فهرست اطلاعات

  • مقالات
تهیه و طراحی سیستم اطلاعات منابع انسانی
از نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبع در سازمان و درکسب درآمد آن یاد می‌شود. شناسایی و کاربرد نیروی انسانی به‌عنوان مهمترین منبع - نه در قالب شعار- در وهله اول مستلزم آگاهی از ابعاد معرفتی ، مهارتی و نگرشی آن و در وهله دوم مستلزم اعتقاد و کاربرد اطلاعات و رفتار با برابر آن اطلاعات است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نکات قابل توجه در بودجه ریزی عملیاتی
نکات حائز توجه در بود جه ریزی عملیاتی چیست؟در این کوتاه نوشته نویسنده به طرح نکات با اهمیت در این زمینه با رویکرد اجرایی در ایران پرداخته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بودجه ریزی عملیاتی
نظام بودجه‌ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی برای ارتقای کارایی و اثربخشی مصرف منابع سازمانی مورد توجه جدی دولت ها در سطوح ملی و محلی بوده است. در این نظام اعتبارات بودجه ای بر مبنای عملکرد واحدهای سازمانی در راستای تولید خروجی‌ها ( محصولات و خدمات ) یا همان اهداف کوتاه مدت و یا دستیابی به پیامدها و یا همان اهداف بلند‌مدت، تخصیص می یابد و بدین ترتیب سازمان به سمت افزایش شفافیت در نحوه مصرف منابع برای انجام فعالیت ها، تولید خروجی ها و دستیابی به اهداف و استراتژی ها و نیز پاسخگویی بیشتر سوق می یابد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اندازه گیری عملکرد، بایدها و نبایدها
اندازه گیری عملکرد کاری بسیار سخت و پیچیـده است و بی توجهی به مضمون آن می تواند مشکلاتی را ‏به وجود آورد. یکی از محورهای مهم در مبحث اندازه گیری عملکرد فراهم آوردن زمینه های فرهنگی لازم برای این مهم ‏است. ‏
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
حسابرسی داخلی
حسابرسی داخلی یک بخش مهم در حیات کسب و کار است، اما همه‌ شرکت ‌ها آنقدر بزرگ نیستند که از حسابرسی داخلی استفاده کنند. این فهرست راهنما ویژه‌ کسانی است که اقدام به حسابرسی داخلی شرکت خودشان می‌ کنند یا مسئول انتخاب و مدیریت افرادی هستند که وظیفه‌ حسابرسی داخلی را بر عهده دارند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت دانش در بخش دولتی
اقتصاد نوین نه تنها دارای چالش هایی است، بلکه فرصت هایی نیز پیش روی بخش خصوصی و همچنین بخش دولتی قرار می دهد. برای پاسخگویی به چالش ها و استفاده از فرصت ها، دولت باید اقدام های فعالانه ای برای اقتباس ابزارها، فناوری ها و فلسفه های نوین مدیریتی از بخش خصوصی انجام دهد و آنها را با شرایط موجود خود سازگار کند. مدیریت دانش یکی از حوزه هایی است که به منظور برخورداری کامل از منافع آن، باید درباره آن مرور و کنکاش بیشتری صورت پذیرد. مسائل، چالش ها و فرصت های اصلی مدیریت دانش در بخش دولتی نیاز به بیان و درک کامل دارد که در این مقاله تا حدودی به آنها پرداخته شده است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بودجه بندی عملیاتی و بسترهای مورد نیاز آن
کسب منابع و چگونگی تخصیص آن به آحاد جامعه، انگیزه اصلی تهیه و تنظیم بودجه دولت است. همه دولتها، چه در ‏کشورهای پیشرفته که از روشهای نوین در تنظیم بودجه ¬بهره¬منداند، چه در کشورهای در حال توسعه که آثار فنون ‏وروشهای کارامد کمتری در تنظیم‎ ‎بودجه آنهاوجود دارد و چه در کشورهای توسعه نیافته با روشهای بودجه¬بندی کاملا‌ً ‏ابتدایی،اقدام به تعیین و تدوین چگونگی کسب درامد و تخصیص آن در قالب برنامه ای مدرن می¬کنند‎. ‎
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت کیفیت جامع‎ (TQM) ‎چیست؟‎»‎
مساله کیفیت و وسعت یافتن بیش از پیشبازارها و کنترل کیفیت از بدو خلقت مطرح بوده است واخیرا به عنوان عاملی اساسی و تاثیرگذار درعرصه تولید کالا و ارائه خدمات شناخته شده بود. با وقوع انقلاب صنعتی در قرن هیجدهم اوروی آوردن به تولید انبوه این مهم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
89 ردیف در 5 صفحه
  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .