فهرست اطلاعات

  • مقالات
ذهن ناخودآگاهتان را از نو برنامه‌ نویسی کنید
خیلی مهم است که این واقعیت را درک کنید: برای اینکه بتوانید یک تغییر بادوام در عادات، افکار، ایده‌ها، نگرش، جهان‌بینی و عقایدتان ایجاد کنید، باید الگوهایی که در ذهن ناخودآگاهتان هست را تغییر دهید. برنامه‌نویسی ذهن ناخودآگاه به نظر ترسناک می‌رسد ولی کاملاً امکان‌پذیر است. تکنیک‌هایی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم، به شما ‌آموزش می‌دهد چطور قدم به قدم قدرت ناخودآگاهتان را با چند دقیقه در روز وقت گذاشتن، به دست بگیرید. اعمال کردن این تکنیک‌ها نیازمند زمان، تمرین و پشتکار است. البته این سه عامل فقط زمانی معنا پیدا کرده و شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کند که بدانید چه می‌کنید.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
۱۵ موردی که افراد شاد هیچوقت به آنها اهمیتی نمیدهند
شادی یک وضعیت ذهنی است. افرادی که واقعاً شاد و خوشبخت هستند حتی در منفی‌ترین زمان‌های زندگی‌شان ذهنیت مثبت خود را حفظ می‌کنند. این افراد خوشبین، با اخلاقیات بسیار قوی و صداقت و راستی بالا هستند. آنها نسبت به همه مهربان، دوست‌داشتنی، باملاحظه و بامحبت هستند. وقتی به آنها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تا چه اندازه بااعتمادبه‌نفس، راضی و با آرامش هستند. چیزی که تا این اندازه آنها را مثبت نگه می‌دارد این است که به یک سری مسائل کوچکترین اهمیتی نمی‌دهند.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
10 قانون معنوی موفقیت که یادتان رفته
زندگی، موفقیت آمیز بودن دروسی است که باید برای فراگرفته شدن، آنها را زندگی کرد. __هِلن کِلِر
مصطفی عبدی
مصطفی عبدی
چطور طبق درآمد تان زندگی کنید
بعضی‌ها یعنی درواقع خیلی‌ها اینطورند. بیشتر از درآمد و مقدار پولی که پس‌انداز می‌کنند، خرج می‌کنند و هر روز بیشتر و بیشتر خودشان را بدهکار می‌کنند. افتادن در دام چنین عادتی خیلی آسان است و بیرون آمدن از آن نیاز به کمی برنامه‌ریزی و نظم دارد.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
۹ دلیل که نشان می دهد باید طرز فکر خود را عوض کنید
این افکار خودمان است که کمکمان می‌کند یا به ما ‌آسیب می‌زند. وقتی فکر ما تغییر می‌کند، همه چیز در دنیای بیرون آرام‌آرام شروع به تغییر می‌کند. «یک اثر هنری فوق‌العاده، زیبا و گرانبها جلوی رویت است! بسیار استادانه و پرجزییات درست شده – زحمت شبانه‌روزی از هنر و فداکاری! رنگ‌ها و بافت‌های آن مثل هیچ چیز دیگر نیست. چنان درخششی دارد که چشم را خیره می‌کند. بااینحال تو انتخاب میکنی که چشمانت را به مگس سیاه ریزی بدوزی که روی آن نشسته است. چرا باید اینکار را بکنی؟»
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
ارتباطات درون سازمانی و روان شناسی اجتماعی
تبادل اطلاعات حرفه ای و رابطه کاری در محیط های اداری و سازمانی هم چون سایر روابط انسانی در جامعه ما از جنبه های گوناگون دچار اختلال می باشد . دو راهکاری که امروزه به کارگیری آن ها در محیط های سازمانی و کسب و کار ضروری به چشم می آید و خواه ناخواه ، دیر یا زود ، به خودی خود ، گسترش هنگفتی خواهد یافت لزوم کاربرد یافته های روان شناختی و به کارگیری سایت های اجتماعی و سامانه های ارتباط جمعی در محیط های سازمانی ، ایستگاه های کاری و فضای کسب و کار می باشد .
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
ویژگی افراد موفق را بشناسیم
افراد موفق همیشه سعی می‌کنند به شکل‌های مختلف به اهداف خودشان دست پیدا کنند. این افراد خصوصیت‌هایی دارند که باعث می‌شوند از سایرین متمایز باشند. به‌تازگی گروهی از محققان دانشگاه Strayer کشور آمریکا تحقیقاتی انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که افراد موفق سعی می‌کنند که به‌هدف‌های شخصی خودشان دست پیدا کنند. این افراد با رسیدن به هدف‌های شخصی خودشان می‌توانند روی افراد دیگر هم تاثیرگذار باشند. این موفقیت در زمینه‌های مختلف مانند سلامت فیزیکی و روحی، خانواده و حتی شغل بوده است. البته شاید آن‌ها در کار خودشان خوب نباشند، اما از انجام دادن آن بسیار راضی هستند.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
در مورد اهدافتان حرف نزنید!
تصور کنید که درکافه اى کنار دوستانتان مشغول صحبت کردن درباره مسائل کارى و زندگیتان هستید. هرکدام مشتاقانه درباره موفقیت ها و دستاوردهایتان در زندگى صحبت میکنید. وقتى نوبت به شما میرسد ، ناخودآگاه تصمیم میگیرید درمورد رویاها و اهدافتان و برنامه هایى که براى رسیدن به آنها دارید ، صحبت کنید.. میگویید:"احساس میکنم وقتش رسیده که کسب و کار شخصى خودم را راه بیاندازم ، میخواهم خودم را در اتاق کارم حبس کنم ، سخت کار کنم تا به هدفم برسم .حتما موفق میشم ، از حالا به خاطر این موفقیت خوشحالم"
شرکت موج برتر اندیشه
شرکت موج برتر اندیشه
چرا بعضی آدم ها هرگز موفق نمی شوند؟
در کتاب"بهترین فروشنده ی دنیا" اثر اُ.جی مندینو به واقعیت خیلی مهمی اشاره شده بود که می گفت: "از میان هزار شخص دانا، ۲ نفر موفقیت را با کلامی مشابه تعریف خواهندکرد، اما شکست همیشه به یک طریق توصیف می شود.
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
کلید رابطه سالم بین زوج ها
زوج های سالم و خوشبخت، بر اساس رموزی با هم ارتباط دارند که بسیاری از ما تجربه اش را نداریم.... من پرس و جوی زیادی درباره اینکه روابط سالم چه شکلی هستند و یا اینکه قرار است چه شکلی باشند کرده ام. پاسخ ساده این است که برای هر زوجی متفاوت به نظر می رسد. اگرچه، من سالها قبل متوجه شدم که اگر ما در کنار والدینی که شیوه های شگفت انگیز ارتباطی نداشته اند، رشد کرده باشیم، پس واقعا هیچ جای دیگری نمیتوانیم زوج سالمی را پیدا کنیم تا این مهارت را از آنها بیاموزیم. این بیان می کند که زوج های سالم و خوشبخت، بر اساس رموزی با هم ارتباط دارند که بسیاری از ما تجربه اش را نداریم. بنابراین امیدوارم که مقاله زیر بتواند ایده هایی عمومی در رابطه با کارکرد زوج های سالم به شما ارائه بدهد اگرچه جزییاتش میتواند تاحدودی توسط هر یک از زوجین تکمیل شود.
امیر کشاورزی
امیر کشاورزی
رهایی از تنفر
تنفر دشتن از مردم، مانند از پی سوزاندن خانه است برای رها شدن از شریک موش (فازدیک) کینه به دل نگیرید – زندگی ما را بر زمین می زند کسانی که مایة دلگرمی ما هستند، ناامیدمان می کنند، دیگران حقوق ها را زیر پا می گذارند بعضی افراد کینه ای شدید به دل می گیرند از زندگی از افراد اما بعضی دیگر سرنوشت خودرا می پذیرند و دست به کار می شوند تا از زندگی بهترین بهره را بگیرند. شما می توانید خود را از کینه داشتن رها سازید.
کمال زرندی
کمال زرندی
بر طرف کردن غم و اندوه
انسان بدبین کسی است که وقتی گلها را می بوید، برای یافتن تابوت به اطراف خود می نگرد(اچ ال منکن) کم تر بدگمان باشید. فرد بدبین در زندگی هم افسرده و هم افسرده کننده است . بیشتر مردم در زندگی شان آنقدر ناراحتی دارند که لازم نباشد غم و اندوه شما را نیز به آن اضافه کنند. برای برطرف کردن این تمرینها را انجام دهید؟
کمال زرندی
کمال زرندی
راههای کاهش دادن استرس عبارتند
استرس پدیده ای مربوط به امروز نیست. حتّی زمانی که انسانها در غارها زندگی می کردند دچار استرس ناشی از گرسنگی، قحطی و طوفانها و غیره قرار می گرفتند. استرس به زبان ساده به آتش شباهت دارد خاکستر داغ که ما یا می توانیم آنرا کنترل کنیم و از شعله و حرارتش بهره ببریم و یا آنرا باد بزنیم و تبدیل به یک حریق عظیم کنیم. منابع زیادی برای استرس در زندگی امروز وجود دارد از شغل و تجارت گرفته تا آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک، امّا زندگی ما مجموعة انتخابهای ما است ما می توانیم زندگی شاد یا پر استرسی را برگزینیم.
کمال زرندی
کمال زرندی
چگونه با دیگران همدلی کنیم؟
* کاربرد نتایج همدلی * گام های همدلی * موانع همدلی * مراحل همدلی
سارا حسین پور ادی وند
سارا حسین پور ادی وند
زبان بدنی چیست؟
(در مکالمه به این نکته توجه کنید آنچه می گویید برای خودتان جالب تر است تا دیگران. (اندروزون)
کمال زرندی
کمال زرندی
قدرت توجه
(دوستان ما بیشتر بر واسطه جذابیت هایی که در ما می یابند، به ما علاقه مند می شوند تا جذابیت هایی که ما در آن ها می بینیم. (فالک گرویل)
کمال زرندی
کمال زرندی
اصوات اطمینان بخش چه تإثیری در جذبه دارند؟
دوستی، شادی را دو چندان می کند و غم وغصه را کاهش می دهد، زیرا کسی نیست که با سهیم کردن دوستانش در شادی، شادیش بیشتر نشده و با در میان گذاشتن غم و غصه اش کمتر نشود. (فراینس بیکن)
کمال زرندی
کمال زرندی
تکان سر چرا در مکالمات مهم است؟
گر سگی داشته باشید بعضی اوقات احساس می کنید او به شما گوش داده و شما را می فهمد به این دلیل است که می گویند سگ بهترین دوست است
کمال زرندی
کمال زرندی
پویایی چشم چیست؟
(دلیل این که ما دو گوش و یک زبان این است که بیشتر گوش کنیم و کمتر حرف بزنیم. (فیلسوفی از آتن 350 سال قبل از میلاد).
کمال زرندی
کمال زرندی
چگونه مردان را جذب کنید
مردان به آسانی قابل جذب شدن بوده و در صورت داشتن جذبه مثل موم در دستان شما قرار می گیرند تجربه نشان داده که اغلب زنان به مردانی که می خواهند جذبه داشته باشند مشکوک هستند زیرا ممکن است اهداف دیگری داشته باشند.
کمال زرندی
کمال زرندی
283 ردیف در 15 صفحه
   << بعدی  15  14  13  12  11  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )