فهرست اطلاعات

  • مقالات
بازارگردانها و نقش آنها در روند معاملات
به عنوان مثال زمانی که انبوه سفارشات فروش وجود دارد متخصصان بازار متعهد به خرید سهام جهت تثبیت قیمت هاست.) اما از آنجایی که مبالغ قابل توجهی سرمایه مورد نیاز است تا متخصصان بازار یا بازارگردان های انفرادی به انجام وظایف خود بپردازند، در اغلب موارد آنها تحت پوشش شرکت ها سازماندهی می شوند
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
عوامل روانی تأثیر گذار بر سرمایه گذاری در بورس
این مقاله برای شناخت عوامل روانی تاثیرگذار بر قصد افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران است. از نظر نگارنده در فضای کنونی حاکم بر بازارهای سرمایه ایران و جهان، تجزیه و تحلیل عوامل تاثیر‌گذار روانی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آشنایی با مشاوران سرمایه‌گذاری مشاوران پذیرش و مشاوران عرضه اوراق بهادار
حرفه مشاور سرمایه‌گذاری به دهه 1920 برمی‌گردد. تا پیش از آن توصیه‌ها و رهنمودهای مربوط به سرمایه‌گذاری معمولا از طریق حسابداران، وکلا یا کارگزاران ارائه می‌شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
راههای جذب پول و ثروت
با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود قادرید تا اندوخته ی مالی خود را افزایش دهید.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روش سازماندهی یک تیم مدیریت سرمایه
همه ی کارها را به درستی انجام داده اید. پولی به دست آورده اید، عاقلانه سرمایه گذاری کرده اید، پس انداز کرده اید، و درآمدتان را هم هوشیارانه خرج میکنید. اما مشکلی وجود دارد: برای کنترل و پیشبرد ثروتتان به اندازه کافی وقت ندارید. چه باید بکنید؟ اگر می خواهید به طریقی حرفه ای ثروتتان را به کار بیندازید، اداره امور را به یک تیم برنامه ریزی و مدیریت سرمایه بسپارید
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
اصول ساده وارن بافت برای کسب ثروت
هر ساله در ماه فوریه، فهرستی ۶۰نفره از بزرگترین خبرهای جهان و به دنبال آن در ماه مارس فهرستی از ثروتمندترین افراد جهان توسط مجله آمریکایی و معتبر فوربس (Forbes) منتشر میشود. در نتایج منتشرشده سال گذشته این مجله اقتصادی، تنها یک اسم در هر دو فهرست به چشم میخورد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چطور پولدار می‌شوید؟
در این‌که همه‌مان دنبال پول هستیم و می‌خواهیم راحت زندگی کنیم، هیچ شکی نیست.اما قبل از هر چیز باید بدانیم که بعد از داشتن مال و اموال فراوان که برای‌مان رؤیایی بزرگ است، چه کار می‌خواهیم بکنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بهترین شیوه‌ سرمایه‌گذاری پس از هدفمندی
این روزها یکی از پرسش‌های عمده مردم این است که پس از هدفمندی یارانه‌ها کدام بازار برای سرمایه گذاری سودآورتر است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازدهی حق تقدم‌های استفاده نشده
در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که در روند افزایشی قیمت‌ها در بازار سرمایه خرید حق تقدم سهم بهتر است یا خرید خود سهم؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه سرمایه‌گذاری کنیم؟
عصر به خیر دوستان سرمایه‌گذار! امروز یک درخواست ویژه دارم. لطفا آن را جدی بگیرید. من از حامیان این کنفرانس و همه حضار می‌خواهم که دستگاه‌های ضبط صوت خود را خاموش کنید تا بتوانید آزادانه و بی‌پرده راجع به چند مساله بسیار حساس صحبت کنیم.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
از اشتباهات بزرگ بپرهیزید
حتی بهترین سرمایه‌گذارها هم ایـن اشتباه بزرگ را مرتکب می‌شونـد مراقب باشید شما آن را انجام ندهید من شخصا تنها یک قانون برای خودم دارم: از اشتباهات بزرگ بپرهیز.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
جنبه‌هایی از ابزارهای مالی جدید که کمتر دیده شده‌اند
شاید فکر کنید که دیگر شکی وجود ندارد که نوآوری‌های مالی مشکل‌زا هستند. اما بانکداران، سرمایه‌گذاران و افراد خیّر این طور فکر نمی‌کنند زیرا می‌دانند که با استفاده از ابزارهای مالی جدید و مبتکرانه می‌توان وضع فقرا را بهبود داد و اهداف اجتماعی را پیش برد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تفاوت‌های قانون قدیم و جدید بانکداری
پیش‌نویس قانون جدید عملیاتی بانکداری بدون ربا در حالی منتشر شد که عمده‌ترین تفاوت این قانون در نظر گرفتن شرایط جدید از جمله حضور بخش خصوصی در عرصه پولی کشور است، چراکه قانون قبلی در سال 1363 به تصویب رسید ولی اولین بانک خصوصی در سال 1380 پا به عرصه گذاشت
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
شما چقدر عقلایی هستید؟
در اینجا یک آزمون کوچک برایتان در نظر گرفته‌ام تا معلوم شود شما چقدر عقلایی رفتار می‌کنید. قبل از پاسخ به هر سوال یک نفس عمیق بکشید (سوالات بعدی را هم نگاه کنید!)
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه مانند یک سرمایه‌گذار فکر کنید
پیش از آنکه به عنوان یک‌ کارآفرین به منبع مالی خوبی برای فعالیت اقتصادی خود دسترسی بیابید باید بدانید چه پرسش‌هایی از شما می‌شود و منظور از آنها چیست.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روش‌های تحلیل‌گری قیمت سهام
هر اندازه که بینش و درک سرمایه‌گذاران و معامله گران در تحلیل‌گری قیمت سهام افزایش یابد از رکودهای ‏لحظه‌ای، ‏ترقی قیمت‌ها به‌صورت حبابی و واکنش‌های نابهنگام در معاملات جلوگیری می‌کند و نه تنها شفافیت و ‏روشنگری در ‏معاملات را تقویت می‌کند بلکه بازار را به سمت و سوی کارا بودن سوق خواهد داد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روشهای تحلیل گری قیمت سهام در بورس اوراق بهادار
یکی از عواملی که در توسعه و رشد بازار سرمایه نقش موثری دارد آشنایی سرمایه گذاران و معامله گران بازار سرمایه با روشهای تجزیه و تحلیل اوراق بهادار و افزایش توان تحلیل گیری آنها است .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه در مسیر درست سرمایه‌گذاری حرکت کنیم
اغلب شنیده می‌شود که سهام و دارایی‌های مالی تنها برای افراد حرفه‌ای یا معامله‌گران باتجربه سودمند است و بیشتر سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تجاری خود به موفقیت نمی‌رسند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بحران مالی و نقش ارزشهای متعارف‏
اخیرا پوشش رسانه ای زیادی در خصوص حسابداری ارزش متعارف (Mark to market) یا مارک تو مارکت ( fair value ) در کشورهای بحران زده مالی شنیده می شود. در حالی که برخی ازمفسران در روزهای اخیر استفاده از ارزشهای متعارف را برای ارزشیابی دارائیهای مالی شرکتها وبنگاهای آسیب دیده از بحران اخیربازارهای مالی توصیه می نمودند برخی دیگر استفاده از آن را در شرایط کنونی به عنوان نکته منفی تلقی می کردند که اوضاع را نه تنها بهتر نخواهد کرد بلکه به تشدید بحران نیز دامن خواهد زد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هر آنچه باید درباره بحران مالی بدانید
بحران مالی ونتایج حاصل از ان بسیاری از افراد را حتی متخصص وحرفه ای را دچار سردر گمی می نماید.در مقاله حاضر لویت ما را در این مورد راهنمایی نموده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
123 ردیف در 7 صفحه
   << بعدی  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه ها


تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .