشی و موفقیت تیم فروش
آموزش حرفه‌ای تیم فروش و بازی‌های رایانه‌ای، هردو بسیار مورد علاقه هستند. هنگامی‌که یک بازی جدید را آغاز منمایید ، بعد از 30 ثانیه خواهید باخت. اما پس از گذشت زمان و تکرار بازی با نحوه و اصول صحیح بازی آشنا شده و از شکست‌های پیشین خود درس گرفته و تلاش شما بر عدم تکرار این خطاها در نوبت‌های بعدی است. شرکت‌ها نیز از همین فرایند برای آموزش تکنیک‌های فروش حرفه‌ای (آموزش تکنیک‌های مهندسی فروش) استفاده می‌نمایند. اگر سازمان توانایی استفاده از منابع و تجربیات آموزشی داخلی خود را نداشته باشد، معمولاً از مدرسین باتجربه فروش برای برنامه‌ریزی و تولید محتوای آموزشی بهره می‌گیرد. آموزش تیم فروش باید در جهت کمک به موفقیت فروشنده طرح‌ریزی گردد. مانند راهنمای بازی رایانه‌ای که نکات کلیدی و حیاتی و مواردی که باید از آن حذر گردد را تشریح و بازیگر را در دستیابی به جایزه‌های بیشتر کمک می‌نماید. هنگامی آموزش حرفه‌ای تیم فروش با موفقیت همراه است که اعضای تیم فروش در بالاترین سطح عملکردی خویش باشد.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 02/03/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ 12 سوال برای انتخاب مدیر فروش مناسب
به‌طورمعمول هنگامی‌که یکی از اعضای سازمان به پست مدیریت انتخاب می‌گردد، تمامی رازهای دستیابی به موفقیت خویش را به افرادی که به او مستقیماً گزارش می‌دهند، در خصوص مهارت‌ها و عوامل مؤثر برافزایش دریافتی‌های خویش در سمت قبلی، آموزش می‌دهد. احتمالاً مدیریت فروش باید یکی از ترفیعات شغلی‌ای باشد که کاملاً با سایر نقش‌هایی که افراد حاضر در فرایند فروش ایفا می‌نمایند، متفاوت است. زیرا توانایی و مهارت‌های خاصی نیاز دارد. البته باید توجه داشت، فردی که رهبری تیم فروش منصوب می‌گردد، در غالب موارد از فروشنده خود درآمدی کمتر کسب می‌نمایند (البته اگر همه‌چیز منصفانه برنامه‌ریزی‌شده باشد).
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 07/02/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ جایگاه یابی IBM یه عنوان رهبر "اینترنت اشیاء" (IOT)
امروزه IOT دغدغده ذهنی اکثر بازاریابها می باشد. بر اساس مطالعات اقتصاد دانان در فوریه 2015 بر روی تعداد زیادی از مدیران اجرایی سازمان ها با عنوان " برخواستن بازاریابها" ، اکثر آن ها در این موضوع توافق دارند که IOT در سال 2020 اتقلابی در بازاریابی ایجاد خواهد کرد.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 01/02/1394        آخرین مشاهده: 08/01/1403

مقالات/ اسپانسر جدید NBA؛ پپسی به جای کوکاکولا
روز دوشنبه اعلام شد که با پایان دادن به همکاری 28 ساله NBA با کوکاکولا، پپسی جایگزین آن می شود.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 31/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ 18نکته زبان بدن که باعث اثرگذاری بیشتر ارتباط اولیه می گردد
پژوهش ها نشان می دهد 60 تا 90 درصد ارتباطات ما غیر کلامی هستند که نشان دهنده اهمیت زبان بدن می باشد.در مجموع ، ارتباط موثر اولیه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا در چند ثانیه اول برخوردمان با افراد درباره شخص و نیات و معتبر بودنش تصمیم می گیریم.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 24/01/1394        آخرین مشاهده: 08/01/1403

مقالات/ روشی غیر مستقیم برای کنترل تغییرات اسناد حسابداری
از هر امکانی ، حتی از نقایص موجود در سیستم ها و راهکار ها می توان به عنوان ازاری برای رسیدن به هدف استفاده نمود . خاطره زیر بیانگر یکی از این راهکار یابی ها می باشد :
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 23/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ رهایی از تنفر
تنفر دشتن از مردم، مانند از پی سوزاندن خانه است برای رها شدن از شریک موش (فازدیک) کینه به دل نگیرید – زندگی ما را بر زمین می زند کسانی که مایة دلگرمی ما هستند، ناامیدمان می کنند، دیگران حقوق ها را زیر پا می گذارند بعضی افراد کینه ای شدید به دل می گیرند از زندگی از افراد اما بعضی دیگر سرنوشت خودرا می پذیرند و دست به کار می شوند تا از زندگی بهترین بهره را بگیرند. شما می توانید خود را از کینه داشتن رها سازید.
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 19/01/1394        آخرین مشاهده: 06/01/1403

مقالات/ بر طرف کردن غم و اندوه
انسان بدبین کسی است که وقتی گلها را می بوید، برای یافتن تابوت به اطراف خود می نگرد(اچ ال منکن) کم تر بدگمان باشید. فرد بدبین در زندگی هم افسرده و هم افسرده کننده است . بیشتر مردم در زندگی شان آنقدر ناراحتی دارند که لازم نباشد غم و اندوه شما را نیز به آن اضافه کنند. برای برطرف کردن این تمرینها را انجام دهید؟
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 19/01/1394        آخرین مشاهده: 08/01/1403

مقالات/ راههای کاهش دادن استرس عبارتند
استرس پدیده ای مربوط به امروز نیست. حتّی زمانی که انسانها در غارها زندگی می کردند دچار استرس ناشی از گرسنگی، قحطی و طوفانها و غیره قرار می گرفتند. استرس به زبان ساده به آتش شباهت دارد خاکستر داغ که ما یا می توانیم آنرا کنترل کنیم و از شعله و حرارتش بهره ببریم و یا آنرا باد بزنیم و تبدیل به یک حریق عظیم کنیم. منابع زیادی برای استرس در زندگی امروز وجود دارد از شغل و تجارت گرفته تا آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک، امّا زندگی ما مجموعة انتخابهای ما است ما می توانیم زندگی شاد یا پر استرسی را برگزینیم.
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 19/01/1394        آخرین مشاهده: 08/01/1403

مقالات/ 12 خصوصیت فروشنده حرفه‌ای موفق
جمله‌ای است که می‌گوید : فروشندگان موفق، فروشنده به دنیا می‌آیند. البته که همیشه این‌گونه نیست. بی‌شک، استعداد و پتانسیل‌هایی وجود دارد که با آموزش و کسب تجربه شکوفا خواهند شد. در ادامه به بیان خصوصیات یک فروشنده می‌پردازیم، خصوصیاتی که با آموزش و تقویت، یک فرد مستعد به یک فروشنده حرفه‌ای موفق تبدیل می‌گردد.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 15/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ اقسام شرکتهای تجاری
اقسام شرکتهای تجاری ( نویسنده : رسول اوجاقلو وکیل پایه یک دادگستری ) در ماده 20 قانون تجارت ، هفت نوع شرکت ذکر شده است : شرکت سهامی که به دو شکل شرکت سهامی عام وشرکت سهامی خاص تشکیل می گردد . شرکت بامسئولیت محدود . شرکت تضامنی . شرکت مختلط غیرسهامی . شرکت مختلط سهامی . شرکت نسبی . شرکت تعاونی تولید ومصرف .
موسسه حقوقی حامی بینا
موسسه حقوقی حامی بینا
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ مدیریت ادعا در دعاوی پیمانکاری
مدیریت ادعا در دعاوی پیمانکاری دعوا عملی است تشریفاتی که به منظور تثبیت حقی که مورد انکار و تجاوز واقع شده است انجام می شود (استاددکترناصرکاتوزیان ، اعتبارامرقضاوت شده دردعوای مدنی ، ص 273 ) . مدیریت ادعا به مفهوم سازمان دهی و برنامه ریزی اصولی در خصوص بررسی عوامل و دلایل ایجاد ادعا و نهایتاً مستندسازی ادعاها ، جهت ارائه به مراجع ذیربط است .
موسسه حقوقی حامی بینا
موسسه حقوقی حامی بینا
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ آشنایی با قواعد حقوقی ورشکستگی تاجر
آشنایی با قواعد حقوقی ورشکستگی تاجر ( نویسنده : رسول اوجاقلو - وکیل پایه یک دادگستری ) به موجب ماده 412 قانون تجارت ، ورشکستگی شخص تاجر ( اعم از شخص حقیقی و شخص حقوقی ) در نتیجه توقف تاجر از پرداخت وجوهی که برعهده دارد حاصل می شود . بدین ترتیب شرایط صدور حکم ورشکستگی را می توان بطور خلاصه به شرح زیر بیان داشت : تاجر بودن : اولین شرط اساسی صدور حکم ورشکستگی ، تاجر بودن شخص است . به موجب ماده 1 قانون تجارت ، تاجر کسی است که شغل معمولی خویش را انجام امور تجاری قرار دهد . امور و فعالیتهای تجاری نیز در ماده 2 قانون تجارت احصاء شده است که در زیر آورده می شود :
موسسه حقوقی حامی بینا
موسسه حقوقی حامی بینا
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ شیوه طرح دعاوی پیمانکاری ( بخش اول )
شیوه طرح دعاوی پیمانکاری ( بخش اول ) ( نویسنده : رسول اوجاقلو - وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه ) معمولاً طرح دعوا از جانب پیمانکار صورت می گیرد و آن هم بدلیل عدم پرداخت مطالبات مورد نظر پیمانکار است . قبل از اقدام به طرح دعوا ، می بایستی دو موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد : اول : اینکه آیا با توجه به محتویات قرارداد و توافقات مکتوب و قابل اثبات فیمابین طرفین ، واقعاً حقی وجود دارد یا خیر ؟ دوم : اینکه آیا از نظر فنی و حقوقی این حق قابل اثبات است یا خیر ؟
موسسه حقوقی حامی بینا
موسسه حقوقی حامی بینا
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ توسعه قابلیتهای راهبردی سازمانی با رویکرد رهبری منابع انسانی
چکیده : در شرایط آشفتگی اوضاع محیطی قرن جاری،قواعد بازی دائما در حال تغییر بوده(غفاریان،1385)و برای یک سازمان هیچ مزیت پایداری بجز قابلیت تطابق مستمر و مداوم با محیط از طریق ارتقای قابلیتهای درون سازمانی وجود ندارد . در دنیای امروز ، مدیریت نوین در سازمانها و جوامع ، یکی از مهمترین شاخصهای تاثیرگذار در سیر تحول بوده، که شکل مطلوب آن ، مدیریت بر اساس رویکرد و نگرش رهبری ، و سبکهای و مدلهای متعارف این حوزه میباشد . در این رویکرد رهبران برای برون رفت از تحولات مستمر محیط بیرونی در معنی دادن به محیط و شکل دادن اهداف راهبردی که توجه و منافع پیروان را به خود جلب می کند توانا تر و مستعدترند لذا در این قائده بعد استراتژیست و متفکرانه رهبر را در رویارویی با مسایل پیچیده بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.
khedmatgozar
khedmatgozar
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ The investigation of the relation between job involvement and organizational commitment
This paper investigates the relationship between job involvement and organizational commitment among lower-level employees in Iranian automaker industry. In this study, job involvement is an independeent variable, organizational commitment is dependent variable, and the analysis is performed using 100 randomly selected data through a questionnaire, which consists of four-parts. The study gathers biographical and occupational data using a self-designed 40-item questionnaire. The survey measures job involvement using Kanungo’s 10-item 5-point rating scale and organizational commitment is measured based on Mowday’s 15-item 5-point scale. The study uses different statistical techniques including Pearson Product Moment Correlation Technique and Multiple Regression Analysis. The results indicate that job involvement is strongly associated with organizational commitment. The paper therefore suggests that managers must put in all their efforts to promote job involvement in their companies
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 06/01/1403

مقالات/ بررسی رابطه بین هزینه های جابجایی و کیفیت ارتباط با وفاداری مشتریان شرکت های تولید کننده قطعات خودرو
می توان گفت یکی از عناصر مهم و استراتژیک در موفقیت سازمان ها ، وفاداری مشتریان می باشد. اینکه این وفاداری چگونه و از چه طریقی ایجاد می گردد به عوامل متعددی بستگی دارد. وفاداری مشتری بر تکرار خرید ، ترجیح دادن برند به رقبا و ... اثر گذار است و بستر ساز موفقیت سازمان ها در عصر رقابت خواهد بود. مطالعه حاضر به برسی وفاداری مشتری و رابطه آن با دو متغیر هزینه های جابجایی و کیفیت ارتباط می پردازد. این پژوهش در زمره پژوهش های همبستگی(توصیفی) می باشد و ماهیت کاربردی دارد. از منظر زمانی مقطعی بوده و جامعه آماری این پژوهش ، شرکت های تولید کننده قطعات خودرو را پوشش می دهد. پس از تایید روایی و پایایی و توزیع 100 پرسشنامه و جمع آوری داده ها و آنالیز آن ها با نرم افزار SPSS ، نتایج حاصله بر اساس تحلیل همبستگی پیرسون ، وجود رابطه مثبت بین کیفیت ارتباط و هزینه های جابجایی با وفاداری مشتریان اثبات گردید.
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 10/01/1394        آخرین مشاهده: 07/01/1403

مقالات/ 5 سوال در مورد نحوه استفاده از رنگ در پیام بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
در ابتدای هرسال میلادی، شرکت معتبر پنتون Pantone رنگ سال اعلام می‌نماید. از سوی دیگر، گروه بازاریابی رنگ CMG نیز پیش‌بینی خود را بر اساس برخی تحقیقات صورت پذیرفته در خصوص رنگ‌های موردعلاقه مشتریان در طی همان سال (بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی) را اعلام می‌نماید. اما سؤال اساسی اینجاست : همه این کارها، چه کمکی به ایجاد یک رابطه قوی بین برند و مخاطب می‌نمایند؟
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 25/12/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ دامنه شمول قانون کار ( بررسی فصل اول و دوم قانون کار )
قانون کار، دامنه شمول بسیار فراگیر و وسیعی دارد. در این مقاله با بررسی فصول مذکور که با استناد به مواد قانونی اشاره شده است می‌توانیم علاوه بر آشنایی با دامنه شمول این قانون، با جزئیات دیگری که در این دو فصل به آنها اشاره شده است آشنا شد. سوالهای متعددی در خصوص قانون کار از من می‌شود که به نظرم علاوه بر اینکه ابهاماتی برای گروه کارگران وجود دارد، کارفرمایان نیز ابهامات بی‌شماری در این باب دارند. با بررسی مفصل‌تر این دو فصل قانون کار (و ارتباط آنها با قراردادها، عرف و روابط کار)، سعی شده است موجبات رفع ابهامات و تفاهم بیشتر هر دو گروه کارگران و کارفرمایان فراهم شود.
آرمین خوشوقتی
آرمین خوشوقتی
تاریخ ثبت: 08/12/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ هفت نکته مهم برای تعیین قیمت در مذاکره فروش
قیمت‌گذاری Price Setting یکی از تصمیمات حیاتی مدیریت فروش است. سرنوشت یک مذاکره برای رسیدن به سود، به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آنان پیشنهاد قیمتی مناسب است که بخشی از اصول و فنون و تکنیک‌های مذاکره است.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 04/12/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ تکمیل چرخه های سیستم ها و برطرف ساختن گسست های فرآیندهای مرتبط
گسست ها و نیمه کاره رها شدن فرآیندها و فعالیت های سیستم های رایانه ای باعث می گردد بهره برداری از سیستم ها و نرم افزارهای کامپیوتری در راستای افزایش کارآیی و بهره وری سازمان ها نیمه کاره ، ناقص و ناتمام رها گردیده و در شرایطی ، حتی ، استقرار سیستم نتایجی عکس اهداف اولیه آن داشته باشد :
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 27/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ دلایل شکست پروژه های کسب و کار هوشمند
در جمع آوری اطلاعات هوش تجاری موفق، پاسخ دهندگان از جانب کسب و کار و فناوری اطلاعات ناکامی خود را از یکدیگر صرف نظر از اینکه استقرار هوش تجاری شان موفقیت آمیز بوده یا شکست خورده است، بیان کرده اند.
مریم نصیریان
مریم نصیریان
تاریخ ثبت: 20/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چرا مدیریت برند جایگزین بازاریابی خواهد شد ؟
چندی است که شرکت P&G تصمیم گرفته است که به‌صورت رسمی "بازاریابی" را پایان بخشیده و مدیریت برند را جایگزین آن نماید، این بحث فقط تغییر ساده یک عنوان برای بازاریابان شرکت نیست.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 19/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چگونه از خروج استعدادها جلوگیری کنیم
اگر شما یک محیط مناسب برای کارکنان خود ایجاد نکنید، کارمندان ناراضی به صورت خاموش در جستجوی شرایط بهتر خواهند شد و جایگزینی یک کارمند می‌تواند هزینه دستمزد را معادل 12 ماه افزایش دهد.
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 14/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ روش‌ها و راهکارها برای استفاده مثبت از قدرت
یکی از مهمترین معیارهای بالغ بودن، نحوه استفاده افراد از قدرت‌هایشان و هدف آنها از استفاده از آن قدرتها است. قدرتی که در خدمت اهداف ارزشمند به کار گرفته شود، بین سود خود و دیگران تعادل برقرار کرده، که اگر به طور شفاف و قانونی اجرا شود و تقابل و توازن سالم قدرت را حفظ کند، هیجان‌انگیز و نشاط‌آور است. اما هیچ اصول و قواعدی برای نحوه استفاده هوشمندانه از قدرت وجود ندارد. بهترین کاری که می‌توانیم در حال حاضر انجام دهیم این است که اصول و ارزش‌هایی داشته باشیم که استفاده ما از قدرت را هدایت کرده و تعادل‌هایی را به ما نشان دهد که از بروز اشتباهات و سوءاستفاده‌ها از قدرت جلوگیری کند. چالشی که پیش رو داریم این است که ببینیم چطور می‌توانیم به طریقی سازنده و درست از قدرت‌هایمان استفاده کنیم.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
تاریخ ثبت: 14/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ مسئولیت های مدنی و کیفری صاحبان دفاتر مشاور املاک
اگر معامله توسط دلال انجام و نوشته‌ها و اسناد راجع به معامله بین طرفین رد و بدل شود در صورتی که امضا‌ها راجع به اشخاصی باشد که توسط او معامله کرده‌اند. دلال ضامن صحت و اعتبار امضاهای نوشته اسناد مزبور است. اگر طرفین معامله یا یکی از آنها از اعتبار تعهد شخص دلال معامله را انجام دهد دلال ضامن است. در صورتی که دلال در نفس معامله سهیم یا متنفع باشد باید به طرفی که این نکته را نمی‌داند اطلاع دهد و الا مسئول خسارت وارده است.
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 12/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ جرائم اقتصادی و مجازات مرتکبین آن
وفق ماده 2 قانون اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور چنانچه این جرائم به قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و یا به قصد مقابله با آن و یا با علم به موثر بودن اقدام در مقابله با نظام مزبور چنانچه در حد فساد فی الارض باشد مرتکب به اعدام و در غیر این صورت به حبس از پنج سال تا بیست سال محکوم می شود و در هر دو صورت دادگاه به عنوان جزای مالی به ضبط کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آمده باشد حکم خواهد داد.
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 12/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ آموزش ضمن خدمت معلمان: مؤثر یا بی اثر؟
بهبود و اصلاحات موفقیّت آمیز در آموزش منوط به بهبود و اصلاح در حداقل سه حوزه می باشد: 1- تواناییها، شایستگیها و آموزش معلم. 2- انسجام و پیوستگی در برنامه آموزش دروس 3- نگرش دانش آموزان به دروس. در این مقاله فقط به مسأله اول پرداخته و مسایل و مشکلات مربوط به آموزش ضمن خدمت معلمان مورد نقد و بررسی قرار گرفته و اهمیت آن بیان می شود. همچنین راهکارهایی برای بهبود کیفی آموزشهای حین خدمت ارائه می شود. کلید واژه ها: آموزش ضمن خدمت- مدرس- معلمان- آموزش و پرورش
محمدرضا خوشنویس
محمدرضا خوشنویس
تاریخ ثبت: 11/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ تشکیل گروه های کاری به منظور ارتقاء بهره وری در سازمان ( مورد صنعت سیمان آرتا اردبیل)
یکی از مهمترین عوامل در تغییرات وسیع سازمانی فرد است،در این خصوص برتری از آن سازمانهایی است که حاضر به خطر کردن هستند و تصمیم گیری را به همه سطوح سازمان توسعه می دهند این الگوی جدید برمبنای قدرت بخشیدن به فرد بنا گشته است.بنابراین موقعیت سازمانهای آینده بستگی به چگونگی تلفیق نیازهای فردی اعضا با اهداف و دیدگاههای سازمان دارد.زمینه اساسی چنین دیدگاهی بدین شکل مطرح است که چنانچه فرد از کارآیی و مهارت بیشتری برخوردار گردد و مشارکت بیشتری در امور داشته باشد نهایتاً کل سازمان توسعه خواهد یافت. هدف کلی در این تحقیق گروه اسازی و استقرار گروهها در سازمان ها به منظور بالا بردن توان مشارکت و به طور اخص در خصوص سیمان آرتا اردبیل است. چون معتقدیم با این کار زمینه مشارکت افراد فراهم آمده و دیدگاه های افراد و سازمان هرچه بیشتر به هم نزدیک می شوند. براساس این هدف کلی اهداف ویژه تحقیق عبارتند از: 1- ملزومات گروه سازی در سازمان های تولیدی چیست؟ 2- موانع گروهسازی در سازمان های تولیدی چیست؟ 3- چگونه می توان گروه ها را مستقر نمود؟ واژه های کیلیدی:1-گر
نیما امیری
نیما امیری
تاریخ ثبت: 11/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چگونه با دیگران همدلی کنیم؟
* کاربرد نتایج همدلی * گام های همدلی * موانع همدلی * مراحل همدلی
سارا حسین پور ادی وند
سارا حسین پور ادی وند
تاریخ ثبت: 10/11/1393        آخرین مشاهده: 06/01/1403

مقالات/ آیا از اعجاز برنامه های اختصاصی موبایل برای کسب و کارتان اطلاع دارید؟
امروزه همه ما زمان زیادی را با تلفن های همراه که اغلب هوشمند هستند صرف می نماییم. آیا تاکنون توجه کرده اید چگونه یک برنامه اختصاصی موبایل می تواند بازار شما را متحول کند ؟ آیا می دانید تفاوت سایت و اپلیکیشن از دیدگاه تبلیغات به چه صورت است ؟کاهش هزینه ها، افزایش وفاداری مشتریان، متمایز نمودن برند شما، نفوذ روانی بر مشتریان و دلایل بسیار دیگر که به آن ها اشاره خواهیم نمود.
علی روزی طلب
علی روزی طلب
تاریخ ثبت: 09/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ چگونه رزومه حرفه‌ای بنویسیم، بایدها و نبایدها
رزومه Resume عبارت است از فهرستی از فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی و تحقیقاتی انجام‌شده یک فرد در طی یک دوره زمانی مشخص در چهارچوب زندگی شخصی، شغلی و اجتماعی که تصویر کننده جنبه‌های مالی، اقتصادی و انسانی تصمیمات وی خواهد بود. به‌عبارت‌دیگر رزومه، کارنامه موجز حرفه‌ای شماست.
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 09/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ صنعت تبلیغات اسیر تصمیمات نابسامان
ضرورت پرهیز از تصمیمات یکطرفه و توجه به منافع عموم در تدوین قوانین تبلیغاتی به گونه ای که دست اندرکاران این صنف متضرر نشوند و به اشتغال بیشتر کمک شود بخصوص در دوران رکود اقتصادی و در دوران تحریم
مجله دانش تبلیغات
مجله دانش تبلیغات
تاریخ ثبت: 09/11/1393        آخرین مشاهده: 07/01/1403

مقالات/ مهندسی همزمان
مهندسی همزمان، نوعی روش طراحی برای توسعه محصولات و ساخت آنهاست که فرایندها را نیز به‌طور همزمان در نظر می‌گیرد. این روش بر شالوده کار تیمی و استفاده از برخی تکنیک‌های کاری بنا شده و کارایی سازمان را افزایش می‌دهد. در این روش، با استفاده از تیم‌های چند تخصصی می‌توان تفکر مفهومی، طراحی محصول و برنامه‌ریزی تولید را همزمان انجام داد. هدف این روش، ملزم کردن افراد به در نظر گرفتن تمام عوامل چرخه عمر محصول شامل نیازهای مشتری و تأمین‌کنندگان نظیر؛ عملکرد، کیفیت، هزینه، برنامه اجرایی، تعمیر و نگهداری، از همان ابتدای کار است.
سید ضیا ساداتی
سید ضیا ساداتی
تاریخ ثبت: 02/11/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ زبان بدنی چیست؟
(در مکالمه به این نکته توجه کنید آنچه می گویید برای خودتان جالب تر است تا دیگران. (اندروزون)
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 28/10/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ قدرت توجه
(دوستان ما بیشتر بر واسطه جذابیت هایی که در ما می یابند، به ما علاقه مند می شوند تا جذابیت هایی که ما در آن ها می بینیم. (فالک گرویل)
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 28/10/1393        آخرین مشاهده: 09/01/1403

مقالات/ اصوات اطمینان بخش چه تإثیری در جذبه دارند؟
دوستی، شادی را دو چندان می کند و غم وغصه را کاهش می دهد، زیرا کسی نیست که با سهیم کردن دوستانش در شادی، شادیش بیشتر نشده و با در میان گذاشتن غم و غصه اش کمتر نشود. (فراینس بیکن)
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 28/10/1393        آخرین مشاهده: 06/01/1403

مقالات/ تکان سر چرا در مکالمات مهم است؟
گر سگی داشته باشید بعضی اوقات احساس می کنید او به شما گوش داده و شما را می فهمد به این دلیل است که می گویند سگ بهترین دوست است
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 28/10/1393        آخرین مشاهده: 07/01/1403

4375 ردیف در 110 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )