فهرست اطلاعات

  • مقالات
واژه شناسی حسابرسی عملیاتی
«حسابرسی عملیاتی» یکی از انواع خدمات مشاوره مدیریت است که روز به‌روز اهمیت بیشتری می‌یابد. نگاهی اجمالی به کتابها و نشریه‌های موجود درباره این نوع خدمات حرفه‌ای، موید این نکته است که برای بیان و نامگذاری آن، از واژه‌ها و اصطلاحات مختلفی استفاده شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
رقابت، مقررات و فرآیند بازار از منظر «اقتصاد اتریشی
برای افراد عادی اقتصاد نخوانده، اقتصاد مبتنی‌بر بازار چهره‌ای هراس‌انگیز دارد. نظامی که از تعداد بی‌شماری شرکت‌کننده تشکیل می‌گردد، که هر کدام از آنها اهداف شخصی خود را بدون کوچک ‌ترین توجهی به آثار کلی اجتماعی آن دنبال می‌کنند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
وضعیت ارزش متعارف در ادبیات استانداردگذاری
‎ ارزشگذاری دارائیهای فاقد بازار:مورد دارائیهای اعتباری ساخت یافته نظیر اوراق رهنی واوراق بهادار ‏مببتنی بر اوراق رهنی
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
روشهای تحلیل گری قیمت سهام در بورس اوراق بهادار
یکی از عواملی که در توسعه و رشد بازار سرمایه نقش موثری دارد آشنایی سرمایه گذاران و معامله گران بازار سرمایه با روشهای تجزیه و تحلیل اوراق بهادار و افزایش توان تحلیل گیری آنها است .
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
بازار مالی روزانه مدرن
با بررسی دقیق ویژگی‌های مهم بورس اوراق بهادار تهران (TSE) می‌توان به درک کامل و توضیح درست علت رشد چشمگیر آن در گذشته و رفتارهای مملو از خطر آن در آینده نائل آمد؛ حاکم بودن سلطة دولتی، مالکیت دولتی حداکثری، اندازة کوچک و دامنة محدود عملکرد و بالاخره تقلب و دخل و تصرف اعضا وابسته به سازمان.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تفاوت بازارها و موسسات تجاری
مایکل مانگر(Michael Munger) اقتصاددان و استاد دانشگاه و رئیس دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه آمریکایی دوک است.وی علاوه بر استادی دانشگاه به فعالیت های مطبوعاتی هم علاقه دارد و از رجال سیاسی به شمار می رود.مانگر در مقاله زیر نگاه تازه ای به پدیده قیمت کرده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
موانع افزایش سرمایه شرکت های بورسی
سال 85 است. بحران کاهش قیمت‌ها مسوولان سازمان کارگزاران وقت را به تلاش برای شناسایی و مهار عوامل بروز بحران وادار ساخته است.آنچه که در میان این عوامل به چشم می‌خورد و انگشت اتهام به سوی آن نشانه می‌رود، افزایش سرمایه‌های سنگین شرکت‌های بورسی به ویژه شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که به‌زعم برخی از کارشناسان وقت،عامل رقیق شدن سهام و زمینه ساز افت بازار شده است آنچه که در میان این عوامل به چشم می‌خورد و انگشت اتهام به سوی آن نشانه می‌رود، افزایش سرمایه‌های سنگین شرکت‌های بورسی به ویژه شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که به‌زعم برخی از کارشناسان وقت،عامل رقیق شدن سهام و زمینه ساز افت بازار شده است و این سرآغاز ورود بحث افزایش سرمایه به مسیر ناهمواری است که ابتدا به دلی
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
درحوزه‌ فعالیت‌های مالی نباید پنهان کاری شود
اگر جامعه‌ای بخواهد با برنامه حرکت کند باید قوانین روشن و شفاف و قابل اجرایی را در اختیار داشته باشد و بدون داشتن یک برنامه روشن با ساز و کارهای مشخص و ابزارهای لازم دست یابی به اهداف غیرممکن است. به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پورمحمدی ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور ـ در سو
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
نظام سه پایه جهان
پایه های نظام مالی جهانی و وضعیت موجود برای درک دلایل وقوع این بحران ابتدا باید به این نکته توجه کرد که نظام مدرن مالی جهانی بر سه پایه سرمایه، نقدینگی و اعتماد بنا شده است.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
چگونه در مسیر درست سرمایه‌گذاری حرکت کنیم
اغلب شنیده می‌شود که سهام و دارایی‌های مالی تنها برای افراد حرفه‌ای یا معامله‌گران باتجربه سودمند است و بیشتر سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تجاری خود به موفقیت نمی‌رسند.
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
50 ردیف در 3 صفحه
  3  2  1  قبلی >>
تازه ها


دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

تازه های مشاوره

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .