فهرست اطلاعات

  • مقالات
مسائل حقوقی معاملات الکترونیکی سهام
انجام معاملات در بورس الکترونیک سبب افزایش سرعت عملیات، کاهش بوروکراسی و مهم‌تر از همه کاهش هزینه‌های معاملات شده و بدین ترتیب سهولت مشارکت در بازار بورس، سبب رونق بورس و کارایی شبکه اقتصادی می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موانع افزایش سرمایه شرکت های بورسی
سال 85 است. بحران کاهش قیمت‌ها مسوولان سازمان کارگزاران وقت را به تلاش برای شناسایی و مهار عوامل بروز بحران وادار ساخته است.آنچه که در میان این عوامل به چشم می‌خورد و انگشت اتهام به سوی آن نشانه می‌رود، افزایش سرمایه‌های سنگین شرکت‌های بورسی به ویژه شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که به‌زعم برخی از کارشناسان وقت،عامل رقیق شدن سهام و زمینه ساز افت بازار شده است آنچه که در میان این عوامل به چشم می‌خورد و انگشت اتهام به سوی آن نشانه می‌رود، افزایش سرمایه‌های سنگین شرکت‌های بورسی به ویژه شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که به‌زعم برخی از کارشناسان وقت،عامل رقیق شدن سهام و زمینه ساز افت بازار شده است و این سرآغاز ورود بحث افزایش سرمایه به مسیر ناهمواری است که ابتدا به دلی
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
مدیریت هزینه
پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را ناگزیر از تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و درعین حال با کمترین بهای تمام شده کرده است
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
هزینه یابی گسسته
مواد اولیه در یک شرکت تولیدی به‌طورعینی مراحلی را می‌گذراند که شامل خرید مواد، ارسال آن به فرایند ساخت، ایجاد تغییر در مواد و تبدیل آن به محصول نهایی و در نهایت فروش محصولا‌ت تکمیل شده به مشتریان است.سیستم ردیابی متوالی، پارادایم مسلط برتمامی سیستمها و روشهای هزینه‌یابی است که در حال ‏حاضر‌ً به‌کار گرفته می‌شود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
محاسبه هزینه سرمایه واحد تجاری
ایده «هزینه سرمایه» برای کاری که حرفه‌ای‌های مالی و حسابداری، مستقیم یا غیرمستقیم، به عنوان ‏بخشی از مشارکتشان در گروههای تصمیمگیری چندوظیفه¬ای متقابل انجام می‌دهند، نقشی اساسی ‏دارد.سه روش متفاوت تعیین میانگین موزون هزینه سرمایه برای شرکتهای مایکروسافت و جنرال­الکتریک منجر به نتایج متفاوتی برای هر یک از این شرکتها شد.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آثار اقتصادی و تأمین هدف‌های گزارشگری مالی
استانداردهای حسابداری ایران عمدتاً با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد، از جمله موارد مطابقت کامل، استاندارد حسابداری شماره 15 تحت عنوان<حسابداری سرمایه‌گذاریها>ست که با استاندارد بین‌المللی شماره 25 مغایرتی ندارد. اما با این حال نقائصی نیز دارد که نویسنده به ان اشاره نموده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
آثار بحران اعتباری بر استانداردهای بین‌المللی‎ ‎حسابداری
هر گاه بحران مالی در دنیا رخ می‌دهد یکی از حوزه‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد حسابداری و حسابرسی است. بحران 1929 آمریکا آثار زیادی بر روش‌های حسابداری در آمریکا داشت و بحران بی‌اعتمادی ناشی از رسوایی‌های مالی و سقوط انرون نیز در اقتصادهای آزاد آثار بسیار عمیقی برجا گذاشت.با تصویب قانون ساربینزاکسلی 2002 مسوولیت تدوین استانداردهای حسابرسی شرکت‌های بورسی آمریکا به یک نهاد بخش عمومی یعنی هیات نظارت بر شرکت‌های سهامی عام (PCAOB) واگذار شد. این مسوولیت قبلا به طور کامل به عهده بخش خصوصی یعنی انجمن حسابداران رسمی آمریکا بود.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بابای دارا و بابای نادار
کتاب بابای دارا، بابای نادار یکی ازپروفروش ترین کتاب های مدیریتی چند سال اخیر است. نویسندگان کتاب، روش های آموزشی مدارس را برای عصر حاضر مناسب و کافی نمی دانند و معتقدند که مدرسه ها کارمندپرورندو نه کارآفرین پرور،
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
128 ردیف در 7 صفحه
  7  6  5  4  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .