فهرست اطلاعات

  • مقالات
زمین‌داری دیگر از هنگ‌کنگ
ژوزف لائو یکی از بزرگ‌ترین مالکان زمین در هنگ‌کنگ با ثروت 8/5 میلیارد دلار صد و بیست و نهمین فرد ثروتمند در جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
دومین تولیدکننده خودروهای کوچک
سوزوکی موتور، یک کارخانه چند ملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در هاماماتسو ژاپن واقع شده است و اتومبیل‌های کوچک، شاسی بلندهای قدرتمند، موتورسیکلت، خودروهای چند منظوره، موتور قایق های دریایی، ویلچر و انواع موتورهای احتراق داخلی کوچک تولید می‌کند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردر غیرسلطنتی عربستان
صالح الرجاحی بزرگ‌ترین برادر در خانواده الرجاحی با ثروت 8/5 میلیارد دلار در جایگاه صد و بیست و نهم ثروتمندان جهان در فهرست سال 2010 فوربز قرار دارد. او یکی از موسسان بانک الرجاحی و پس از برادرش سلیمان دومین مالک عمده این بانک خانوادگی است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کروکودیل سبز لاگوست
کمپانی لاگوست در سال 1933 میلادی توسط رنه لاگوست و آندره ژیلر در کشور فرانسه آغاز به کار کرد. ژیلر مالک و مدیر یک شرکت بزرگ تولید لباس‌های کشباف در فرانسه بود. آنها نام شرکت را لاگوست گذاشتند که در ترجمه لغتی به معنی اصلی یا ضروری می‌باشد.‌ این شرکت در ابتدا شروع به تولید لباس‌های تنیس کرد و برای تبلیغات خود نیز یک آرم کروکودیل طراحی نمود که در زمین‌های تنیس از آن استفاده می‌کردند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
همسو با انقلاب تجاری قرن21
ماسایوشی سان، میلیاردر ژاپنی- کره‌ای که کنترل بنگاه مخابرات و اینترنت سافت‌بانک را به دست دارد، با ثروت 9/5 میلیارد دلار صد و بیست و هفتمین میلیاردر جهان در سال 2010 است. او موسس و مدیرعامل سافت بانک کپیتال و مدیرعامل شرکت سافت بانک موبایل است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خانواده مصری مالک بزرگ‌ترین شرکت خصوصی در مصر
ناصف ساویریس جوان‌ترین پسر موسس شرکت اوراسکام، اونسی ساویریس است. این میلیاردر مصری با ثروت 9/5 میلیارد دلار صد و بیست و هفتمین میلیاردر دنیا است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
امپراتور کار آفرینی(47)
آیا قادر به پیش‌بینی مشکلاتی که بر سر راه شما قرار دارد هستید و می‌دانید چگونه باید بهترین نیروی کار را به استخدام خود درآورید؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
پس‌انداز راه میلیاردر شدن جک تیلور
جک تیلور مالک و بنیانگذار شرکت غول پیکر خودروهای کرایه‌ای انترپرایز است. او با ثروت 6 میلیارد دلار صد و بیست و سومین میلیاردر جهان در سال 2010 است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مختصری درباره سانتو دومینگو
جولیو ماریو سانتو دومینگو با ثروت 6 میلیارد دلار در جایگاه صد و بیست‌وسوم میلیاردرهای جهان در سال 2010 قرار دارد. او در سال 2010 از سوی مجله فوربز به عنوان دومین فرد ثروتمند کلمبیا معرفی شد. سانتو دومینگو، مالک گروه سانتو دومینگو است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خانم ثروتمند سوئدی، وارث گروه بزرگ خانوادگی
آنتونیا جانسون یکی از ثروتمندترین زنان سوئد با ثروت 6 میلیارد دلار صد و بیست و سومین میلیاردر جهان است. او وارث گروه خانوادگی اکسل جانسون، یک مجموعه شرکت تجاری متنوع ‌است که توسط جد وی در سال 1873 تاسیس شده بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
خرید مرتع در آمریکا آغاز راه فیلیپ آنشوتز
فیلیپ آنشوتز کارآفرینی آمریکایی است که با ثروت 6 میلیارد دلاری خود که از سرمایه‌گذاری‌های مختلف به‌دست آورده، در جایگاه صد و بیست و سوم میلیاردرهای جهان در سال 2010 قرار دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردری از صنعت فولاد روسیه
آلکساندر آبراموف رییس شرکت بزرگ فولاد ارواز، بزرگ‌ترین تولید‌کننده فولاد روسیه است. او با ثروت 1/6 میلیارد دلار در جایگاه صد و بیست‌و‌یکم فهرست میلیاردرهای فوربز در سال 2010 قرار دارد. آبراموف ثروت خود را از صنعت فولاد و معدن به‌دست آورده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
میلیاردها-مدیرعامل وفادار گوگل
دکتر اریک اشمیت مدیرعامل، رییس هیات‌مدیره و مدیر اجرایی شرکت گوگل و از اعضای هیات‌مدیره شرکت اپل (Apple) است. اشمیت همچنین عضو هیات معتمده دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه پرینستون است. او با ثروت 3/6 میلیارد دلاری صد و هفدهمین میلیاردر جهان در سال 2010 است. ثروت اشمیت در سال گذشته به میزان 9/1 میلیارد دلار افزایش یافته است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بزرگ‌ترین اپراتور تلویزیون کابلی آمریکا
«رالف جول رابرتس» در 13 مارس 1920 متولد شد و در سن 43 سالگی با جواب مثبتی که به پیشنهاد خرید اولین سیستم کابلی «پیت ماسر» در می‌سی‌سی‌پی داد، به همراه دانیل آرون و جولیان برودسکای، شرکت سیستم‌های کابلی آمریکا (American Cable Systems) را راه‌اندازی کرد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
کسب ثروت از شرکت دارویی
کرت آنگلهورن از نوادگان فردریش آنگلهورن موسس شرکت آلمانی شیمیایی BASF است که با ثروت 3/6 میلیارد دلار صد و هفدهمین میلیاردر جهان در سال 2010 محسوب می‌شود. شرکت BASF در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت شیمیایی در جهان است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راههای جذب پول و ثروت
با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود قادرید تا اندوخته ی مالی خود را افزایش دهید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آیا میتوان خوشبختی را با پول خرید؟
در پژوهش های اخیر، برخی از محققان واقتصاد دانان بر این باورند که میان پول و خوشبختی ارتباط مستقیمی وجود دارد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
ترس از شکست: عامل نابودی موفقیت
آزمون و خطا معمولاً جزء اولین راه های برطرف کردن مشکلات زندگی است. اما با این وجود خیلی از افراد چون خیلی از تجربه خطا واهمه دارند، از انجام آزمون خودداری می کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
جدیت زیاد میتواند منجر به تخریب موفقیت شود
آیا کار کردنتان با لذت همراه است؟ آیا از اینکه مشغول انجام کار فعلی خود هستید، خوشحال هستید؟ آیا از اینکه هر روز صبح به منظور انجام کار خود از خواب بیدار میشوید، لذت می برید؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
یک ژاپنی، شوالیه افتخاری بریتانیا
خانواده موری یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ژاپنی است و آکیرا موری به همراه خانواده‌اش با ثروت 3/6 میلیارد دلار در جایگاه صد و هفدهم فهرست میلیاردرهای سال 2010 فوربز قرار دارد. آکیرا به همراه برادرش مینورو هر دو میلیاردرهایی هستند که ثروت اولیه خود را از پدرشان به ارث برده‌اند؛
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
460 ردیف در 23 صفحه
   << بعدی  23  22  21  20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10  9  8  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .