فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من در زمینه ادامه تحصیل در رشته حقوق سوالاتی داشتم ممنون می شوم اگر مرا راهنمایی فرموده ویا منبعی را جهت پاسخ به این سوالات معرفی فرمایید: من کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم (هیات علمی دانشگاه) و به علت علاقه زیاد مایل به تحصیل در رشته حقوق و وکالت هستم. 1- آیا محدودیت سنی برای شرکت در امتحان وکالت وجود دارد؟ 2- با توجه به عدم همخوانی رشته دانشگاهی،آیا میتوانم مستقیما در آزمون ارشد این رشته شرکت کنم؟ یا اینکه می بایست مجددا در مقطع کارشناسی امتحان بدهم
با سلام من در زمینه ادامه تحصیل در رشته حقوق سوالاتی داشتم ممنون می شوم اگر مرا راهنمایی فرموده ویا منبعی را جهت پاسخ به این سوالات معرفی فرمایید: من کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم (هیات علمی دانشگاه) و به علت علاقه زیاد مایل به تحصیل در رشته حقوق و وکالت هستم. 1- آیا محدودیت سنی برای شرکت در امتحان وکالت وجود دارد؟ 2- با توجه به عدم همخوانی رشته دانشگاهی،آیا میتوانم مستقیما در آزمون ارشد این رشته شرکت کنم؟ یا اینکه می بایست مجددا در مقطع کارشناسی امتحان بدهم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت شما با توجه به ماده 147ثبت اسناد و مدارک در حال حاضر هیچ راه دیگری برای سند دار کردن خانه قولنامه ای وجود ندارد؟ ایا نمی توان برای زمین ان هم سند تهیه کرد؟ با تشکر
با عرض سلام خدمت شما با توجه به ماده 147ثبت اسناد و مدارک در حال حاضر هیچ راه دیگری برای سند دار کردن خانه قولنامه ای وجود ندارد؟ ایا نمی توان برای زمین ان هم سند تهیه کرد؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام استاد من دانشجوی ارشد شیمی هستم در خانواده ای هستم بابام فقط حرف منطق حالیشه. به طوری که جلوی هرکی باشه و حرف بیخود و کلا عدالت نزنه فوری جوابش میده . نجار توی دبی بوده و توی کارش خیلی حساسه با تموم کارگرایی که دارن کار خونه رو انجام میدن مشاجره میکنه اگه یک میلی متر توی کارشون خطا باشه دعوا میکنه بهشون. نمیخوام بگم منطق گفتن و تجربه کاری که در شغل نجاری داره بد است .همیشه در کارش احتیاط میکنه و یه جورایی ترس از اینده داره؟ که فلان چیز براش پیش نیاد. اگه مهمون بیاد خودشو هی میزنه این در و اون در که کم نیاره. هی میگه در مهمونی چای بریز برو فلان کار کن. من خودم بلدم نمیخوام بگم اینکار را رو انجام نمیدم. ولی خداییش ایقد حساس و حرص خوردن بدرد نمیخوره. پول واسش اهمیتی نداره و خودشو اصلا نمیگیره و خدا روشکر وضعمون بد نیست . در یه منطقه دیگه اقواممون زندگی میکنن و اونا شیک پوش و کلا مایه دارن. اما کارهاشون ریا کاری هست بخدا. همیشه با اعضای خونواده دعوا میکنه میگه شما چرا عینه پسره فلانی نیستی . پسر فلانی رو ببین چقدر اینور و انور میپره. ببین چقد مجلسیه. اگه کسی چیزی بگه بهش جوش میاره. در پاسور بازی کردن اگه باخت هیهاته .البته پاسور شرطی و قمار بازی نمیکنه. من و اعضای خونواده چکار کنیم؟ راهکار؟ نمیخوام بگم من گوشه گیرم یا در اجتماع نیستم .خیر من خیلی کتابای روانشناسی خوندم ولی گاهی از کارای بابام قربونش برم خسته میشم. چکارکنم؟ ناگفته نماند من یه شهرستانی هستم. بابت سوال طولانی ام از قبل معذرت
ناهید صباحی
ناهید صباحی
تاریخ ثبت: 10/05/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام می خواستم بدونم ماده 103 بیمه تامین اجتماعی که امسال لغو شد در سال 90 تمدید می شود یا خیر ؟ خواهشنا به بنده اطلاع دهید . ممنون
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 20/07/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام برای عملکرد سال 89 شرکت بازرگانی آیا ارائه خرید و فروش فصلی الزامی است؟ و در صورت عدام ارائه چه می شود ؟
با سلام برای عملکرد سال 89 شرکت بازرگانی آیا ارائه خرید و فروش فصلی الزامی است؟ و در صورت عدام ارائه چه می شود ؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب و احترام چگونه می توان یک حسابدار رسمی شد ؟ چه ازمونی و چه زمانی انجام می شود؟
با سلام و عرض ادب و احترام چگونه می توان یک حسابدار رسمی شد ؟ چه ازمونی و چه زمانی انجام می شود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام ممنون میشوم در مورد حسابداری انبار و ثبت های حسابداری آن راهنمایی ام کنید با تشکر
باسلام ممنون میشوم در مورد حسابداری انبار و ثبت های حسابداری آن راهنمایی ام کنید با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من یک جوان 32 ساله هستم میخواهم برای ثبت شرکت بازرگانی و بهترین نوع آن سوال بکنم؟ برای مناطق آزاد تجاری ارس و بازرگان میخواهم تا حد امکان بصورت مستقل و تا حد امکان از افراد خانواده و افراد مطمئن و خیلی نزدیک برای اعضای شرکت استفاده کنم. برای سابقه شرکت راه آهسته و پیوسته و پیگیر و خیلی موفق را دنبال میکنم. میخواهم شرکتی داشته باشم که در مناطق ازاد تجاری ارس و بازرگان برای اینده فعالیت داشته باشم و این شرکت بعد ها بدلایل مختلف منحل نشود و سابقه کاری شرکت از بین هم نرود. ممنون میشوم در مورد نحوه ثبت شرکت موارد خیلی ریز و دقیق را باهم بررسی و راهنمایی بفرمایید. دوست دارم سختگیرانه و بصورت مدبرانه شرکت را اداره نمایم. من به خیلی مواردی که خیلی ها اعتقاد کمی دارند و یا ندارند , من اعتقاد و باور زیادی دارم. موف باشید.
با سلام من یک جوان 32 ساله هستم میخواهم برای ثبت شرکت بازرگانی و بهترین نوع آن سوال بکنم؟ برای مناطق آزاد تجاری ارس و بازرگان میخواهم تا حد امکان بصورت مستقل و تا حد امکان از افراد خانواده و افراد مطمئن و خیلی نزدیک برای اعضای شرکت استفاده کنم. برای سابقه شرکت راه آهسته و پیوسته و پیگیر و خیلی موفق را دنبال میکنم. میخواهم شرکتی داشته باشم که در مناطق ازاد تجاری ارس و بازرگان برای اینده فعالیت داشته باشم و این شرکت بعد ها بدلایل مختلف منحل نشود و سابقه کاری شرکت از بین هم نرود. ممنون میشوم در مورد نحوه ثبت شرکت موارد خیلی ریز و دقیق را باهم بررسی و راهنمایی بفرمایید. دوست دارم سختگیرانه و بصورت مدبرانه شرکت را اداره نمایم. من به خیلی مواردی که خیلی ها اعتقاد کمی دارند و یا ندارند , من اعتقاد و باور زیادی دارم. موف باشید.
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 25/08/1392        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام بسیار ممنونم از اینکه در سریعترین زمان ممکن جواب دادین خیلی امیدوار شدم به این سایت در ضمن من از شما خواهشمندم اگر امکان دارد نمونه قرارداد مدیر فروش را برایم ارسال فرمایید بسیار بسیار ممنون خواهم شد.
با سلام بسیار ممنونم از اینکه در سریعترین زمان ممکن جواب دادین خیلی امیدوار شدم به این سایت در ضمن من از شما خواهشمندم اگر امکان دارد نمونه قرارداد مدیر فروش را برایم ارسال فرمایید بسیار بسیار ممنون خواهم شد.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 31/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام جناب اقای لطفی در رابطه با موضوع پایان نامه لطفا راهنمایی فرمایید.
سلام جناب اقای لطفی در رابطه با موضوع پایان نامه لطفا راهنمایی فرمایید.
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من حسابدار یکی شرکت هستم واخیرا ما با یکی از بانکهایی که حساب جاری داریم مذاکراتی داشتیم برای گرفتن یک وام.بانک یک فرم جلوی ما گذاشت که توی اون چندین گزینه نوشته شده بود این گزینه ها عبارت بودند از: 1-ارائه وام بر اساس اظهارنامه2 ودفاتر قانونی2-ارائه وام بر اساس تراز3-ارائه وام بر اساس دفاتر واقعی4-ارائه وام بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده5-ارائه وام بر اساس رهن و وثیقه به هر حال ما بر اساس تراز در خواست وام دادیم وبانک مجددا درخواست کرد که یک حسابدار رسمی تائید کنه.ما هم شروع کردیم به زنگ زدن که نکات جالبی برخوردیم: 1-برخی حسابدار رسمی ها اصلا قبول نمی کردن ومی گفتن بر اساس دفاتر واقعی نمی توانیم2-برخی ها می گفتن بر اساس هر چیزی که بخوای گزارش می دهیم 3-برخی ها می گفتن اگر ترازت مبتنی بر نظام وسیستم واقعی باشد گزارش می دهیم بلاخره ما حسابدار رسمی خود را که از طریق شرکتهای خدمات مالی بود پیدا کردیم و بر اساس تراز (که به صورت صوری تهیه شده بود) به ما گزارش حسابرسی دادند.همین موضوع ساده برای من مشخص کرد که چقدر بانکهای ما بدون کنترل وبر اساس مبانی مختلف است وچقدر سیستم حسابرسی کشور دارای نقص است بدیهی است که از این سیستم که نظارت وکنترلی بر آن نیست هر فساد واختلاس و سوء استفاده ای بیرون می آید.به هر حال ما کارمان راه افتاد وبسیاری از دیگران نیز بر همین منوال کارشان راه می افتد .می خواستم نظر شما را در این خصوص بپرسم که چه باید کرد.؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 05/10/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سایت خیلی مزخرفی دارین
سایت خیلی مزخرفی دارین
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 12/10/1389        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا برای راه اندازی دفتر پلیس +10 وام یا تسهیلات ویزه ای در نظر گرفته شده است ؟ و از چه ارگانی باید مجوز دریافت نمود؟ تفاوت این دفاتر با دفاتر پیشخوان دولت در چیست
با سلام آیا برای راه اندازی دفتر پلیس +10 وام یا تسهیلات ویزه ای در نظر گرفته شده است ؟ و از چه ارگانی باید مجوز دریافت نمود؟ تفاوت این دفاتر با دفاتر پیشخوان دولت در چیست
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من ی سوال داشتم. میخواستم ببینم که آیا این امکان وجود داره که مرد تعهدی محضری بده که تحت هیچ عنوانی همسرش را ممنوع الخروج نکنه؟ آخه من خانمم ایران نیست. در حال حاضر مقداری مشکل در زندگی ما پیش اومده و همسرم بخاطر اینکه میترسه من اونو ممنوع الخروج کنم ایران نمیادو در حالیکه من اصلا قصد چنین کاری رو ندارم و خیلی تمایل دارم تا ایشان ب ایران آمده تا بتونیم مشکلاتمونو حل کنیم. برای همین کار من میخوا بتونم بطور قانونی به ایشان تضمین بدم که هرگز و تحت هیچ شرایطی ایشان را ممنوعالخروج نمیکنم. در واقع میخوام این حق رو از خودم بگیرم. تا اون خیالش راحت بشه. لطفا منو راهنمایی کنید. ممنون
سلام من ی سوال داشتم. میخواستم ببینم که آیا این امکان وجود داره که مرد تعهدی محضری بده که تحت هیچ عنوانی همسرش را ممنوع الخروج نکنه؟ آخه من خانمم ایران نیست. در حال حاضر مقداری مشکل در زندگی ما پیش اومده و همسرم بخاطر اینکه میترسه من اونو ممنوع الخروج کنم ایران نمیادو در حالیکه من اصلا قصد چنین کاری رو ندارم و خیلی تمایل دارم تا ایشان ب ایران آمده تا بتونیم مشکلاتمونو حل کنیم. برای همین کار من میخوا بتونم بطور قانونی به ایشان تضمین بدم که هرگز و تحت هیچ شرایطی ایشان را ممنوعالخروج نمیکنم. در واقع میخوام این حق رو از خودم بگیرم. تا اون خیالش راحت بشه. لطفا منو راهنمایی کنید. ممنون
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 25/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا دادن پورسانت از فروش به جای اضافه کار که کمتر یا بیشتر از اضافه کار باشد قانونی است؟لطفا ماده قانونی آن را ذکر نمائید
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 12/11/1389        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ حدود هشت سال است درایستگاه مخابراتی نگهبانم در دورترین نقطه بالای کوه همکارگرامی عیدت مبارک
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 02/01/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  57  56  55  54  53  52  51  50  49  48  47  46  45  44  43  42  41  40  39  38  37  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )