فهرست اطلاعات

  • مقالات
امپراتور کارآفرینی
برندها و مدل‌های متنوع‌تر و متفاوت‌تر، پوشاک جدیدتر و کمیاب‌تر، رنگ‌بندی‌های متفاوت و در نهایت مشتریانی در کلاس بالاتر و با قدرت خرید بیشتر از جمله دیگر شاخص‌هایی هستند که ما می‌توانیم در این حوزه کسب‌وکار برای خود انتخاب کنیم تا فروشگاه پوشاک ما متفاوت از سایر فروشگاه‌های پوشاک به نظر آید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه جلسات تبادل نظر گروهی خلاقیت را از بین می‌برد
برای دستیابی مجدد به تحولاتی چون آی پد، آمازون یا فیس بوک، آخرین چیزی که نوآوران بالقوه به آن احتیاج دارند، جلسات تبادل نظر و توفان فکری (brainstorming) گروهی است. آنچه پیشتازان آینده احتیاج دارند داشتن اوقات فراغتی، برای فکر کردن می‌باشد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سونی چگونه از بمباران ژاپن به اوج رسید
در روز هفتم مه سال ۱۹۴۶ ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا دو مهندس نابغه ژاپنی، شرکت مشترک خویش را با نام «توکیو تسوشین کوگیو» تاسیس کردند. موریتا تا آن زمان جوان ۲۳ ساله ای بود که رشته فیزیک را در دانشگاه اوزاکا به پایان رسانده و یک دوره آموزش افسری را هم تمام کرده بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چهار موردکاوی در زمینه کسب و کار
وین آرمیتاژ که مخارج زندگی خود را از راه رانندگی تاکسی در می‌آورد، از عمویش پول قرض گرفت و یک آژانس کوچک مسافرتی تاسیس کرد. این شرکت سه مینی‌بوس و دو اتوبوس بین‌شهری دارد و در کار قرارداد شرکتی تخصص پیدا کرده‌ است. اما دورنمای مدیریت عملیات برای وین اضطراب‌آور بود و به فکر فرو رفت که چگونه آی تی می‌تواند به دادش برسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه افرادی را که باهوش‌تر از شما هستند، مدیریت می‌کنید؟
برای یک تعداد از شرکت‌های در حال رشد، مزیت رقابتی به توانایی و قابلیت شرکت در ایجاد حرکت و تلاش اقتصادی، نه بر اساس کارآیی هزینه بلکه بر ایده‌ها و دانش فنی خردمندانه، متکی است. در عمل، این بدان مفهوم است که رهبران باید محیطی فراهم نمایند که در آن، آنچه را که ما «افراد باهوش» می‌نامیم رشد کرده و بالنده شوند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه مانند یک سرمایه‌گذار فکر کنید
پیش از آنکه به عنوان یک‌ کارآفرین به منبع مالی خوبی برای فعالیت اقتصادی خود دسترسی بیابید باید بدانید چه پرسش‌هایی از شما می‌شود و منظور از آنها چیست.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کارآفرینی وتجارت الکترونیک‏
افزایش جمعیت در کشورهای در حال رشد، کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای ‏اجتماعی ‏واقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی ‏بنیادین یا ‏مقطعی برای آنها شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نقش اطلاعات در شفافیت رفتارهای اقتصادی
بررسی نقش اطلاعات در بازار‌های دیروز و امروز جهان و تاثیر دانش انفورماتیک بر شفافیت رفتارهای اقتصادی
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت ‏
برای ایجاد یک چرخه‌ی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاش‌های بازاریابی کوتاه و بلند مدت می‌شوند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دوازده ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف‌ ‏
همواره‌ تفکر بازاریابی‌ داشته‌ باشید.واین بدان مفهوم است که ذهنتان را خلاقانه در جهت گسترش بازار به روز نگه دارید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اندیشه های پیتر دراکر ‏
پیتر دراکر در سال 1909 در وین پایتخت اتریش به دنیا آمد. او دکترا دررشته حقوق عمومی و بین الملل را از دانشگاه فرانکفورت اخذ کرد. او تاکنون 31 جلدکتاب به جامعه بشری عرضه کرده که به بیش از 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. نیمیاز این کتا ب ها در زمینه مدیریت و نیم دیگر درباره زمینه های اجتماعی، اقتصادی وسیاست است. علاوه بر این او مقالات متعددی را در مجلات معتبر و بین المللی منتشرکرده است. او از جوانی به کار مشاوره با شرکت های بزرگ صنعتی، مالی و اقتصادی نظیرجنرال موتورز و جنرال الکتریک پرداخته
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ثروت آفرینی در هزاره سوم از منظر لستر تارو
در طول تاریخ، این اولین بار است که بشر می تواند مواد جدید بسازد و نانوتکنولوژی بیافریند. پایه های قدیم کامیابی فروریخته است. در تمام طول تاریخ بشر، منشا کامیابی، دستیابی به منابع طبیعی مانندزمین، طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
72 ردیف در 4 صفحه
  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .