فهرست اطلاعات

  • مقالات
بنیانگذار یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان
اوتو بئیشیم بنیانگذار فروشگاه‌های زنجیره‌ای مترو‌، میلیاردری آلمانی است که با ثروت 6/3 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و چهل و نهم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سرگذشت دستگاه‌های ویدئوی خانگی
شرکت آیوا یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت محصولات صوتی شامل دستگاه‌های استریو پخش صدا، سیستم‌های استریو کوچک، مینی‌دیسک پلیرها، دستگاه پخش سی دی و نوار کاست و سیستم‌های پخش مخصوص اتومبیل‌ها است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین کارخانه تولید غلات صبحانه
کلاگز بزرگ‌ترین کارخانه تولید غلات صبحانه (سریل) در دنیا است. محصولات کلاگز در 19 کشور تولید می‌شود و در بیش از 160 کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری سرشناس در دولت روسیه
پیوتر آون رییس بزرگترین بانک خصوصی روسیه و یکی از زیرمجموعه‌های بزرگ گروه آلفا، بانک آلفا است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کسب‌وکار خانوادگی در صنعت جواهر
شرکت جواهری بن بریج یکی از خرده‌فروشان صنعت جواهرات و ساعت است که بیش از 70 مغازه در 11 ایالت غربی آمریکا دارد. اکثر مغازه‌های شرکت در مراکز خرید واقع است. تجارت خانوادگی بریج اکنون توسط نسل چهارم این خانواده مدیریت می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
عشق به یادگیری راه میلیاردر شدن
هرمان اشنابل مالک 60 درصد سهام شرکت هلم، یکی از شرکت‌های مستقل پیشتاز در بازاریابی مواد شیمیایی جهان با فروش 7/12 میلیارد دلار، است. وی با ثروت 7/3 میلیارد دلار در سال 2010 به عنوان دویست‌و‌چهل و هفتمین فرد ثروتمند جهان معرفی شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا مایلید ثروتمند شوید؟!
«پول که تو خیابان نریخته‌!!» «من هرگز کار خوب پیدا نمی‌کنم‌». «من هیچ وقت پول در نمی‌آورم‌». «لیاقتش را ندارم‌». کدام یک از این اعتقادها، باور شماست‌؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین کارفرما در قزاقستان مهاجری کره ای است
ولادیمیرکیم، رییس و بزرگ‌ترین سهامدار شرکت تولیدکننده مس کازخامیس، در سال 2010 از سوی مجله فوربز با ثروت 7/3 میلیارد دلار به عنوان دویست و چهل و هفتمین ثروتمند جهان معرفی شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
فروش گل خشک و موفقیت در بازار
فروشگاه مایکلز، در شمال آمریکا به فروش لوازم هنری و دکوراسیون خانه مشغول است. ‌این شرکت در تجارت‌های خرده و عمده فروشی زیادی که همگی توسط زنجیره مایکلز هدایت می‌شود، فعالیت دارد و دارای 850 مغازه در‌ایالات متحده و کانادا است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری لهستانی در املاک و مستغلات آمریکا
ساموئل زل کارآفرین آمریکایی در زمینه املاک و مستغلات است. مجله فوربز در سال 2010 زل را با برآورد ثروت 3/8 میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و هفتم ثروتمندان جهان قرار داد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
باسابقه‌ترین خودروساز ژاپن
سوبارو یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور ژاپن و زیرمجموعه شرکت FHI است. سوبارو در زبان ژاپنی به معنی یکی کردن و گردآوردن دور هم است. نشان ‌این خودروساز، اشاره به گروه شش تایی ستارگان خوشه پروین در صور فلکی دارد که در زبان ژاپنی به نام موتسورا بوش خوانده می‌شود. لوگوی شرکت مجموعه‌ای از شش ستاره است که بزرگ‌ترین آن FHI و پنج ستاره دیگر نماد شرکت‌های تابعه آن هستند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
برادران دوقلو با مهارت‌های مکمل در مدیریت و پزشکی
آندریاس و توماس استرونگمان برادران دوقلوی میلیاردر آلمانی هستند که هر کدام با ثروت 8/3 میلیارد دلار در سال 2010 به طور جداگانه از سوی مجله فوربز در رده دویست و سی و هفتم ثروتمندان جهان قرار گرفتند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خانواده خیر روسی،‌ ثروتمندانی شناخته شده در نیویورک
پل میل‌استاین میلیاردری خودساخته در صنعت املاک و مستغلات و مهاجرت بود که در آغاز سال 2010 از سوی مجله فوربز با ثروت 8/3 میلیارد دلار در رتبه دویست و سی و هفتم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری منصف از شرکت کوهلبرگ کراویس رابرتز
جورج رابرتز میلیاردر آمریکایی است که ثروت خود را از مدیریت مالی به دست آورده است. وی در سال 2010 با ثروت 8/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و سی و هفتمین ثروتمند جهان معرفی شد. رابرتز به همراه پسر خاله‌اش هنری کراویس و جروم کوهلبرگ شرکت کوهلبرگ کراویس رابرتز (KKR) را در سال 1976 تاسیس کردند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
به مدیران توصیه می‌شود ,مانند مهندسان بیاندیشید
از توصیه‌های ساشا گورک کارآفرینی موفق برای بقای کسب و کار شما: «فقط به بازخورد مشتری اعتماد نکنید وبا صرف مدت زمانی مناسب به محاسبه ریسک وبررسی آن بپردازید.»
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
سحرخیز واقعا کامرواست
یافته: انسان‌هایی که صبح‌ها کارآیی بالاتری دارند، موقعیت بهتری برای کسب موفقیت حرفه‌ای دارند. دلیل‌این امر آن است که‌این‌گونه افراد نسبت به کسانی که در ساعات غروب و شب کارآیی بالاتری دارند، مشارکت فعالانه‌تری در امور دارند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موسس میلیاردر اینتل
گوردون مور یکی از بنیان‌گذاران، رییس سابق و مدیر عامل شرکت اینتل است. وی با ثروت 3.8 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز در سال 2010 در جایگاه دویست و سی و هفتم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شرکتی که از دو خط تلفن عمومی در خانه راه‌اندازی شد
شرکت تلفن سنچوری، یکی از معدود شرکت‌های باقی مانده در‌ایالات متحده است که خدمات ارتباطات تلفنی را برای 5/2 میلیون مشتری در 22 استان ارائه می‌دهد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موفقیت از راه
در سال 1789 در دوران انقلاب فرانسه، «مارکی دولسر» (Marquis de Lessert) نجیب زاده فرانسوی، چشمه کاشا در اویان له بن را کشف کرد. او باور داشت که خلوص‌این آب، بسیاری از دردها و بیماری‌های مزمن وی را درمان کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پسر میلیاردر دیگر خانواده جانسون
روپرت جانسون پسر به همراه برادرش،‌ چارلز جانسون پسر، رییس صندوق سرمایه‌‌گذاری مشترک (mutual fund) منابع فرانکلین است. مجله فوربز در سال 2010 روپرت جانسون پسر را با ثروت 8/3 میلیارد دلار در جایگاه دویست و سی و هفتمین ثروتمند جهان معرفی کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .