هم اکنون
با یکی از مشاوران رازنامه
گفتگو کنید

دسترسی در هر مکان
دسترسی در هر زمان
دسترسی به هر نوع مشاوره

هم اکنون
در رازنامه ثبت نام کنید
و 10 درصد تخفیف در اولین مشاوره دریافت کنید

مشاوره های محرمانه
مشاوره های تحصصی
تنوع در گروه های مشاوره

رازنامه را به دوستان خود معرفی کنید
به ازاء هر نفر
50000 تومان هدیه بگیرید
اطلاعات بیشتر

کسب درآمد نامحدود
امکان دریافت بصورت پول نقد
امکان استفاده از خدمات رازنامه

چگونه از رازنامه استفاده کنم؟

اپلیکیشن رازنامه را نصب کنید

ارائه خدمات مشاوره صرفا از طریف اپلیکیشن رازنامه امکان پذیر می باشد.دریافت اپلیکیشن رازنامه.

پروفایل مشاورین را مشاهده و مشاوره دلخواه خود را انتخاب کنید

با توجه به تنوع مشاورین و افزایش روز افزون مشاورین به این مجموعه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوال خود را از مشاور بپرسید

امکان پرسش سوال بصورت متنی، صوتی و تصویری فراهم می باشد. بر اساس زمان رد و بدل شده پیامها هزینه مشاوره محاسبه می شود.

چرا از رازنامه مشاوره بگیرم و رازنامه چه مزیتی به همراه دارد

استفاده در هر مکان

در هر کجای جهان که باشید با دسترسی به اینترنت می توانید از خدمات مشاوره رازنامه استفاده کنید. ما محدودیتهای جغرافیایی را حذف کرده ایم.

استفاده در هر زمان

بطور معمول ارائه خدمات مشاوره در ساعات کاری انجام می پذیرد، این نرم افزار ارائه خدمات مشاوره 24 ساعته، بدون محدودیت زمانی را امکان پذیر می سازد.

مشاوره سریع

برای تمامی ما بسیاری اتفاق افتاده است که در زندگی روزمره با مشکلاتی مواجه می شویم که نیاز می باشد در اسرع وقت با فرد متخصص مشورت نموده و تصمیم صحیح اتخاذ نماییم. توسط این نرم افزار در هر مکان و هر زمانی مشورت با افراد متخصص امکان پذیر می باشد.

Outline Free HTML5 Responsive Bootstrap Template

تنوع خدمات در حوزه های مختلف

در حال حاضر ارائه خدمات مشاوره در بسیاری از مشاغل رواج ندارد در رازنامه سعی بر آن شده تا طیف های وسیعی از متخصصین جذب و به کاربران خدمات مشاوره ارائه نمایند.

تنوع مشاوران در هر حوزه

در این سیستم تعداد بسیاری از مشاورین گرد هم آمده و اقدام به ارائه خدمات مشاوره می نمایند. لذا کاربران می توانند نسبت به مقایسه مشاورین اقدام نموده و مشاور دلخواه را انتخاب کنند.

استفاده ازمتخصصین با تجربه

سوابق کاری و تجربیات کلیه مشاوران مورد ارزیابی قرار گرفته است، لذا شما می توانید به متخصصین باتجربه در سطح جامعه دسترسی داشته باشید.

دریافت اپلیکیشن رازنامه

جهت دریافت خدمات مشاوره می بایست از نرم افزار رازنامه ویژه تلفنهای همراه استفاده کنید. در حال حاضر نسخه اندروید و نسخه وب رازنامه قابل استفاده می باشد. برای تلفنهای همراه با سیستم عامل IOS و WINDOWS نیز بزودی نرم افزار منتشر خواهد شد. تا زمان انتشار نرم افزار می توانید از نسخه وب رازنامه استفاده نمایید.

هم اکنون به خانواده رازنامه بپیوندید و از خدمات رازنامه استفاده کنید

  • از ما کمک بگیرد، ما به شما کمک می کنیم
    رازنامه
  • اگر به دلیل حساس و یا محرمانه بودن موضوع مشاوره، مراجعه حضوری برای شما سخت می باشد و یا ابراز احساسات برای شما دشوار است و یا از افرادی هستید که از مشاوره حضوری واهمه دارید و یا نمی خواهند هویت خود را افشا نمایید، همین حالا از خدمات مشاوره غیر حضوری ما استفاده نمایید
    رازنامه
  • مشاوره های انجام شده تضمین شده می باشند و هزینه مشاوره در صورت رضایت کاربر به مشاور پرداخت می شود در غیر اینصورت مشاوره مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت عدم کیفیت در مشاوره انجام شده هزینه به کاربر بازگردانده می شود.
    رازنامه

به جامعه مشاوران رازنامه بپیوندید

اگر یک متخصص با تجربه هستید و به ارائه خدمات مشاوره راه دور علاقه مند می باشید، همین حالا به رازنامه بپیوندید و از راه دور کسب درآمد کنید.

شرکت/سازمان خود را در رازنامه ثبت نمایید

در صورتیکه شرکت ثبت شده دارید می توانید اطلاعات شرکت خود را در رازنامه ثبت نموده و نسبت به انتشا آن برای عموم اقدام کنید، اطلاعات شما برای کاربران رازنامه نمایش داده خواهد شد.

به جامعه متخصصین رازنامه بپیوندید

شما می توانید عضو رازنامه شوید و نسبت به تکمیل و انتشار پروفایل خود برای عموم اقدام کنید. با توجه به آنکه رازنامه مرجعی برای انتخاب متخصصین می باشد، بر فرصتهای پیش روی شما افزوده خواهد شد.

رزومه شغلی خد را در رازنامه ثبت کنید

با توجه به سرویسهای رایگانی که در اختیار بسیاری از مشاغل قرار داده ایم، به مرجعی جهت استخدام متخصصین تبدیل شده ایم، همین حالا رزومه خود را در رازنامه ثبت نمایید و از فرصتهای پیش روی خود استفاده کنید.

فرصت طلایی به مدت محدود، به رازنامه بپیوندید و کسب درآمد کنید

با معرفی هر یک از دوستان خود به رازنامه 50000 تومان هدیه بگیرد و پول نقد را در کارت خود دریافت کنید. علاوه بر آن به دوستان خود 10 درصد تخفیف در اولین مشاوره هدیه کنید.

اطلاعات بیشتر